Ik ook.quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb juist gister heel van wat ik wilde schrijven weggekieperd voordat ik op invoeren drukte.
Praat normaalquote:Op maandag 17 december 2012 15:59 schreef Copycat het volgende:
Niks bewaard wat in een pm-bestandje past?
Wat is daar niet normaal aan?quote:
Nee, het waren slechts metaforen die niet misstaan zouden hebben in "Salò o le 120 giornate di Sodoma."quote:Op maandag 17 december 2012 15:59 schreef Copycat het volgende:
Niks bewaard wat in een pm-bestandje past?
Ik gooi nooit wat weg, ik ben altijd blij als ik iets kan bedenkenquote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb juist gister heel van wat ik wilde schrijven weggekieperd voordat ik op invoeren drukte.
Ik zeg boutenbikkâhquote:Op maandag 17 december 2012 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het waren slechts metaforen die niet misstaan zouden hebben in "Salò o le 120 giornate di Sodoma."
quote:Op maandag 17 december 2012 16:11 schreef Poezewoes het volgende:
Sfeer is beetje naar geworden, en dat in deze tijd waar ze respect vragen!
juist in deze donkere dagen gebeuren de ergste dingen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:11 schreef Poezewoes het volgende:
Sfeer is beetje naar geworden, en dat in deze tijd waar ze respect vragen!
quote:
Amen, uit welke film is dit?quote:Op maandag 17 december 2012 16:13 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
juist in deze donkere dagen gebeuren de ergste dingen.
Nee maar DJ welquote:Op maandag 17 december 2012 16:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Amen, uit welke film is dit?![]()
Opa is overigens nog niet online, 16.00 uur is een loze kreet geworden
Dat was precies het punt waarop ik die zaal ooit heb verlaten. De enige film ooit waar ik uit ben gelopenquote:
Doe is normaal!quote:
Je zelfbeheersing is voorbeeldig te noemenquote:
Ik heb 'm heel hard doorgespoeld om te kijken of er nog echt pikante scenes in zaten, maar helaasquote:Op maandag 17 december 2012 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was precies het punt waarop ik die zaal ooit heb verlaten. De enige film ooit waar ik uit ben gelopen.
Niet !!quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zitten jullie alledrie mijn post verkeerd te quoten?
You're fucking with us!quote:Op maandag 17 december 2012 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zitten jullie alledrie mijn post verkeerd te quoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |