Gelukkig ging Robbie nooit te ver.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
In historisch perspectief gezien mag je dan met 93.6% van de mensheid niet spotten. Hè, zit ineens Robbie Muntz weer in mijn hoofd.
Wat dacht je van de vriezer van LekkerSimpel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had toch ook bedenkelijke zaken in zijn vriezer?
Ti's dat we geen YT's van Gert mogen posten!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig ging Robbie nooit te ver.
Geen idee. Die had hier ook een fijne rol kunnen spelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van de vriezer van LekkerSimpel?![]()
Zit die nog op Fok!?
Fuck ja! Die had ook wat gore, ondefinieerbare zooi in zijn vriezer. Sowieso een viezig persoon. Het zou zo een vriend van kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:13 schreef Coos het volgende:
Wat dacht je van de vriezer van LekkerSimpel?![]()
Zit die nog op Fok!?
Dagquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:18 schreef Copycat het volgende:
Morgen weer present op het opdrachtgeverskantoor. Ik noem het een dag.
Nitequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:18 schreef Copycat het volgende:
Morgen weer present op het opdrachtgeverskantoor. Ik noem het een dag.
Flikker zelf op met je jullie wij en zunniequote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon een eind op. Door dat gezeik van jullie gaat het niet meer over Oop.
En die andere bloementjesjurk ook.![]()
quote:
Vrede op aardequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
Zal ik dit jaar nog een kerstava maken, zo eentje met dwarrelende sneeuwvlokjes en een kerstmutsje enzo.what to do, what to do ?
Draai een slaapmutsjequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
Zal ik dit jaar nog een kerstava maken, zo eentje met dwarrelende sneeuwvlokjes en een kerstmutsje enzo.what to do, what to do ?
Tuurlijk, ik zeg doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
Ook trusten bijna alleenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef Coos het volgende:
Jongens, iPad zegt 3% power over dus trusten allen. Nou ja, bijna allen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |