Misschien kunnen jullie een slabbetje voor hem meenemen 2de kerstdag?quote:Op maandag 17 december 2012 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is klaar met de chips, hij veegt z'n handen maar even aan zijn broek af want je kleren worden toch niet vies als je alleen maar in een stoel zit.
Ja, het zou verboden moeten worden of niet dan?quote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ajaxkampioen vindt het ook laf dat mensen op FOK! niet onder hun eigen naam posten
quote:Op maandag 17 december 2012 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Met haar lijkt-ie ook wel een beetje op Terror Jaap.
quote:
Hij vroeg zich af hoe dat moest als zijn schoonmoeder er straks is.quote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma is het gezeur van opa al weer zat, net als gister gaat ze al om een uur of 9 naar bed.
Hij baalt al op voorhand dat ze ook rode wijn drinkt en is ook al chagrijnig omdat ze door het darten gaat heenpraten.quote:Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af hoe dat moest als zijn schoonmoeder er straks is.
Hij is natuurlijk als de dood om de hele avond met Corrie van Gorp opgescheept te zitten.
Dat ze nog mag komen danquote:Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af hoe dat moest als zijn schoonmoeder er straks is.
Hij is natuurlijk als de dood om de hele avond met Corrie van Gorp opgescheept te zitten.
Ze blijft geloof ik 10 dagen. Dat wordt feest, (voor ons dan)quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij baalt al op voorhand dat ze ook rode wijn drinkt en is ook al chagrijnig omdat ze door het darten gaat heenpraten.
Als het aan die ouwe ligt, blijft ze waar ze is. Hoe gastvrij.quote:
Misschien kunnen we regelen dat Tante/Ome Cor die 10 dagen met haar meekomt.quote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze blijft geloof ik 10 dagen. Dat wordt feest, (voor ons dan)
Ik krijg bijna medelijden met die vrouwen, bijna.
Niet week worden nu héquote:Op maandag 17 december 2012 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze blijft geloof ik 10 dagen. Dat wordt feest, (voor ons dan)
Ik krijg bijna medelijden met die vrouwen, bijna.
Dubbelfeest.quote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kunnen we regelen dat Tante/Ome Cor die 10 dagen met haar meekomt.
Ik moet altijd zo lachen om die ouwe als hij reageert op iemand die zowel hier als op zijn chat zit. "Klopt <vulinnaam>, die vent moeten ze de tyfus schoppen!" En vervolgens komt zo iemand hier weer vrolijk meeposten en doen of haar neus bloedt.quote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dubbelfeest.![]()
Ik denk dat Pb die ouwe het advies heeft gegeven niet meer te reageren op onze posts. Zou niet de eerste keer zijn.
En achterlangs maar lekker lullen. Alsof wij dat niet horen.
Spuit elf.
Tuurlijk horen jullie dat. Als jullie niet alles zouden zien en horen na zoveel tropenjaren streamervaring zou het niet best zijnquote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dubbelfeest.![]()
Ik denk dat Pb die ouwe het advies heeft gegeven niet meer te reageren op onze posts. Zou niet de eerste keer zijn.
En achterlangs maar lekker lullen. Alsof wij dat niet horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |