Nee ook regen. Maar er is niet perse regen nodig om daar file te krijgen. Die verkeerslichten zijn gewoon slecht afgesteld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als het regent ... Of was het bij jou droog?
Dat is bij sommige kamers zo.. dat is helemaal een hel. Staat er iemand met een dienblad met 10 kopjes.. nee dat is praktisch. Lekker halfuur wachten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet dat per kamer één persoon voor iedereen koffie haalt dan.
bahquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
drie blikjes redbull bitte
Polonaise bij de printer, want ze kunnen nu alleen nog maar op de gang printen, lol.quote:
Krijg elke keer als ik het lees weer een MIquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Polonaise bij de printer, want ze kunnen nu alleen nog maar op de gang printen, lol.
altijd leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Polonaise bij de printer, want ze kunnen nu alleen nog maar op de gang printen, lol.
Printenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
moet je eens een link posten naar het wiki artikel over pdf... gaat er een wereld voor haar open net als bij de thuisbezorgd appquote:
24 suikerklontjes, daar zeg ik geen nee tegenquote:
Ah, we hebben een adminquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd leuk.
mensen die wild op de printer aan het drukken en aan het slaan zijn omdat er niks uit komt omdat ik hem geblokkeerd heb
Kom ik ook in die mi voor ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg elke keer als ik het lees weer een MI
'lol'![]()
nee, als ik iets op briefpapier moet printen dan doet de printer niks totdat ik dat papier in een aparte la invoer.quote:
ik zou drie keer afdrukken...quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd leuk.
mensen die wild op de printer aan het drukken en aan het slaan zijn omdat er niks uit komt omdat ik hem geblokkeerd heb
ben je een paard ofzo¿quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
24 suikerklontjes, daar zeg ik geen nee tegen
Ik ben totaal geen boomknuffelaar, maar de dingen die sommige mensen printenquote:
Jup. puntfeesthoedje op en zo'n toeter die versiert is met roze crepepapierquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom ik ook in die mi voor ?
hier willen ze echt nog alles geprint hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen boomknuffelaar, maar de dingen die sommige mensen printenDat kun je prima van je scherm af lezen.
Sowieso, probeer maar eens te CTRL+Fen op een pampiertje. Lukt je niet.
Hahahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als ik iets op briefpapier moet printen dan doet de printer niks totdat ik dat papier in een aparte la invoer.
dat staat ook op dat schermpje, maar lezen is schijnbaar moeilijk
"denk aan het milieu, voordat je dit print."quote:
Van die signatures in emails met 30 regels met dit soort gebral en kleine gifjes erbij van denneboompjes en dan alsnog voor de hele afdeling uitprinten bij een overlegquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"denk aan het milieu, voordat je dit print."
Dat regeltje dat dan net op de volgende pagina komt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"denk aan het milieu, voordat je dit print."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |