ja ook wel interessant. Maar meer verbazing: hoe DOM kun je zijn. Ze gaan ook net zo lang door tot ze gepakt worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb Break Out helemaal gevolgd, erg interessant. Ook die serie van de doodstraf heb ik zoveel mogelijk gevolgd. Trouwens: Busted abroad is ook een aanrader: verhalen over mensen die drugs smokkelden en in het buitenland in de bak komen. Je ziet mooi hoe zoiets ontstaat
Ik zit me hier aan het begin al te ergeren zeg:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1327541
Ik vind het echt een hele slechte documentaire. Het is heel sturend en de kijker wordt totaal niet serieus genomen. Iedere mongool weet dat je dik wordt van veel vet/suiker en weinig bewegen. Maar in de docu blijven ze maar drammen. Suiker heb je gewoon nodig om van te leven, maar wel met mate net zoals met alles. Eigenlijk voegt deze docu niks toe.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:38 schreef Apotheose het volgende:
ik ben nu die zoete verleiders aan t bekijken. Een suikerfabriek dat zich verdedigd tegen 'suiker is ongezond'Ja als je LITERS cola per dag drinkt is dat inderdaad niet goed. Maar als je 10 liter water achterover gooit doet dat je ook niet veel goeds. Het is nog altijd aan jezelf hoe gezond je wil leven. Je gaat niet Coca Cola aanklagen dat je te dik bent omdat je cola drinkt of wel
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef Messina het volgende:
Mini docu over het inslapen van een man z'n beste vriend.
Dat is een aflevering van "World of Jenks" aflevering 12 om precies te zijn:quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:41 schreef TN-FR het volgende:
Kortgeleden heb ik het laatste gedeelte van een docu gekeken op, ik dacht ned 3, over een documaker die verschillende mensen op zocht met een bijzonder verhaal.
Hij zou eigenlijk een docu maken over een high school footballteam, dat al jaren hoog stond aangeschreven nationaal, en waar hij 1 verhaal uitlicht van een zwarte jongen die door zijn oma is opgegroeid. Dit vanwege het gevangenschap van zijn moeder en op het einde ook vrij kwam om haar zoon te zien.
Iemand deze docu gezien en een idee heeft welke ik bedoel?
Vele dank! Ga hem vanavond meteen terug kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:09 schreef medjai het volgende:
[..]
Dat is een aflevering van "World of Jenks" aflevering 12 om precies te zijn:
http://en.wikipedia.org/wiki/World_of_Jenks
inderdaad!!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:02 schreef davo1979 het volgende:
TPB AFK: The Pirate Bay Away from Keyboard
Goede docu voor mensen die The pirate bay volgen
janken met de kraan open hierquote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef Messina het volgende:
Mini docu over het inslapen van een man z'n beste vriend.
net gekeken.. wat een traag kreng zegquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
The Imposter staat trouwens op youtube![]()
Bekijk deze YouTube-video
serieus? ik zat vrijwel de hele tijd op t puntje van mn stoel. misschien moet je het bij dierendocu's houdenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
net gekeken.. wat een traag kreng zeghet einde was wel boeiend maar ik heb maar n kwartiertje geconcentreerd kunnen kijken omdat ienzo ontieglijk langzaam was.
Tot nu toe (@ 1:20 uur) nog niet veel ingegaan op de tegenstelling die hierboven genoemd wordt, maar je krijgt nu al een nare nasmaak.quote:Documentaire uit 2012 van Alex Gibney. Op Park Avenue in New York City woont de rijkste 1% van de 1% rijksten van Amerika. Tien minuten noordelijker, op Park Avenue in de Bronx, leeft de helft van de bevolking van de voedselbank en is de kans dat je als minderjarige vermoord wordt twintig keer zo groot. De laatste dertig jaar is de ongelijkheid in Amerika tot grote hoogte gestegen. De 'American dream' gaat alleen op voor hen die hem kunnen betalen. Hoe is dat zo gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |