abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 december 2012 @ 21:47:55 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_120436458
quote:
Vrouw en kind bedreigd bij straatroof

Laatste update: 17-12-2012 | 16:14
Zondag 16 december rond half zes ’s avonds zijn een 30-jarige vrouw en haar twee jarige kind op de Burgemeester de Raadtsingel met een mes bedreigd en beroofd door een tweetal mannen.

De vrouw liep met haar kindje in de buggy over de Burgemeester de Raadtsingel toen zij werd benaderd door twee mannen. Zij pakten bedreigden het kindje met een mes en vroegen om geld. De vrouw was zo bang dat de mannen haar kindje iets zouden aandoen dat ze de mannen al haar waardevolle spullen waaronder geld en sierraden heeft gegeven.

De vrouw is totaal overstuur opgevangen door personeel van de NS die de politie alarmeerden.

Signalement
Het gaat om twee mannen met een Noord-Afrikaans uiterlijk. Beiden droegen een spijkerbroek en een donkere jas waarvan één met een bontkraag.

Heeft u iets gezien of gehoord of anderszins informatie, vragen wij u contact op te nemen met de recherche van Dordrecht via 0900-8844 of anoniem via Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.
http://www.politie.nl/nie(...)roofd-dordrecht.html

Waar is de tijd gebleven van de domme maar goudeerlijke boeven?
The End Times are wild
  maandag 17 december 2012 @ 21:50:34 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120436660
Je weet dat Bassie en Adriaan niet echt is hè? Die tijd is er verdorie nooit geweest, criminelen zijn altijd al criminelen geweest, en ik durf te wedden dat er de afgelopen 100 jaar geen week voorbij gegaan is, dat er in een westers land geen enkele vrouw met kind bedreigd is.

Die stemmingmakerij in de OP staat me enigszins tegen
Laffe huichelaar
pi_120436710
Ze hebben het kind toch teruggeven dus wat een gezeik
pi_120436766
Allememaggies
pi_120436841
Laat ik maar niet eerlijk zeggen wat ik hiervan denk want dan heb ik een ipban :(
pi_120436960
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Laat ik maar niet eerlijk zeggen wat ik hiervan denk want dan heb ik een ipban :(
Nou, ik vind dit ook niet kunnen anders :(
Maar wat is er mis met een ipban, nog niet toe aan vakantie?
pi_120437497
Ik dacht op basis van de TT even dat de staatscriminaliteit afgenomen had. -O-

quote:
waarvan één met een bontkraag.
:') ^O^
  maandag 17 december 2012 @ 22:11:05 #8
3542 Gia
User under construction
pi_120438217
Ik sluit me aan bij admiraal_anaal.
pi_120438423
quote:
9s.gif Op maandag 17 december 2012 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Je weet dat Bassie en Adriaan niet echt is hè? Die tijd is er verdorie nooit geweest, criminelen zijn altijd al criminelen geweest, en ik durf te wedden dat er de afgelopen 100 jaar geen week voorbij gegaan is, dat er in een westers land geen enkele vrouw met kind bedreigd is.

:')
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 17 december 2012 @ 22:17:14 #10
241662 Jian
Well, well, well
pi_120438656
quote:

Waar doe jij nou zo verongelijkt over? Staat het signalement je niet aan ofzo?

"criminelen zijn criminelen en er gaat geen week voorbij dat er geen vrouw met kind bedreigd wordt"

"Niet veel aan de hand mensen, gewoon doorlopen"

Ik vind het gvd nogal wat, een klein kind dreigen open te snijden als de moeder haar geld niet afgeeft. :(
pi_120438867
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:11 schreef Gia het volgende:
Ik sluit me aan bij admiraal_anaal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 17 december 2012 @ 22:20:33 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120438895
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Jian het volgende:

[..]

Waar doe jij nou zo verongelijkt over? Staat het signalement je niet aan ofzo?

"criminelen zijn criminelen en er gaat geen week voorbij dat er geen vrouw met kind bedreigd wordt"

"Niet veel aan de hand mensen, gewoon doorlopen"

Ik vind het gvd nogal wat, een klein kind dreigen open te snijden als de moeder haar geld niet afgeeft. :(
De stemmingmakerij dat het vroeger allemaal zoveel beter was en criminelen zo verhard zijn, blijkbaar, dat er geen 'goudeerlijke boeven' meer zijn.

Vroeger, nu en in de toekomst zijn criminelen altijd teringlijers die nergens voor terugdeinzen. Zijn er altijd geweest, zullen er altijd blijven. Dus ik vind dat een idiote vraag, waar de goudeerlijke boef gebleven is :') De boef is nooit goudeerlijk geweest.

Waarom je daar afkomst bij moet halen snap ik niet, daar had ik het helemaal niet over. :)
Laffe huichelaar
pi_120438977
Dit is toch geen nieuws?

Zou eerder nieuws zijn als het een dag niet gebeurde ;)
  maandag 17 december 2012 @ 22:21:48 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_120438989
quote:

Stemmingmakerij. 1 fucking regel :')
The End Times are wild
  maandag 17 december 2012 @ 22:22:28 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120439042
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Stemmingmakerij. 1 fucking regel :')
100% van de regels in je OP
Laffe huichelaar
  maandag 17 december 2012 @ 22:24:23 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_120439170
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De stemmingmakerij dat het vroeger allemaal zoveel beter was en criminelen zo verhard zijn, blijkbaar, dat er geen 'goudeerlijke boeven' meer zijn.

Vroeger, nu en in de toekomst zijn criminelen altijd teringlijers die nergens voor terugdeinzen. Zijn er altijd geweest, zullen er altijd blijven. Dus ik vind dat een idiote vraag, waar de goudeerlijke boef gebleven is :') De boef is nooit goudeerlijk geweest.

Waarom je daar afkomst bij moet halen snap ik niet, daar had ik het helemaal niet over. :)
Even serieus Timmmmm, zonder onzin. Heb jij een vorm van autisme of iets dergelijks? No pun intended, maar ik vind het zo vreemd dat jij bijv. niet in staat bent om de ironie van 'goudeerlijke boef' in te zien. Dat is toch niet zo moeilijk.

Maakt verder ook niet uit, maar dan kan ik daar rekening mee houden in mijn replies op jou. Dat ik je dus niet helemaal ga afzeiken of iets dergelijks, voor iets waar je zelf niets aan kunt doen of gewoon blind voor bent. Veel mensen zijn dat tegenwoordig, daar hoef je je niet voor te schamen.
The End Times are wild
pi_120439177

[ Bericht 100% gewijzigd door Shodan op 17-12-2012 22:25:36 (Laat maar.) ]
pi_120439342
quote:

Ja, dit soort criminaliteit is er altijd geweest, maar laten we wel wezen; de statistieken laten wel zien dat criminelen voor steeds minder zaken zich te goed voelen!

Kijk, ik wil criminaliteit niet romantiseren, maar in de criminele wereld had je vroeger nog wel iets van erecodes. Onschuldige vrouwen en kinderen bleef je vanaf! En als je alsnog de bak in ging omdat je een vrouw of kind iets aangedaan had, ging je een hele nare tijd tegemoet!

Tegenwoordig kiezen vooral jonge, (allochtone) criminele juist vooral voor vrouwen, bejaarden en andere gemakkelijke doelwitten zijn! En hun criminele maatjes keuren het nog goed ook!
  maandag 17 december 2012 @ 22:27:41 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120439432
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 22:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Even serieus Timmmmm, zonder onzin. Heb jij een vorm van autisme of iets dergelijks? No pun intended, maar ik vind het zo vreemd dat jij bijv. niet in staat bent om de ironie van 'goudeerlijke boef' in te zien. Dat is toch niet zo moeilijk.

Maakt verder ook niet uit, maar dan kan ik daar rekening mee houden in mijn replies op jou. Dat ik je dus niet helemaal ga afzeiken of iets dergelijks, voor iets waar je zelf niets aan kunt doen of gewoon blind voor bent. Veel mensen zijn dat tegenwoordig, daar hoef je je niet voor te schamen.
Mafkees. Ik tracht enkel de achterlijkheid van je OP aan te tonen. Leuk zijn doe je maar in ONZ, dit is NWS. Schattig wel dat je dat dan zo op mij af wil schuiven. :)
Laffe huichelaar
  maandag 17 december 2012 @ 22:28:15 #20
241662 Jian
Well, well, well
pi_120439470
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

We hebben het continue over een verharding van de maatschappij en wat mij betreft loopt die verharding ook gewoon door in het criminele circuit. Straatcriminaliteit heeft zich wat mij betreft de laatste decennia wel degelijk verhard..

quote:
Je moet dingen niet romantiseren inderdaad, maar zoals ik hierboven al zei, met name straatcriminaliteit, in de zin van mishandeling en gewelddadige overvallen, heeft zich wel degelijk verhard.

quote:
Waarom je daar afkomst bij moet halen snap ik niet, daar had ik het helemaal niet over.
:)

Nee, daar had je het niet over inderdaad, mijn vraag was ook waarom je zo stekelig reageerde en of dat kwam omdat het signalement je niet aanstond. En dan weet je echt wel wat ik bedoel, want jij weet ook welke kant deze discussie gaat uitwaaien, of niet timmmm?
  maandag 17 december 2012 @ 22:29:02 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_120439525
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 22:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mafkees. Ik tracht enkel de achterlijkheid van je OP aan te tonen. Leuk zijn doe je maar in ONZ, dit is NWS. Schattig wel dat je dat dan zo op mij af wil schuiven. :)
Ik heb het over 'goudeerlijke boeven', plak er nota bene een plaatje van B1 en B2 bij, en het ontgaat je allemaal. Dan mag ik toch gerust vragen of jij iets mankeert waardoor je dit als een soort stemmingmakerij ziet?
The End Times are wild
  maandag 17 december 2012 @ 22:32:30 #22
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_120439755
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 21:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 17 december 2012 @ 22:33:10 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120439791
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb het over 'goudeerlijke boeven', plak er nota bene een plaatje van B1 en B2 bij, en het ontgaat je allemaal. Dan mag ik toch gerust vragen of jij iets mankeert waardoor je dit als een soort stemmingmakerij ziet?
Je vindt iets wat al eeuwen gebeurt een nieuw dieptepunt, je komt met zo'n simpele OP, dan vraag ik me inderdaad af waarom je dat in vredesnaam zou doen. als jij dan meteen denkt dat er iemand iets moet mankeren, vraag ik me af of je van ons twee wel naar de goede persoon kijkt :D

Verder lijkt deze discussie vervolgen me vrij nutteloos en offtopic. Als je dat graag wil doen, verwijs ik je graag door naar de SC, dan hoef je je eigen topic niet te verbaggeren
Laffe huichelaar
pi_120439893
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je vindt iets wat al eeuwen gebeurt een nieuw dieptepunt, je komt met zo'n simpele OP, dan vraag ik me inderdaad af waarom je dat in vredesnaam zou doen. als jij dan meteen denkt dat er iemand iets moet mankeren, vraag ik me af of je van ons twee wel naar de goede persoon kijkt :D

Verder lijkt deze discussie vervolgen me vrij nutteloos en offtopic. Als je dat graag wil doen, verwijs ik je graag door naar de SC, dan hoef je je eigen topic niet te verbaggeren
Een mod die offtopic gaat. Sorry, maar het gaat hier om het punt dat een vrouw met kind onder dreiging beroofd is door weer een setje van onze prachtjongeren.

En hoezo dit:

quote:
(...)

Het is een politiebericht dus hoezo stemmingmakerij? De enige gasten die hier de stemming maken zijn die 2 waarvan een met een zwevende nerts rond het nekje.

Waarom probeer je de discussie van voor af aan te vermoorden? Bang voor een tweede 'Grensrechter topic'?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 17 december 2012 @ 22:35:18 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120439937
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:26 schreef stephano_mc het volgende:

[..]

Ja, dit soort criminaliteit is er altijd geweest, maar laten we wel wezen; de statistieken laten wel zien dat criminelen voor steeds minder zaken zich te goed voelen!

Kijk, ik wil criminaliteit niet romantiseren, maar in de criminele wereld had je vroeger nog wel iets van erecodes. Onschuldige vrouwen en kinderen bleef je vanaf! En als je alsnog de bak in ging omdat je een vrouw of kind iets aangedaan had, ging je een hele nare tijd tegemoet!

Tegenwoordig kiezen vooral jonge, (allochtone) criminele juist vooral voor vrouwen, bejaarden en andere gemakkelijke doelwitten zijn! En hun criminele maatjes keuren het nog goed ook!
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef Jian het volgende:

[..]

We hebben het continue over een verharding van de maatschappij en wat mij betreft loopt die verharding ook gewoon door in het criminele circuit. Straatcriminaliteit heeft zich wat mij betreft de laatste decennia wel degelijk verhard..

[..]

Je moet dingen niet romantiseren inderdaad, maar zoals ik hierboven al zei, met name straatcriminaliteit, in de zin van mishandeling en gewelddadige overvallen, heeft zich wel degelijk verhard.

[..]

:)

Nee, daar had je het niet over inderdaad, mijn vraag was ook waarom je zo stekelig reageerde en of dat kwam omdat het signalement je niet aanstond. En dan weet je echt wel wat ik bedoel, want jij weet ook welke kant deze discussie gaat uitwaaien, of niet timmmm?
Dat er van een verharding sprake is, vind ik wel een boude stelling om zomaar te doen. Dat ze voor steeds minder dingen hun hand niet omdraaien kan ik me dan weer wel in vinden. Ook voor de criminelen in de samenleving is het crisis, ook kleine klussen zijn klussen, ook wat een moeder toevallig bij heeft is geld.

Maar ik denk niet dat je zomaar kan stellen dat vroeger alles beter was, on de criminele wereld
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')