SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan?quote:Op maandag 17 december 2012 14:48 schreef Eagle_99 het volgende:
Sowieso ben ik niet van plan ooit zonder onderbroek een hamam binnen te treden. Heb bijna een trauma opgelopen als klein kind
Wat dan?quote:Op maandag 17 december 2012 14:48 schreef Eagle_99 het volgende:
Sowieso ben ik niet van plan ooit zonder onderbroek een hamam binnen te treden. Heb bijna een trauma opgelopen als klein kind
Maar als het nou geen bolle was? maar een gebronsde Turk in de kracht van zijn leven met fluwelen doch krachtige handen?quote:Op maandag 17 december 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
Wij zaten in die hamam, ik was enigste Turk. Toen kwam die bolle die al smachtend keek en toen dacht ik shitzooi..
Anyway, vriendinnen zeiden doe niet zo raar en ik dacht ach, dit is zijn werk.
Alles ging goed, totdat ik op mijn rug moest liggen. Hij ging met zijn handen over mijn buik en ik voelde zijn ademhaling. Dat was het moment dat ik bedankt riep en opstond.
Doe ik nooit meer.
quote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar als het nou geen bolle was? maar een gebronsde Turk in de kracht van zijn leven met fluwelen doch krachtige handen?
quote:
Niets ergs hoor, ik was alleen bang dat mijn handdoek zou vallenquote:
Je weet dat ik van bollies hou?quote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar als het nou geen bolle was? maar een gebronsde Turk in de kracht van zijn leven met fluwelen doch krachtige handen?
Waarom?quote:Op maandag 17 december 2012 14:55 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
[..]
Niets ergs hoor, ik was alleen bang dat mijn handdoek zou vallenZit je in je nakie tussen ooms en co
![]()
Ik heb wel een andere trauma trouwens, ik moest mijn broek met 30 man samen laten zakken in een zaal met een (sub-)luitenant![]()
Niemand(behalve hij en z'n hulp) zag wat maar was alsnog schaamtelijk
asker muayenesiquote:
Daarom niet eruit halen, maar hele portemonnee tegen dat ding houden.quote:Op maandag 17 december 2012 14:56 schreef xminator het volgende:
Probeerde net uit te checken met mn identiteitskaart.
Wat heeft sünnet met asker te maken.quote:Op maandag 17 december 2012 14:57 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
asker muayenesi![]()
sünnetli mi degil mi diye bakiyorlar herhaldeen nog meer abnormaals misschien
Ik bewaar hem nu in een pasjeshouder, hij is al eens eerder stukgegaan wil dat gehannes niet weer meemakenquote:Op maandag 17 december 2012 14:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom niet eruit halen, maar hele portemonnee tegen dat ding houden.
Ik houd gewoon heel nonchalant mijn jaszak tegen die paaltjes. Chicks diggen dat, zo van "kijk die man, hij is zo nonchalant dat hij niet eens de moeite neemt om zijn portemonnee te pakken, ik word zo ontzettend nat van hem dat ik wil dat hij mij ook als een onbelangrijk stuk vuil behandelt".
Wist je niet dat dat moet?quote:Op maandag 17 december 2012 14:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat heeft sünnet met asker te maken.
Wat een verkapte hommo's.
Je moet hem ook in briefjes van 50 wikkelen zodat hij beschermd is in je portemonnee. Af en toe als je hem pakt laat je nonchalant een briefje vallen en kijk je er niet eens meer naar om. Chicks diggen dat ook.quote:Op maandag 17 december 2012 15:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik bewaar hem nu in een pasjeshouder, hij is al eens eerder stukgegaan wil dat gehannes niet weer meemaken.
Veel, genoeg mensen die hun hele leven op een berg hebben doorgebracht en dus ook niet besneden zijn, niet-moslims buiten gelaten. Die worden gewoon besnedenquote:Op maandag 17 december 2012 14:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat heeft sünnet met asker te maken.
Wat een verkapte hommo's.
Ik had geen idee, maar ik vind het kinderachtig, lijkt wel een studentenvereniging.quote:Op maandag 17 december 2012 15:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wist je niet dat dat moet?
Geert zou het zo gewild hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 14:56 schreef xminator het volgende:
Probeerde net uit te checken met mn identiteitskaart.
Is het leger niet seculier en alles?quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Veel, genoeg mensen die hun hele leven op een berg hebben doorgebracht en dus ook niet besneden zijn, niet-moslims buiten gelaten. Die worden gewoon besneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |