Dan nog blijft die tekst staan, snuggere.quote:
Ja godver! Die slaat nu nergens meer op.quote:Op maandag 17 december 2012 15:22 schreef Copycat het volgende:
Dan nog blijft die tekst staan, snuggere.
Jij gaat gewoon door?quote:Op maandag 17 december 2012 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja godver! Die slaat nu nergens meer op.
Ik doe aan zelfcensuur après la lettre.quote:
Hmmm, ik heb juist gister heel van wat ik wilde schrijven weggekieperd voordat ik op invoeren drukte.quote:Op maandag 17 december 2012 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe aan zelfcensuur après la lettre.
De zelfbeheersing!quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, ik heb juist gister heel van wat ik wilde schrijven weggekieperd voordat ik op invoeren drukte.
Nah, die is nog druk met z'n spelletjes anders heeft hij oma niets te vertellen als ze thuiskomt.quote:Op maandag 17 december 2012 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
De zelfbeheersing!
Maar goede wil! Is die ouwe al online?
Ik ook.quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb juist gister heel van wat ik wilde schrijven weggekieperd voordat ik op invoeren drukte.
Praat normaalquote:Op maandag 17 december 2012 15:59 schreef Copycat het volgende:
Niks bewaard wat in een pm-bestandje past?
Wat is daar niet normaal aan?quote:
Nee, het waren slechts metaforen die niet misstaan zouden hebben in "Salò o le 120 giornate di Sodoma."quote:Op maandag 17 december 2012 15:59 schreef Copycat het volgende:
Niks bewaard wat in een pm-bestandje past?
Ik gooi nooit wat weg, ik ben altijd blij als ik iets kan bedenkenquote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg boutenbikkâhquote:Op maandag 17 december 2012 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het waren slechts metaforen die niet misstaan zouden hebben in "Salò o le 120 giornate di Sodoma."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |