De rest is open minded genoeg om de boodschap op te nemen en te verwerken.quote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou je sieren als je dat in het algemeen zou zeggen dan en niet één iemand quoten
Zeg Maja de Bij, zoek jij nou eerst es op wat voor gestreepte prikbeestjes je nog meer hebt behalve bijenquote:Op maandag 17 december 2012 23:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zegt de koene ridder in nood van de bijenkorf!
Is dat zo?quote:Op maandag 17 december 2012 23:53 schreef Coos het volgende:
[..]
De rest is open minded genoeg om de boodschap op te nemen en te verwerken.
Ik zie toch steeds wat anders hier in dit topic.quote:Op maandag 17 december 2012 23:53 schreef Coos het volgende:
[..]
De rest is open minded genoeg om de boodschap op te nemen en te verwerken.
Heb ik beestjes, ow morgen ff naar de dokter!quote:Op maandag 17 december 2012 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg Maja de Bij, zoek jij nou eerst es op wat voor gestreepte prikbeestjes je nog meer hebt behalve bijen
Mooi dit topic is toch al verziektquote:Op maandag 17 december 2012 23:56 schreef Coos het volgende:
Volgens mij hoor ik Gert met de sleutels van het bezemhok rammelen.
Ach weer zo iemand die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft!quote:Op maandag 17 december 2012 23:56 schreef Copycat het volgende:
Babylon is er niks bij. Ik weet nog niet of ik die die domheid vooral stuitend of gênant vind. En gewoon erin volharden.
Het ging al mis vóór retorica.
Gelukkig is ignorance bliss.
Flikker dan gewoon een eind op. Door dat gezeik van jullie gaat het niet meer over Oop.quote:Op maandag 17 december 2012 23:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mooi dit topic is toch al verziekt
Denk het niet als iets jou niet bevalt ga je katten en neerbuigend doen, is zo doorzichtigquote:Op maandag 17 december 2012 23:58 schreef Copycat het volgende:
![]()
Jij hebt de dommigheid al weggekaapt.
Ging het dan nog wel over opa dan?quote:Op maandag 17 december 2012 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon een eind op. Door dat gezeik van jullie gaat het niet meer over Oop.
En die andere bloementjesjurk ook.![]()
No wicked can not reign, every wicked is a Babylonian.quote:
Ik ook. Maar die pica van HitlerOop vond ik te veel ver gaan. Doe dan iets milders, Idi Amin of zo.quote:
Valt reuze meequote:Op maandag 17 december 2012 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je activiteiten op de chat bij opa mbt BQ doen mij toch wel vermoeden dat je haar op z'n minst niet aardig vindt.
De associatie was de liefde voor de herdershond.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook. Maar die pica van HitlerOop vond ik te veel ver gaan. Doe dan iets milders, Idi Amin of zo.
No wicked cannot reign, every wicked is a Babylonian.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
No wicked can not reign, every wicked is a Babylonian.
Opa is 'm gelijk gesmeerd, daar had hij dus duidelijk geen zin in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:04 schreef Coos het volgende:
Als we die bloementjesjurken nu eens consequent op de negeerstand zetten en gewoon verder gaan met Oop afzeiken/ophemelen en waarheidsgetrouwe commentaren op de streamverslagen.
Ja bloemtjesshirtquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:04 schreef Coos het volgende:
Als we die bloementjesjurken nu eens consequent op de negeerstand zetten en gewoon verder gaan met Oop afzeiken/ophemelen en waarheidsgetrouwe commentaren op de streamverslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |