SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor deze vertrouwen, maar je hebt het over iemand die niet eens naar de meet komt.quote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef Ambipur het volgende:
Levo lijkt mij genoeg ballen te hebben niet prive te bellen.
X, jij was het.
Öyle olsun.quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef xminator het volgende:
, hoezo zou ik het zijn?
Binnenkort krijgt iedereen die komt naar de meet MIJN nummer..
Natuurlijk was hij het, ik krijg je nummer niet eens.quote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef Ambipur het volgende:
X, Jij was het....Gicik. App me eens, lekker knus in de avond.
Ik bel nooit meer. Ik bel alleen met mijn moeder.quote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef xminator het volgende:
Tamam![]()
Waarom nam je niet op eigenlijk? Hij ging te lang over. Was je bang ofzo
Hollanders hebben geen dijen, maar een pens.quote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
Trouwens, hoe herken ik iedereen?! Mij herkennen is makkelijk. 1,82 ofzo en een bos krullen.
Hollandse dijen
Een paar kilootjes minder en ik zou haar wel raken.quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Ambipur het volgende:
Dit zijn lelijke Hollandse dijen....
[ afbeelding ]
Echt, gtfo.quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Ambipur het volgende:
Dit zijn lelijke Hollandse dijen....
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een vraag? Ze heeft wel een mooie hoofd en lichaam is niet verkeerd.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
X, jij zou mij dus raken? The bitch looks a bit like me
Nee, ik heb collega's die echt geilen op mijn lichaam en dat acik acik zeggen. Ik weet dat mannen het mooi vinden, ikzelf vind het gewoon lelijk. Blegh.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef Levolution het volgende:
Je wil dat we zeggen dat dit juist mooi is enzo.
Dit dus. Oprotten met die lelijke wijven.quote:Op maandag 17 december 2012 22:58 schreef xminator het volgende:
nederlanders hebben totaal geen lichaam
Grapje dude.... Je kent me toch nu inmiddels?quote:Op maandag 17 december 2012 22:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is dit voor een vraag? Ze heeft wel een mooie hoofd en lichaam is niet verkeerd.
Ik zou haar wel hitten voor de duidelijkheid, maar jou niet want ik geloof niet dat je op haar lijkt.quote:Op maandag 17 december 2012 23:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik heb collega's die echt geilen op mijn lichaam en dat acik acik zeggen. Ik weet dat mannen het mooi vinden, ikzelf vind het gewoon lelijk. Blegh.
Hahaha, verkapte manier om foto's te vragen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou haar wel hitten voor de duidelijkheid, maar jou niet want ik geloof niet dat je op haar lijkt.
Wil je foto? Kan je gewoon vragen, hoorquote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou haar wel hitten voor de duidelijkheid, maar jou niet want ik geloof niet dat je op haar lijkt.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahaha, verkapte manier om foto's te vragen.
Ambi leuken foto op whatsapp heb je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |