Ik ben voor!quote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef RadioSlut het volgende:
Hahaha die panda.
Zullen we voor het topic gaan?
Die staat er al effe hoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef RadioSlut het volgende:
Hahaha die panda.
Zullen we voor het topic gaan?
Haha sorry ik wilde de stemming niet gelijk zo negatief makenquote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die staat er al effe hoor
Maargoed luitjes, mocht ik jullie niet meer spreken binnenkort.. jullie waren toffe lui
Waarom denk je dat wij ng geen datum hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef espri het volgende:
het is nog geen tijd voor het einde hoor, ben niet voor een korte tijd getrouwd zeg, weet je wel wat dat allemaal kost????
volgens de maya,s heb je nog maar een paar dagen hoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij ng geen datum hebbenokay wij kunnen ook allebei voor geen meter sparen
Ja, maar nu heb ik het filmpje gezienquote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die staat er al effe hoor
Maargoed luitjes, mocht ik jullie niet meer spreken binnenkort.. jullie waren toffe lui
Ojeee! Heb je wel genoeg kaarsen ingeslagen?quote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef espri het volgende:
[..]
volgens de maya,s heb je nog maar een paar dagen hoor
Let op.. over 9mnd weer een geboortegolf..quote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ojeee! Heb je wel genoeg kaarsen ingeslagen?
graag!!!!!! dan heb ik het tenminste weer even drukquote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Let op.. over 9mnd weer een geboortegolf..
Iedereen dacht dat het de laatste wip zou zijn..
Bedoel je nou voor of na die 9 maanden?quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef espri het volgende:
[..]
graag!!!!!! dan heb ik het tenminste weer even druk
Hahaha alle anticonceptie de deur uitquote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Let op.. over 9mnd weer een geboortegolf..
Iedereen dacht dat het de laatste wip zou zijn..
gezellig Yska, zie ik je dan hahahhahaquote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha alle anticonceptie de deur uit
Hahaha zie je dat zitten, in Groningenquote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef espri het volgende:
[..]
gezellig Yska, zie ik je dan hahahhaha
na die 9 maanden dus.....
oei dat is zo,n 2 uur rijden, dan kom ik wel net als de nanny een weekje all innquote:Op maandag 17 december 2012 23:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahaha zie je dat zitten, in Groningenhaha nee ik heb nog geen kinder plannen. Maar mocht het per ongeluk wel er tussendoor glippen dan is het (en jij ook espri) welkom
Gezelligquote:Op maandag 17 december 2012 23:29 schreef espri het volgende:
[..]
oei dat is zo,n 2 uur rijden, dan kom ik wel net als de nanny een weekje all inn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |