Jep. daarom haal ik de dvd ook gewoon niet en download het als torrent. Ik ga alleen de EE's kopen en de Complete Saga, je zou maar geld uitgeven aan alles zeg (en zoveel geld gun ik Peter Jackson nietquote:Op woensdag 19 december 2012 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uiteraard. Eerst de normale versie. Dan de extended. Herhalen voor de 2e en 3e film.
Dan een mooie boxset van de bioscoopversies, later de extended boxset.
Daarna een Complete Saga boxset (hobbit+lotr), ook weer gesplitst in normaal en extended.
quote:
Oud.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:25 schreef the_ring het volgende:
Mooi filmpje, onder andere met PJ over de lengte van de films. Zitten wel spoiler(beelden) in.
quote:Some parts of The Hobbit I enjoyed most:
One thing Middle-earth is short on is the feminine. It's a pity, because a female dwarf would have been fun. Bilbo's mother, the "famous Belladonna Took," will make a brief appearance in the extended DVD/Blu-ray edition but in the film itself, thank goodness for the ravishing re-appearance of Cate Blanchett's serene Galadriel. She is so sweet to Gandalf, countering the sinister presence of a mournful Saruman at the conference table. Actually Christopher Lee wasn't with the rest of us, filming in New Zealand. His contribution was shot back home in London and then sliced into the scene, though you can't tell, of course.
Ja die had ik gisteren voor het eerst (bij Wreck-it Ralph), die passieve 3D brillen. Wat een BAGGER kleuren zie je dan, kun je beter zonder 3D bril kijken. En zo zwaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Passieve Real 3D brillen nemen inderdaad nauwelijks nog kleur weg, die oude actieve 3D brillen wel, die heb ik. na één keer gebruikt te hebben, geboycot.
nee hoor. nog niet gezien.quote:
Lijkt me echt een baas ja. Die heeft ook de rol van de Witch-King en Gothmog vertolkt, toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lawrence Makoare, toentertijd nog ontmoet en een praatje mee gemaakt. Wat een geweldige vent is dat zeg en hij was maar al te graag bereid mijn DVD box te signeren
The White Council? Pracht van een scène juist die heel goed de rolverdelingen weergaf en er ook nog eens prachtig uitzag.quote:
Misschien komt het omdat ik the Matrix te vaak heb gezien, maar in hoofd eindigt elke zin van Hugo Weaving in elke film met "mister Anderson."quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:31 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond 'm een beetje statisch, afstandelijk. Galadriel die meer wist was dan wel weer mooi, en het werd goed duidelijk dat Saruman al niet helemaal te vertrouwen is. De rol van Elrond vond ik niet goed uitgewerkt.
Ga maar naar Avengers of Transformers kijken, dat zijn wel films van jouw niveau.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik ben laatst met mijn vriendin en een stel vrienden die de film graag wilden zien maar meegegaan naar die bios en ik ben net zoals tijdens LOTR halverwege weggegaan om iets leuks te gaan doen. Ik vind die hele LOTR trilogie slaapverwekkend en had gelezen dat The Hobbit anders van opzet is dus ik dacht; "nou, ik kijk wel of het wat is". The Hobbit is even slaapverwekkend en kan me ook totaal niet boeien. Ik snap echt niet wat jullie er in zien.
Welke bios?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:25 schreef Equites het volgende:
Net voor de 5e keer geweest. Keer op keer wordt die film genialerhet dwergen thema in de muziek waardeer ik nu ook eindelijk en het zingen van de dwergen bij Bilbo is eigenlijk best ok :p ik kan geen minpunt ontdekken om heel eerlijk te zijn. De scene tussen Bilbo en Smeagol is de beste scene van alle 4 de films. Kan niet wachten op de EE!
Jij weet helemaal niks van mij dus ook niet wat mijn niveau is knurft. Dit is gewoon persoonlijke smaak en is dus niet goed of fout. Er zijn vast en zeker films die ik geweldig vind waar jij bij in slaap valt, so what?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga maar naar Avengers of Transformers kijken, dat zijn wel films van jouw niveau.
Scheveningen man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke bios?
Ik ben daarnet voor de 3e keer geweest, in 2D. Pathe de kuip zaal 13
Avengersquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:23 schreef Equites het volgende:
[..]
Scheveningen man.
En Avengers was ook een bazenfilm hoor!
Geen klachten hier, fijne bios.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Avengers
ScheveningenHeeft die bios al eens een keer een likje verf gehad...?
Nee, hij heeft gelijk. Lekker Sesamstraat of Plop kijken. Doei.quote:Op zaterdag 22 december 2012 02:20 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks van mij dus ook niet wat mijn niveau is knurft. Dit is gewoon persoonlijke smaak en is dus niet goed of fout. Er zijn vast en zeker films die ik geweldig vind waar jij bij in slaap valt, so what?
En wat een enorme kneus ben jij zeg, dat jij je blijkbaar enigzins aangevallen voelt omdat iemand jouw -in ieder geval volgens jezelf- fantastische hoogstaande smaak niet deelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |