Ho ho, Ajax zit heel gelukkig te wezen in een dierenwinkel die hem nooit meer verkoopt ... en hij leeft vast nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 17 december 2012 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En daar kraait geen Ajax haan naar
Dat is wat opa je wil doen geloven.quote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, Ajax zit heel gelukkig te wezen in een dierenwinkel die hem nooit meer verkoopt ... en hij leeft vast nog lang en gelukkig.
Jian mocht vast niet meelopen, die kan zijn klep toch niet houdenquote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Gert het volgende:
Over dode dieren gesproken: hoe was de stille toch voor Johannes gisteren, Jian? Werden er nog saamhorig wat levertraantjes weggepinkt?
Als hij net zo loyaal is richting die vogel als richting de club, zal ajax momenteel weinig voer meer kosten.quote:Op maandag 17 december 2012 13:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wat opa je wil doen geloven.
Kijken en commentaar geven op een man die bijna de hele dag in zijn stoel zit, die staan allemaal midden in de maatschappij jaquote:Op maandag 17 december 2012 12:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het enige unieke is het streamen, verder zijn er talloze nog veel grotere kansloze nietsnutten die alles beter weten
Jij reageerde op mij grapjas, dus jij haptquote:
Je roes uitslapen is ook hard werkenquote:Op maandag 17 december 2012 14:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jij reageerde op mij grapjas, dus jij hapt
Dus je hebt al hard gewerkt vandaag, top!quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je roes uitslapen is ook hard werken![]()
quote:Op maandag 17 december 2012 14:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dus je hebt al hard gewerkt vandaag, top!
Het was heel stemmig en heel mooi. Lenie heeft nog een prachtige toespraak gehouden in de vorm van een metaforisch verhaal, waarbij de burgemeester van Texel de rol vertolkte van Scrooge en Marianne, ja ik mag Marianne zeggen, speelde de rol van Tiny Timquote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Gert het volgende:
Over dode dieren gesproken: hoe was de stille toch voor Johannes gisteren, Jian? Werden er nog saamhorig wat levertraantjes weggepinkt?
Ik heb alle journalisten onderweg te woord gestaanquote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jian mocht vast niet meelopen, die kan zijn klep toch niet houden
In welk kamp zat je? Ik gok op Lenie en Marianne.quote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb alle journalisten onderweg te woord gestaan
Texel: oude ruzie uitgevochten over rug bultrugquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Het was heel stemmig en heel mooi. Lenie heeft nog een prachtige toespraak gehouden in de vorm van een metaforisch verhaal, waarbij de burgemeester van Texel de rol vertolkte van Scrooge en Marianne, ja ik mag Marianne zeggen, speelde de rol van Tiny TimHet was niet zo druk, maar dat komt omdat ik de tocht van jou niet mocht aankondigen
Nee, midden in de maatschappij (where the hell is that?) sta je als je 's avonds apathisch naar een kastje zit te kijken, switchend van Boer zoekt vrouw, via Boulevard naar The voice of Holland, met om 20.00 uur het bakje koffie met wat ¨lekkers¨ en om 21.30 wat ¨sterkers¨, kan ons het schelen, het is bijna kerstquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kijken en commentaar geven op een man die bijna de hele dag in zijn stoel zit, die staan allemaal midden in de maatschappij ja
Nog 1 die zich aangesproken voeltquote:Op maandag 17 december 2012 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, midden in de maatschappij (where the hell is that?) sta je als je 's avonds apathisch naar een kastje zit te kijken, switchend van Boer zoekt vrouw, via Boulevard naar The voice of Holland, met om 20.00 uur het bakje koffie met wat ¨lekkers¨ en om 21.30 wat ¨sterkers¨, kan ons het schelen, het is bijna kerst![]()
Dit is Fok, kijk eens rond, bloemetjesjurk
Maar natuurlijk, ten eerste ben ik een groot dierenvriend, ten tweede koester ik een gezond en bijna natuurlijk wantrouwen tegen bestuurders en overheidsfunctionarissen zoals Francine Giskes en te derde maak ik daarbij een uitzondering voor Mariannequote:Op maandag 17 december 2012 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In welk kamp zat je? Ik gok op Lenie en Marianne.
Dat vermoedde ik al. Is dan ook de lekkerste uit dat groepje he? Of vind je Lenie ook welquote:Op maandag 17 december 2012 14:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ten eerste ben ik een groot dierenvriend, ten tweede koester ik een gezond en bijna natuurlijk wantrouwen tegen bestuurders en overheidsfunctionarissen zoals Francine Giskes en te derde maak ik daarbij een uitzondering voor Marianne
Pas op hé anders stuurt ze haar honden op je af.quote:Op maandag 17 december 2012 14:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, die zag ik niet aankomen,want dat is nu nog eens een antwoord dat niet is ingedeeld onder het kopje ¨standaardlulkoek voor fantasieloze bloemetjesjurken¨ !
Lenie is een lief mens, daar drink ik graag een kopje thee mee, met een koekje uiteraard.quote:Op maandag 17 december 2012 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Is dan ook de lekkerste uit dat groepje he? Of vind je Lenie ook wel
Heb je niet goed gelezen, ik stuur helemaal niksquote:Op maandag 17 december 2012 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Pas op hé anders stuurt ze haar honden op je af.
Vind het prima hoor, ze staan wel op mijn naam maar dat maakt niet uit, ow jawel voor de hondenbelastingquote:
Beter haar honden dan haar ¨vent¨, oeps, nou geef ik waarschijnlijk de clou van mijn vorige post weg.quote:Op maandag 17 december 2012 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Pas op hé anders stuurt ze haar honden op je af.
Mooi gezegd. Hij wil niets meer, hij heeft een hekel aan het leven. Als je de pest aan opa hebt hoop je dat hij heel oud wordt, dat zijn miserabele bestaan nog een eeuwigheid zal voortduren. Maar ja, dat kun je z'n buren eigenlijk niet aandoen, hè?quote:Op maandag 17 december 2012 12:18 schreef Copycat het volgende:
Wat een treurig bestaan is dat eigenlijk. Dag in, dag uit beschonken je bed inrollen om er in de loop van de middag weer katerig uit te klimmen. Weer in je wekelijkse kloffie schieten, Italiaanse douche uit een flesje eroverheen en weer in je stoel met je duofrisbiertjes en een laffe magnetronhap uit de vriezer of buurtsuper. Met als hoogtepunt twee ouwe harinkjes op zondag.
Groundhog day is er niks bij.
Dan doe je toch helemaal geen nieuwe indrukken op. Laat staan dat je eens een frisse neus haalt.
Levend dood.
Ik had net een interview bij een uitvaartverzorger, daar word je wat melancholiek van.
quote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Hij wil niets meer, hij heeft een hekel aan het leven. Als je de pest aan opa hebt hoop je dat hij heel oud wordt, dat zijn miserabele bestaan nog een eeuwigheid zal voortduren. Maar ja, dat kun je z'n buren eigenlijk niet aandoen, hè?
Jezus, doen jullie even een beetje positief zeg, Opa houdt van het leven, van zijn biertjes, van Ajax (de voetbalclub dan hè, niet de papagaai), van haring met uitjes op zaterdag, van pijltjesgooien en zelfs misschien een heel klein beetje van oma. Opa's motto is; het leven is een feest, je moet alleen zelf de scheidsrechter ophangen!quote:Op maandag 17 december 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Hij wil niets meer, hij heeft een hekel aan het leven. Als je de pest aan opa hebt hoop je dat hij heel oud wordt, dat zijn miserabele bestaan nog een eeuwigheid zal voortduren. Maar ja, dat kun je z'n buren eigenlijk niet aandoen, hè?
Die moet op een tegeltje!quote:Op maandag 17 december 2012 14:55 schreef Jian het volgende:
Opa's motto is; het leven is een feest, je moet alleen zelf de scheidsrechter ophangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |