abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 december 2012 @ 11:32:06 #151
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_120778447
waarom zou je dat uberhaupt willen doen?
When all else fails, you always have delusion.
pi_120836778
Net klaar met het kijken van seizoen 7. Wat is deze serie afgegleden zeg. Het verhaal rammelt aan alle kanten. Het gaat echt nergens meer over. Isaak was nog het enige lichtpuntje en wat doen ze? Maken ze hem af halverwege het seizoen af en ook nog eens op een ontzettend flauwe manier. Eigenlijk wel jammer dat hij dood moest, want ik vond zijn scenes altijd wel vermakelijk.

En dan heb je nog de relatie tussen Dexter en Hannah. Dat was wellicht de meest onzinnige ontwikkeling van de serie. Seks op de moordtafel, serieus? Kom op zeg, welke idioot heeft dat bedacht? En hij laat haar leven en beschermt haar omdat hij ''in love'' is. Nigga please, je bent een psychopaat en seriemoordenaar. Voor Rita voelde hij amper iets, maar nu is hij ineens in love met iemand die onschuldige mensen vermoordt.

De schrijvers zijn compleet de weg kwijt. Volgens mij zijn zij vergeten wie Dexter precies is, namelijk een seriemoordenaar die geen emoties kent en eentje die altijd zorgvuldig te werk gaat. Nu is Dexter meer een amateuristische moordenaar en een emotioneel wrak. Ik hoop dat zowel Dexter als Debra de death penalty krijgt. Gelukkig nog maar één seizoen, want de serie is nu wel genoeg verkracht.
pi_120840556
!

Je kunt het ook overdrijven, hè. _O-
Ik vond het wel aardig vermaak. Begon sterk in ieder geval.
Wat daarna gebeurde, mja, was inderdaad een beetje loos, maar al met al toch een beter seizoen dan de vorige.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 27 december 2012 @ 23:00:10 #154
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120842251
Perfect samengevat Hierro!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120842464
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef Hierro het volgende:

En dan heb je nog de relatie tussen Dexter en Hannah. Dat was wellicht de meest onzinnige ontwikkeling van de serie. Seks op de moordtafel, serieus? Kom op zeg, welke idioot heeft dat bedacht? En hij laat haar leven en beschermt haar omdat hij ''in love'' is. Nigga please, je bent een psychopaat en seriemoordenaar. Voor Rita voelde hij amper iets, maar nu is hij ineens in love met iemand die onschuldige mensen vermoordt.

De schrijvers zijn compleet de weg kwijt. Volgens mij zijn zij vergeten wie Dexter precies is, namelijk een seriemoordenaar die geen emoties kent en eentje die altijd zorgvuldig te werk gaat. Nu is Dexter meer een amateuristische moordenaar en een emotioneel wrak.
Hoewel ik de verhaallijn Hannah er niet in hoefde te hebben vind ik het wel mooi dat de personage Dexter veranderd hoor.Dat hij geen emoties kent is echt al vier seizoenen geleden.
  donderdag 27 december 2012 @ 23:11:52 #156
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_120842973
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef Hierro het volgende:
Net klaar met het kijken van seizoen 7. Wat is deze serie afgegleden zeg. Het verhaal rammelt aan alle kanten. Het gaat echt nergens meer over. Isaak was nog het enige lichtpuntje en wat doen ze? Maken ze hem af halverwege het seizoen af en ook nog eens op een ontzettend flauwe manier. Eigenlijk wel jammer dat hij dood moest, want ik vond zijn scenes altijd wel vermakelijk.

En dan heb je nog de relatie tussen Dexter en Hannah. Dat was wellicht de meest onzinnige ontwikkeling van de serie. Seks op de moordtafel, serieus? Kom op zeg, welke idioot heeft dat bedacht? En hij laat haar leven en beschermt haar omdat hij ''in love'' is. Nigga please, je bent een psychopaat en seriemoordenaar. Voor Rita voelde hij amper iets, maar nu is hij ineens in love met iemand die onschuldige mensen vermoordt.

De schrijvers zijn compleet de weg kwijt. Volgens mij zijn zij vergeten wie Dexter precies is, namelijk een seriemoordenaar die geen emoties kent en eentje die altijd zorgvuldig te werk gaat. Nu is Dexter meer een amateuristische moordenaar en een emotioneel wrak. Ik hoop dat zowel Dexter als Debra de death penalty krijgt. Gelukkig nog maar één seizoen, want de serie is nu wel genoeg verkracht.
Jij wilt een serie waar het belangrijkste personage geen karakterontwikkeling kent?

:O
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_120861043
quote:
10s.gif Op donderdag 27 december 2012 22:32 schreef shiznuts het volgende:
!

Je kunt het ook overdrijven, hè. _O-
Ik vond het wel aardig vermaak. Begon sterk in ieder geval.
Wat daarna gebeurde, mja, was inderdaad een beetje loos, maar al met al toch een beter seizoen dan de vorige.
Ja, maar laten we eerlijk zijn: seizoen 6 was niet zo moeilijk te overtreffen. Dat was echt het absolute dieptepunt.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:11 schreef Tanin het volgende:

[..]

Jij wilt een serie waar het belangrijkste personage geen karakterontwikkeling kent?

:O
Nee, maar dan moet het wel een logische karakterontwikkeling zijn. Dit seizoen komt het allemaal wat geforceerd over. Zes seizoenen lang is Dexter een emotieloos wezen en lukt het hem om bijna iedereen te slim af te zijn. Maar in één seizoen verandert hij - zoals ik al eerder zei - in een emotioneel wrak en amateuristische moordenaar die slordig te werk gaat.
  vrijdag 28 december 2012 @ 14:09:30 #158
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_120861569
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 13:56 schreef Hierro het volgende:

[..]

Ja, maar laten we eerlijk zijn: seizoen 6 was niet zo moeilijk te overtreffen. Dat was echt het absolute dieptepunt.

[..]

Nee, maar dan moet het wel een logische karakterontwikkeling zijn. Dit seizoen komt het allemaal wat geforceerd over. Zes seizoenen lang is Dexter een emotieloos wezen en lukt het hem om bijna iedereen te slim af te zijn. Maar in één seizoen verandert hij - zoals ik al eerder zei - in een emotioneel wrak en amateuristische moordenaar die slordig te werk gaat.
Seizoen 1 - Ik doe alsof
Seizoen 2 - Doen alsof gaat me toch niet zo lekker af, het lijkt wel of ik een verslaving heb
Seizoen 3 - Kan ik dit met iemand delen?
Seizoen 4 - Die vent kan een normaal gezin hebben terwijl hij iedereen afmaakt! Zou ik dat ook kunnen? Wil ik dat ook?
Seizoen 5 - Shit, ik voelde iets voor iemand :o Hoe kan ik de mensen om me heen beschermen? Kan ik anderen hun leed besparen?
Seizoen 6 - Ligt het antwoord misschien bij god?
Seizoen 7 - Kan ik het met iemand delen waar ik iets voor voel?

Ik vind het een redelijk logische ontwikkeling. Dexter is continu bezig met het zoeken naar de balans tussen zijn moordlustige en menselijke kant, continu opzoek naar mensen die een betere balans lijken te hebben dan hij, continu op zoek naar goede voorbeelden. Keer op keer lukt dit hem niet, en is ie terug bij af. Maar stapje voor stapje zien we steeds meer een mens, en steeds minder acteerwerk.
Ik moet toegeven dat seizoen 3 en 6 een beetje buiten de boot vallen, daar het niet om gevoelens, maar om vriendschappen en god draaide, maar al met al kan ik de karakterontwikkeling volledig volgen, en ik vind het prachtig. Jammer dat ze door de structuur van seizoenen soms een beetje een sprongetje maken, maar het zij zo.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:38:17 #159
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_120876276
Hoogste kijkersaantal ooit in de finale, 2.75 miljoen. Als het aantal kijkers toeneemt, zal dat meer reden zijn om nog meer seizoenen te maken.

Wat mij betreft de volgorde van goed naar slecht:

4 > 1 > 2 > 7 > 6 > 3 > 5.
  zaterdag 29 december 2012 @ 02:37:00 #160
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120899545
Afl. 8

Karaktermoord van Deb.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_120925065
Die terugblikken met Doakes hebben mij wederom bevestigt dat seizoen 2 het beste ooit was _O_. Wat een geweldige quotes spuwde die Doakes er toch achter elkaar uit. "You glide motherfucker!"

Prima seizoen verder, op naar 8 _O_.
pi_120925214
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:38 schreef planethugo het volgende:
Doakes is idd een paar seizoenen te vroeg verdwenen
Oh oh, wat een held was dat toch ook. "You are one creep-motherfucker" _O-.
  zondag 30 december 2012 @ 15:09:04 #163
19142 tslh
Never at ease.....
pi_120957256
Ik wil de serie niet over-analyseren en alle plotholes eruit halen, maar ik hoop wel dat komend seizoen het laatste is. Ondanks het feit dat ik Seizoen 7 weer erg goed vond kunnen ze beter stoppen voordat de kijkcijfers instorten: dan zou Dexter net zoals 24 per seizoen minder worden om tenslotte gecancelled te worden (omdat er niet meer voldoende mensen kijken). Natuurlijk moet de serie het niet hebben van zijn realisme, maar als de plotwendingen steeds onwaarschijnlijker worden dan komt dat de geloofwaardigheid van de serie niet ten goede.
Life is funny. Well, yours is. To me.
  zondag 30 december 2012 @ 15:15:30 #164
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120957537
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:38 schreef planethugo het volgende:
Doakes is idd een paar seizoenen te vroeg verdwenen
Die rapper van vorig seizoen had ook moeten blijven leven
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_120957704
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 15:15 schreef Stefan het volgende:

[..]

Die rapper van vorig seizoen had ook moeten blijven leven
Mos Def _O_
  zondag 30 december 2012 @ 22:00:13 #166
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_120980437
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 december 2012 20:27 schreef pberends het volgende:
Wat een geweldige quotes spuwde die Doakes er toch achter elkaar uit. "You glide motherfucker!"
_O_ .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 30 december 2012 @ 22:01:25 #167
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_120980534


_O- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 30 december 2012 @ 22:12:01 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120981427
Het is dat ik afmaak waar ik aan begin, maar voor mij is dit echt het laatste Dexter-seizoen.
Waar seizoen 6 al slijtagesporen vertoonde, is seizoen 7 volledig doorgebrand. Op = op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120985986
quote:
9s.gif Op zondag 30 december 2012 22:12 schreef Copycat het volgende:
Het is dat ik afmaak waar ik aan begin, maar voor mij is dit echt het laatste Dexter-seizoen.
Waar seizoen 6 al slijtagesporen vertoonde, is seizoen 7 volledig doorgebrand. Op = op.
Waarom dan meest bekeken finale ooit van Dexter?
  zondag 30 december 2012 @ 23:17:24 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120986078
Kwantiteit zegt weinig tot niets over kwaliteit.
Voor mij persoonlijk is het op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 30 december 2012 @ 23:19:35 #171
300718 Kenju
Say It!!??
pi_120986215
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 23:15 schreef Estolan het volgende:

[..]

Waarom dan meest bekeken finale ooit van Dexter?
Dat zegt niet zoveel. TBBT wordt ook beter bekeken dan ooit, maar is na het derde seizoen ernstig in verval geraakt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_120986251
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef Copycat het volgende:
Kwantiteit zegt weinig tot niets over kwaliteit.
Voor mij persoonlijk is het op.
En dan nog, de meeste kijkers. Net als bij Homeland

Oftewel

Stop complaining :)
  zondag 30 december 2012 @ 23:21:08 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120986315
Ik geef mijn mening. Dat is iets anders. En nog steeds is kwantiteit niet gelijk aan kwaliteit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120986326
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat zegt niet zoveel. TBBT wordt ook beter bekeken dan ooit, maar is na het derde seizoen ernstig in verval geraakt.
Verklaar dat maar

Vaak gaat een serie naar de klote door minder kijkers, niet door meer
  zondag 30 december 2012 @ 23:21:51 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120986361
quote:
7s.gif Op zondag 30 december 2012 23:17 schreef Copycat het volgende:
Kwantiteit zegt weinig tot niets over kwaliteit.
Voor mij persoonlijk is het op.
Dat zeg je nu maar stiekem kijk je volgend jaar toch weer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')