O ja, omdat ik die hond nooit gezien heb was ik dat even vergeten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De associatie was de liefde voor de herdershond.
Die had toch ook bedenkelijke zaken in zijn vriezer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:01 schreef Coos het volgende:
Ik ook. Maar die pica van HitlerOop vond ik te veel ver gaan. Doe dan iets milders, Idi Amin of zo.
Die hond is dan ook al lang dood, net als Blondi.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja, omdat ik die hond nooit gezien heb was ik dat even vergeten.![]()
Ik ben nog niet zolang fan van het Opa topic.
In historisch perspectief gezien mag je dan met 93.6% van de mensheid niet spotten. Hè, zit ineens Robbie Muntz weer in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had toch ook bedenkelijke zaken in zijn vriezer?
Mag je trouwens niet mee spotten, een vriend van me is samen met zijn ouders voor dat regime gevlucht. Was voor zo'n neger ook niet leuk!
Gelukkig ging Robbie nooit te ver.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
In historisch perspectief gezien mag je dan met 93.6% van de mensheid niet spotten. Hè, zit ineens Robbie Muntz weer in mijn hoofd.
Wat dacht je van de vriezer van LekkerSimpel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die had toch ook bedenkelijke zaken in zijn vriezer?
Ti's dat we geen YT's van Gert mogen posten!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig ging Robbie nooit te ver.
Geen idee. Die had hier ook een fijne rol kunnen spelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van de vriezer van LekkerSimpel?![]()
Zit die nog op Fok!?
Fuck ja! Die had ook wat gore, ondefinieerbare zooi in zijn vriezer. Sowieso een viezig persoon. Het zou zo een vriend van kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:13 schreef Coos het volgende:
Wat dacht je van de vriezer van LekkerSimpel?![]()
Zit die nog op Fok!?
Dagquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:18 schreef Copycat het volgende:
Morgen weer present op het opdrachtgeverskantoor. Ik noem het een dag.
Nitequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:18 schreef Copycat het volgende:
Morgen weer present op het opdrachtgeverskantoor. Ik noem het een dag.
Flikker zelf op met je jullie wij en zunniequote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon een eind op. Door dat gezeik van jullie gaat het niet meer over Oop.
En die andere bloementjesjurk ook.![]()
quote:
Vrede op aardequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
Zal ik dit jaar nog een kerstava maken, zo eentje met dwarrelende sneeuwvlokjes en een kerstmutsje enzo.what to do, what to do ?
Draai een slaapmutsjequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
Zal ik dit jaar nog een kerstava maken, zo eentje met dwarrelende sneeuwvlokjes en een kerstmutsje enzo.what to do, what to do ?
Tuurlijk, ik zeg doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef Jian het volgende:
Ook trusten bijna alleenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef Coos het volgende:
Jongens, iPad zegt 3% power over dus trusten allen. Nou ja, bijna allen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |