SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Gelukkig word ik niet boos als een klein kind waar een lobby bij wordt afgepakt bij iedere multiplayershooter die ik speel.quote:Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Maar jij vind black ops ook leuks stef, zegt genoeg mi mang.
Dat jij dat spel nou supergeweldig vindt en je er niet over klaagt..omdat treyarch anders die stok nog dieper rampt.quote:Op maandag 17 december 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig word ik niet boos als een klein kind waar een lobby bij wordt afgepakt bij iedere multiplayershooter die ik speel.
Je zal maar bij iedere keer dat je "onterecht" dood gaat het halve huis bij elkaar moeten schreeuwen en leaven. Gelukkig neem ik zulke mensen niet echt serieus meer maar lach ik ze uit.
Dat is anno 2012 wel te verwachten. Er zijn spellen van 10 jaar terug die beter werkenquote:Op maandag 17 december 2012 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat jij dat spel nou supergeweldig vindt en je er niet over klaagt..omdat treyarch anders die stok nog dieper rampt.
En ik zeg ook niet dat je zulke mensen/mij serieus moet nemen..dat je dat uberhaupt deed. T is gewoon skeer dat ze telkens weer een spel maken dat gewoon op 1 punt niet werkt. Of het nou afhangt van de host oid boeit me niet. Fix gewoon je shit wat is de vorige deel fout was ipv dat weer te stoppen in het volgende deel.
Je klaagt altijd maar over Treyarch maar wanneer ik MW2 met jou speelde ragede je net zo hard om connectie. Er is maar een oplossing en dat is die spellen niet meer kopen als je er zo boos van wordt.quote:Op maandag 17 december 2012 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat jij dat spel nou supergeweldig vindt en je er niet over klaagt..omdat treyarch anders die stok nog dieper rampt.
En ik zeg ook niet dat je zulke mensen/mij serieus moet nemen..dat je dat uberhaupt deed. T is gewoon skeer dat ze telkens weer een spel maken dat gewoon op 1 punt niet werkt. Of het nou afhangt van de host oid boeit me niet. Fix gewoon je shit wat is de vorige deel fout was ipv dat weer te stoppen in het volgende deel.
Tja, dat werkt ten minstequote:Op maandag 17 december 2012 18:37 schreef SoldMayor het volgende:
En anders koop je toch crysis. Dat werkt volgens Stoma. Dus dan is het zo.
Degene die Stoma nog serieus neemt heeft al helemaal een plaat voor zijn kop. Helemaal dingen veranderen in zijn router waarna het spel plots werkt helaas was het daarna weer kut en begon het schreeuwen weerquote:Op maandag 17 december 2012 18:37 schreef SoldMayor het volgende:
En anders koop je toch crysis. Dat werkt volgens Stoma. Dus dan is het zo.
Nee, dat hielp. Helaas kan je maar zoveel doen om een kapot spel beter te laten werken.quote:Op maandag 17 december 2012 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Degene die Stoma nog serieus neemt heeft al helemaal een plaat voor zijn kop. Helemaal dingen veranderen in zijn router waarna het spel plots werkt helaas was het daarna weer kut en begon het schreeuwen weer
Als iets helpt dan zou je er van uit gaan dat het blijft werken is het niet? Je bent gewoon een klein kind dat schreeuwt zodra het even niet "werkt". Gelukkig heb je hem niet meer heb ik rust aan mijn kop tijdens het gamenquote:Op maandag 17 december 2012 18:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, dat hielp. Helaas kan je maar zoveel doen om een kapot spel beter te laten werken.
Lol chef..ik heb MW2 nauwelijk met jou gespeeld. En bij MW2/3 heb ik niet zoveel geraged als bij BO1/2. Ik heb BO2 ook gekocht voor SP. 1ste sp die net zo hard zoog als de mp. De hit detection bij MW2/3 is zoveel malen beter dan bij BO.quote:Op maandag 17 december 2012 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je klaagt altijd maar over Treyarch maar wanneer ik MW2 met jou speelde ragede je net zo hard om connectie. Er is maar een oplossing en dat is die spellen niet meer kopen als je er zo boos van wordt.
Ik vind het een leuk spel ja je kan oneindig veel classes maken en de pointstreaks zijn tof gedaan soms is de connectie dodgie maar in welk spel is dat niet? Het is cool om te zeiken op COD en het toch iedere keer maar kopen he. Doe je zelf een plezier en ga SP doen net zoals Stoma.
Je snapt het niet zo goed he? Moet ik plaatjes gaan gebruiken? Is dat iets limburgs, want bzp heeft hetzelfde.quote:Op maandag 17 december 2012 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iets helpt dan zou je er van uit gaan dat het blijft werken is het niet? Je bent gewoon een klein kind dat schreeuwt zodra het even niet "werkt". Gelukkig heb je hem niet meer heb ik rust aan mijn kop tijdens het gamen
Ik vind de hit detection bij blops 2 net zo goed als in mw2 en 3. BO1 was inderdaad iets minder. Ik heb nog vaak zat mw2 met jou gespeeld harrie.quote:Op maandag 17 december 2012 18:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol chef..ik heb MW2 nauwelijk met jou gespeeld. En bij MW2/3 heb ik niet zoveel geraged als bij BO1/2. Ik heb BO2 ook gekocht voor SP. 1ste sp die net zo hard zoog als de mp. De hit detection bij MW2/3 is zoveel malen beter dan bij BO.
Zo toevallig dat het altijd alleen bij jou is bij elk spel wat je speelt. Maar goed ik heb er geen verstand van inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 18:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je snapt het niet zo goed he? Moet ik plaatjes gaan gebruiken? Is dat iets limburgs, want bzp heeft hetzelfde.
Nee stef, is t niet. En ik had jou pas begin BO1 in mn lijst vrind.quote:Op maandag 17 december 2012 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind de hit detection bij blops 2 net zo goed als in mw2 en 3. BO1 was inderdaad iets minder. Ik heb nog vaak zat mw2 met jou gespeeld harrie.
Maar goed oke bzpquote:Op maandag 17 december 2012 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo toevallig dat het altijd alleen bij jou is bij elk spel wat je speelt. Maar goed ik heb er geen verstand van inderdaad
Maar goed dat ik wel plezier heb in gamen
Ik heb later ook nog met jou gespeeld voor mw3 uit kwam.quote:Op maandag 17 december 2012 19:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee stef, is t niet. En ik had jou pas begin BO1 in mn lijst vrind.
Ja, paar keer. Dat is helemaal niks vergeleken met BO.quote:Op maandag 17 december 2012 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb later ook nog met jou gespeeld voor mw3 uit kwam.
Waarheid is hard hé.quote:Op maandag 17 december 2012 19:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar goed oke bzp
maar goed oke
quote:Op maandag 17 december 2012 19:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, paar keer. Dat is helemaal niks vergeleken met BO.
En zo blijft het toch altijdquote:Op maandag 17 december 2012 18:40 schreef SoldMayor het volgende:
Als ik 10-25 speel wordt ik ook boos en flikker ik het spel uit,
Speel ik 50-5 dan is het in eens GOTY.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |