Flink hoor !!!quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef beequeen het volgende:
Ja, nog gekker. Die gasten lopen de hele dag te trollen en ik kom meten wordt op mijn vingers getikt.
Gooi die zooi maar dicht, mij heb je er niet mee.
Het was klaar joh.quote:Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef selam het volgende:
[..]
Laat gaan Poezewoes, laat een ieder maar op ze eigen letten dat zou beter zijn denk ik , jammet dat het hier altijd zo moet gaan
Ik zou dat hele orkest de tyfus slaan.quote:Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef pullup het volgende:
Opa heeft zojuist zijn oordeel over het stopzetten van de subsidie voor het metropool orkest gegeven.
7 miljoen is dat orkest me niet waard want het interesseert me geen reet dus optyfen daarmee.
Die lenntech moeten ze ook de tyfus slaan!quote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef Poezewoes het volgende:
Tyfus en paratyfus zijn acute infecties die worden veroorzaakt door Salmonella enterica (Salmonella typhi en Salmonella paratyphi). Men raakt ermee besmet door drinken van besmet water of besmette melk, en in stedelijke gebieden zijn voedselhandelaren vaak dragers. De bacillen bevinden zich in de fecaliën en urine van besmette personen. Mensen raken besmet na het eten van voedsel of het drinken van water dat in aanraking is geweest met iemand die tyfus heeft, of door drinkwater dat verontreinigd is met bacteriën.
Zodra de bacteriën het lichaam zijn binnen getreden gaan ze zich vermeigvuldigen en verspreiden vanuit de darmen in de bloedbaan. De eerste symptomen van tyfus beginnen 10 tot 14 dagen na besmetting. Het kunnen zowel milde als ernstige symptomen zijn, en voorbeelden zijn koorts, rooskleurige vlekken op de onderbuik en borst, diarree of verstopping, en opzwelling van de lever en milt. Bij onbehandelde patiënten kunnen vele complicaties optreden, en vrijwel iedere lichaamsfunctie wordt aangetast. Uiteindelijk kunnen inwendige bloedingen in de darmen ontstaan. De complicaties zijn de reden dat 7-14% van de besmette personen overlijdt.
Jaarlijks raken wereldwijd ongeveer 17 miljoen mensen besmet met tyfus. Tyfus en paratyfus komen veel voor in ontwikkelingslanden, waar het drinkwater onveilig is en de riolering dikwijls overstroomt.
Klik hier voor meer informatie over ziekten die door water worden verspreid, de ernst van het probleem, verspreiding en preventie.
Read more: http://www.lenntech.nl/bi(...)us.htm#ixzz2FKQmv7Ql
quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa sluit een preek over drankgebruik van anderen af met het legen van zijn derde glas.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Tja de pot verwijt de ketel noemen ze zo iets
Hypocrisie kent geen tijd.quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa sluit een preek over drankgebruik van anderen af met het legen van zijn derde glas.
Zijn kleinzoontje fluisterde hem dat in.quote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef beequeen het volgende:
Wat raaskalt die ouwe nou? Alsof hij iets weet over mijn privéleven.
Daar zal hij wel een pil voor hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef Copycat het volgende:
Hypocrisie kent geen tijd.
Levercirrose wel.
Je zal zo'n opa hebben. Arm joch.quote:Op maandag 17 december 2012 17:50 schreef pullup het volgende:
Zijn kleinzoontje fluisterde hem dat in.
Hij heeft er maar een, maar hij ziet wrs al dubbel.quote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt nu dat zijn kleinkinderen op bezoek komen zelfs al is hij stomdronken.
quote:Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef Poezewoes het volgende:
Tyfus en paratyfus zijn acute infecties die worden veroorzaakt door Salmonella enterica (Salmonella typhi en Salmonella paratyphi). Men raakt ermee besmet door drinken van besmet water of besmette melk, en in stedelijke gebieden zijn voedselhandelaren vaak dragers. De bacillen bevinden zich in de fecaliën en urine van besmette personen. Mensen raken besmet na het eten van voedsel of het drinken van water dat in aanraking is geweest met iemand die tyfus heeft, of door drinkwater dat verontreinigd is met bacteriën.
Zodra de bacteriën het lichaam zijn binnen getreden gaan ze zich vermeigvuldigen en verspreiden vanuit de darmen in de bloedbaan. De eerste symptomen van tyfus beginnen 10 tot 14 dagen na besmetting. Het kunnen zowel milde als ernstige symptomen zijn, en voorbeelden zijn koorts, rooskleurige vlekken op de onderbuik en borst, diarree of verstopping, en opzwelling van de lever en milt. Bij onbehandelde patiënten kunnen vele complicaties optreden, en vrijwel iedere lichaamsfunctie wordt aangetast. Uiteindelijk kunnen inwendige bloedingen in de darmen ontstaan. De complicaties zijn de reden dat 7-14% van de besmette personen overlijdt.
Jaarlijks raken wereldwijd ongeveer 17 miljoen mensen besmet met tyfus. Tyfus en paratyfus komen veel voor in ontwikkelingslanden, waar het drinkwater onveilig is en de riolering dikwijls overstroomt.
Klik hier voor meer informatie over ziekten die door water worden verspreid, de ernst van het probleem, verspreiding en preventie.
Read more: http://www.lenntech.nl/bi(...)us.htm#ixzz2FKQmv7Ql
Nou, daar heeft ie wel een puntje natuurlijk, veel te veel gesubsidieerde, zelfbenoemde kunstenaars in Nederlandquote:Op maandag 17 december 2012 17:57 schreef pullup het volgende:
Nu is de rest van de beeldende kunst aan de beurt om opgeheven te worden
Ik denk niet dat ik het oordeel over wat wel en niet nuttig is wat dat betreft graag aan opa overlaat.quote:Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, daar heeft ie wel een puntje natuurlijk, veel te veel gesubsidieerde, zelfbenoemde kunstenaars in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |