Da's toch geen leven?quote:Op maandag 17 december 2012 14:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Jezus, doen jullie even een beetje positief zeg, Opa houdt van het leven, van zijn biertjes, van Ajax (de voetbalclub dan hè, niet de papagaai), van haring met uitjes op zaterdag, van pijltjesgooien en zelfs misschien een heel klein beetje van oma. Opa's motto is; het leven is een feest, je moet alleen zelf de scheidsrechter ophangen!
Ik heb bijna medelijden met je als je dat stuk verdriet als goedheid ziet.quote:
Ik kijk eigenlijk maar weinig, dus zie niet veelquote:Op maandag 17 december 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb bijna medelijden met je als je dat stuk verdriet als goedheid ziet.
Ik kijk nooit, maar word al lezend een heel stuk wijzer.quote:Op maandag 17 december 2012 15:02 schreef Margo37 het volgende:
Ik kijk eigenlijk maar weinig, dus zie niet veel
Vooral vast houden dat lezenquote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kijk nooit, maar word al lezend een heel stuk wijzer.
Ja... ik ga weer in leesmodus tot dat zooitje weer vertrokken isquote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Er worden weer een hoop ouwe koeien uit de chat gehaald, volgens mij.
Totdat ik doodga of blind word! Lezen is een van mijn favo hobbies.quote:
Liggend op je rug? .. kan je beter onder de trambestuurder liggenquote:Op maandag 17 december 2012 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
De sjat is blijkbaar heel gesjellig! Vooral als je hem vanonder een tram bekijkt!
Dat weet ik niet. Je schijnt er in ieder geval niet dood aan te gaan.quote:
nee .. in mijn beleving schept het nieuw levenquote:Op maandag 17 december 2012 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Je schijnt er in ieder geval niet dood aan te gaan.
Zelfs dat hoef ik niet te bedelen, maar die zijn bij de pa deze weekquote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Vergeet je koters geen geld te geven voor la snackbarria![]()
Echt hè. Die zouden ze eigenlijk de tyfus moeten schoppen. Onder tram 3.quote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef Jian het volgende:
Jezus, Scrut. komt binnen en iedereen rolt weer over elkaar heen .......
Het schijnt een metafoor te zijn voor als je zou willen dat iemand zich wat meer in techniek zou interesseren. Iemand de tyfus slaan moet je ook zien als iemand een make-over gunnen.quote:Op maandag 17 december 2012 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Je schijnt er in ieder geval niet dood aan te gaan.
Kolere!! Ik heb dan ook flauw idee waar het allemaal over gaat.quote:Op maandag 17 december 2012 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Er worden weer een hoop ouwe koeien uit de chat gehaald, volgens mij.
Jezus Scrut...., is dat niet wat teveel eer?quote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef Jian het volgende:
Jezus, Scrut. komt binnen en iedereen rolt weer over elkaar heen .......
Ik leg meteen mijn laptop op de grond ...quote:Op maandag 17 december 2012 15:20 schreef Jian het volgende:
Voor Cc. om lekker de tyfus te stampen.
[ afbeelding ]
o ja, die ¤ 0,50 mag naar het Fonds "Help oma de winter door"
Dan nog blijft die tekst staan, snuggere.quote:
Ja godver! Die slaat nu nergens meer op.quote:Op maandag 17 december 2012 15:22 schreef Copycat het volgende:
Dan nog blijft die tekst staan, snuggere.
Jij gaat gewoon door?quote:Op maandag 17 december 2012 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja godver! Die slaat nu nergens meer op.
Ik doe aan zelfcensuur après la lettre.quote:
Hmmm, ik heb juist gister heel van wat ik wilde schrijven weggekieperd voordat ik op invoeren drukte.quote:Op maandag 17 december 2012 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe aan zelfcensuur après la lettre.
De zelfbeheersing!quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, ik heb juist gister heel van wat ik wilde schrijven weggekieperd voordat ik op invoeren drukte.
Nah, die is nog druk met z'n spelletjes anders heeft hij oma niets te vertellen als ze thuiskomt.quote:Op maandag 17 december 2012 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
De zelfbeheersing!
Maar goede wil! Is die ouwe al online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |