abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 december 2012 @ 00:33:19 #1
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_120446386

Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal. Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Hiervoor heeft hij sinds kort een dienstbodebelletje, dat hij alleen maar hoeft te luiden om op zijn wenken bediend te worden.

Verder heeft Opa drie katten, die respectievelijk hun oortjes spitsen bij het horen van de namen Beer, Sloerie en Pebbles.
Valt er nog meer te vertellen over Opaatje? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax en is gek op darten, wat hij vroeger zelf op het hoogste niveau heeft gedaan, waarbij hij niet of nauwelijks onderdeed voor toppers als Raymond van Barneveld of Co Stompé.

Voor de stream en chat van Opaatje:
www.ditisopaatje.tk

Gecombineerde streams en chat (o.a. Opaatje, Stream-It-Out en DJ Provox) : http://www.onzechats.tk/

Bezoek Opaatje op YouTube: http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE

Opaatje op Twitter: http://twitter.com/ditisopaatje

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_120446441
Nieuwe ronde, nieuwe kansen :)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_120447115

En nu allemaal zoet slapen :O :z :Z
pi_120448914
Goeiesmorreges lieve fokkertjes
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_120449115
Goeiemorgen, c_/ , ik ben weer bijgelezen....hahha n wespennest was er niks bij.... ;)
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:10:47 #6
241662 Jian
Well, well, well
pi_120449242
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 07:52 schreef Anniebab het volgende:
Goeiemorgen, c_/ , ik ben weer bijgelezen....hahha n wespennest was er niks bij.... ;)
Ah, dat was 't het dus ;)

Goedemorgen vrienden van opa c_/
pi_120449731
Goedemorgen !!

Ripton gaat meteen op na het teruglezen Scrutz *;
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_120449746
Derde kopje koffie, *; chocolade muffin en een croissantje, mijn dag kan niet meer stuk *;
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_120449889
Eentje dan Gert om het topic goed in te luiden *;

pi_120449923
Goedemorgen fok *;
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_120450146
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef pullup het volgende:
Eentje dan Gert om het topic goed in te luiden *;

Al duurt het nog 3 weken, ik ben al helemaal in de Kerstsfeer

pi_120450276
3 weken :? En dan 3 weken naar Miley moeten luisteren :{ Dat timmert de kerstsfeer er wel behoorlijk uit :D
pi_120450304
Ik ben op deze mooie dag ervandoor :W Zie jullie allemaal vanavond weer hoor *;
pi_120450306
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:28 schreef pullup het volgende:
3 weken :? En dan 3 weken naar Miley moeten luisteren :{ Dat timmert de kerstsfeer er wel behoorlijk uit :D
Gewoon geen kerstmuziek opzetten scheeld al een heleboel ^O^
pi_120450367
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:28 schreef pullup het volgende:
We hebben ook Kaailie Mineuk nog...
pi_120450402
Gelukkig moet ik werken met kerst Zoa :P
pi_120450654
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:30 schreef pullup het volgende:
Ik ben op deze mooie dag ervandoor :W Zie jullie allemaal vanavond weer hoor *;
ja... suus hebben we ook nog

pi_120450856
Fijne dag Pullup *;
pi_120451078
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:36 schreef jacqhassel het volgende:
Gelukkig moet ik werken met kerst Zoa :P
Ik ook!! Althans ik mag zorgdragen voor diverse salades, de champagne,de wodka, de wijn en kaviaar, de haring, de zalm, de gevulde eieren en kippen, de konijnenbout, lamsbout, en stukjes varken en dan ben ik vast nog wel iets vergeten
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 10:11:57 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120451330
Dit is het opaatje topic.

Ik ben nu vanochtend voor de 3e dag achter elkaar aan het puinruimen geweest.
Ik heb gisteravond dan nog overgeslagen, en alleen het nieuwe topic opgeschoond.
Als ik al het venijn, al het oud zeer uit andere chats, en alle superieurderige sneertjes die misschien wat minder spelfouten bevatten maar in valse sfeerverziekerij niet onderdoen voor de rest, zou moeten verwijderen dan blijft er weinig over.

De boel de vrije loop laten is ook geen optie. Dat willen we hier niet op FOK!

Dus wat nu. De laatste poging om deze reeks te redden gaat worden om iédereen die weer begint met valse, neerbuigende, stokerige posts aan te dragen voor een ban.
Zijn er te veel users die lak hebben aan het bovenstaande, dan krijgt de complete topicreeks een ban. Jammer maar helaas dan.

Eventueele reacties op deze post kunnen per pm/dm of in FB. Niet hier aub.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_120451468
opa slaapt waarschijnlijk nog
pi_120451585
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:17 schreef jacqhassel het volgende:
opa slaapt waarschijnlijk nog
pi_120453041
goedemorgen lieve Fokkers,alweer een druilerige dag,neem plu en regenjas mee als je naar buiten gaat c_/

zou opa een regenjas en plu hebben?
pi_120453083
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef Goofy16 het volgende:
goedemorgen lieve Fokkers,alweer een druilerige dag,neem plu en regenjas mee als je naar buiten gaat c_/

Ik denk dat opa nog aan het stofzuigen is en aan het stoffen , eerst het werk en dan pas de stream toch :Y *O*
Honesty is the best policy.
pi_120453116
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef Goofy16 het volgende:

Opa komt alleen met de bbq buiten en dan zal het wel mooi weer zijn neem ik aan.

Goeie s'morgens :P
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')