oew, met de auto?quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb afgelopen vrijdag een ongeluk gehad. Lig nu in de lappenmand.
ik was op de fiets.quote:
dat zou ik wel vrij ernstig noemen jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was op de fiets.
Heb een breuk in n nekwervel en n gat in mijn hoofd. Nu moet ik 6 weken een nekbrace om.
Verder heb ik het al heel vaak verteld, dus als je het niet erg vindt...![]()
Staat wel meer info n paar topics terug als je meer wil weten
drie blikjes redbull bittequote:Op dinsdag 18 december 2012 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen mevrouw, kopje thee, koffie?
Lekker 6 weken in de watten worden gelegd!quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was op de fiets.
Heb een breuk in n nekwervel en n gat in mijn hoofd. Nu moet ik 6 weken een nekbrace om.
Ik help het je hopen. Niet veel te doen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:51 schreef Germano het volgende:
Hopelijk vliegt de tijd voorbij vandaag.
Dat sowieso nooit, altijd werken in de eerste versnelling. Ik heb gewoon geen zin vandaagquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Niet veel te doen?
Ik ben er altijd jonge.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Godverdomme, als ik wist dat jij al wakker was, dan had ik niet gepost.
JBquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was op de fiets.
Lekker in de file gestaan?quote:
quote:
Ja, vind je dat leuk of zo?quote:
Daar kunnen ze echt niet fatsoenlijk rijden hè. Altijd gebeuren er ongelukken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vind je dat leuk of zo?Ik heb een uur in de file gestaan, omdat er op de A4 weer eens een ongeluk was gebeurd.
Vanochtend bij de pomp vroeg iemand of hij de A1 af kon rijden om in Den Haag te komen. Waarbij ik dacht, wat moet je daar in Godsnaam?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vind je dat leuk of zo?Ik heb een uur in de file gestaan, omdat er op de A4 weer eens een ongeluk was gebeurd.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar kunnen ze echt niet fatsoenlijk rijden hè. Altijd gebeuren er ongelukken.
Snel voorbij rijden.. Agga is alleen maar goed voor het strandquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanochtend bij de pomp vroeg iemand of hij de A1 af kon rijden om in Den Haag te komen. Waarbij ik dacht, wat moet je daar in Godsnaam?
Dat krijg je ervan als het regent ... Of was het bij jou droog?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Maar 4EBE, ik stond ook in de file hoor. En er was niet eens een ongeluk. Heb een half uur naar de Cinemec staan staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |