abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120424094
quote:
18s.gif Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef beequeen het volgende:
Ja, nog gekker. Die gasten lopen de hele dag te trollen en ik kom met _O- en wordt op mijn vingers getikt.
Gooi die zooi maar dicht, mij heb je er niet mee.
Flink hoor !!!
Honesty is the best policy.
pi_120424098
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:43 schreef selam het volgende:

[..]

Laat gaan Poezewoes, laat een ieder maar op ze eigen letten dat zou beter zijn denk ik , jammet dat het hier altijd zo moet gaan :?
Het was klaar joh.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 17:44:22 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_120424121
quote:
6s.gif Op maandag 17 december 2012 17:42 schreef pullup het volgende:
Opa heeft zojuist zijn oordeel over het stopzetten van de subsidie voor het metropool orkest gegeven.
7 miljoen is dat orkest me niet waard want het interesseert me geen reet dus optyfen daarmee.
Ik zou dat hele orkest de tyfus slaan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 17 december 2012 @ 17:46:28 #229
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_120424222
Tyfus en paratyfus zijn acute infecties die worden veroorzaakt door Salmonella enterica (Salmonella typhi en Salmonella paratyphi). Men raakt ermee besmet door drinken van besmet water of besmette melk, en in stedelijke gebieden zijn voedselhandelaren vaak dragers. De bacillen bevinden zich in de fecaliën en urine van besmette personen. Mensen raken besmet na het eten van voedsel of het drinken van water dat in aanraking is geweest met iemand die tyfus heeft, of door drinkwater dat verontreinigd is met bacteriën.

Zodra de bacteriën het lichaam zijn binnen getreden gaan ze zich vermeigvuldigen en verspreiden vanuit de darmen in de bloedbaan. De eerste symptomen van tyfus beginnen 10 tot 14 dagen na besmetting. Het kunnen zowel milde als ernstige symptomen zijn, en voorbeelden zijn koorts, rooskleurige vlekken op de onderbuik en borst, diarree of verstopping, en opzwelling van de lever en milt. Bij onbehandelde patiënten kunnen vele complicaties optreden, en vrijwel iedere lichaamsfunctie wordt aangetast. Uiteindelijk kunnen inwendige bloedingen in de darmen ontstaan. De complicaties zijn de reden dat 7-14% van de besmette personen overlijdt.

Jaarlijks raken wereldwijd ongeveer 17 miljoen mensen besmet met tyfus. Tyfus en paratyfus komen veel voor in ontwikkelingslanden, waar het drinkwater onveilig is en de riolering dikwijls overstroomt.

Klik hier voor meer informatie over ziekten die door water worden verspreid, de ernst van het probleem, verspreiding en preventie.

Read more: http://www.lenntech.nl/bi(...)us.htm#ixzz2FKQmv7Ql
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 17:46:38 #230
135305 beequeen
Lost.
pi_120424233
Volgens die ouwe ben ik al lam. Wie zit er aan de wijn?
― Mark Twain
pi_120424263

Opa sluit een preek over drankgebruik van anderen af met het legen van zijn derde glas.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 17 december 2012 @ 17:48:07 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120424293
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef Poezewoes het volgende:
Tyfus en paratyfus zijn acute infecties die worden veroorzaakt door Salmonella enterica (Salmonella typhi en Salmonella paratyphi). Men raakt ermee besmet door drinken van besmet water of besmette melk, en in stedelijke gebieden zijn voedselhandelaren vaak dragers. De bacillen bevinden zich in de fecaliën en urine van besmette personen. Mensen raken besmet na het eten van voedsel of het drinken van water dat in aanraking is geweest met iemand die tyfus heeft, of door drinkwater dat verontreinigd is met bacteriën.

Zodra de bacteriën het lichaam zijn binnen getreden gaan ze zich vermeigvuldigen en verspreiden vanuit de darmen in de bloedbaan. De eerste symptomen van tyfus beginnen 10 tot 14 dagen na besmetting. Het kunnen zowel milde als ernstige symptomen zijn, en voorbeelden zijn koorts, rooskleurige vlekken op de onderbuik en borst, diarree of verstopping, en opzwelling van de lever en milt. Bij onbehandelde patiënten kunnen vele complicaties optreden, en vrijwel iedere lichaamsfunctie wordt aangetast. Uiteindelijk kunnen inwendige bloedingen in de darmen ontstaan. De complicaties zijn de reden dat 7-14% van de besmette personen overlijdt.

Jaarlijks raken wereldwijd ongeveer 17 miljoen mensen besmet met tyfus. Tyfus en paratyfus komen veel voor in ontwikkelingslanden, waar het drinkwater onveilig is en de riolering dikwijls overstroomt.

Klik hier voor meer informatie over ziekten die door water worden verspreid, de ernst van het probleem, verspreiding en preventie.

Die lenntech moeten ze ook de tyfus slaan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 17 december 2012 @ 17:48:14 #233
388664 crew  Dotteke
pi_120424300
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

Opa sluit een preek over drankgebruik van anderen af met het legen van zijn derde glas.
_O-
Tja de pot verwijt de ketel noemen ze zo iets ;)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_120424316
We hebben geen poll gehad met al die binnenlopende ruzieschoppers vandaag hier.

Maar het is dus iets met een speklap
  maandag 17 december 2012 @ 17:48:56 #235
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_120424329
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]

_O-
Tja de pot verwijt de ketel noemen ze zo iets ;)
:X
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 17:49:20 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_120424345
Wat raaskalt die ouwe nou? Alsof hij iets weet over mijn privéleven. :')
― Mark Twain
  maandag 17 december 2012 @ 17:49:52 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120424361
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

Hypocrisie kent geen tijd.
Levercirrose wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120424371
quote:
5s.gif Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef beequeen het volgende:
Wat raaskalt die ouwe nou? Alsof hij iets weet over mijn privéleven. :')
Zijn kleinzoontje fluisterde hem dat in.
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 17:51:35 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_120424432
quote:
14s.gif Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef Copycat het volgende:

Hypocrisie kent geen tijd.
Levercirrose wel.
Daar zal hij wel een pil voor hebben.
― Mark Twain
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 17:52:20 #240
135305 beequeen
Lost.
pi_120424461
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:50 schreef pullup het volgende:

Zijn kleinzoontje fluisterde hem dat in.
Je zal zo'n opa hebben. Arm joch.
― Mark Twain
pi_120424490
Opa klaagt nu dat zijn kleinkinderen op bezoek komen zelfs al is hij stomdronken.
  Moderator maandag 17 december 2012 @ 17:53:35 #242
388664 crew  Dotteke
pi_120424509
O, ik hoor net van iets of iemand dat ik mijn smoel moet houden van die ouwe,
Nou dacht het niet, heb net zo goed recht hier te posten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 17:54:12 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_120424532
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt nu dat zijn kleinkinderen op bezoek komen zelfs al is hij stomdronken.
Hij heeft er maar een, maar hij ziet wrs al dubbel.
― Mark Twain
  maandag 17 december 2012 @ 17:55:17 #244
241662 Jian
Well, well, well
pi_120424577
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:46 schreef Poezewoes het volgende:

:?
pi_120424605
Die mongoloïde mafkees kan zich ook echt niet voorstellen dat er mensen zijn die wel van dat orkest houden.

Zelf met meer passie dan hij voor Ajax heeft
pi_120424660
Nu is de rest van de beeldende kunst aan de beurt om opgeheven te worden
pi_120424675
En vervolgens moeten ook de ministers maar hun salaris inleveren zodat hij te vreten heeft.
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 17:58:21 #248
135305 beequeen
Lost.
pi_120424676
Cultuurbarbaren zijn van alle tijden.

Die ouwe gaat voor dit.

― Mark Twain
  maandag 17 december 2012 @ 18:00:25 #249
241662 Jian
Well, well, well
pi_120424766
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:57 schreef pullup het volgende:
Nu is de rest van de beeldende kunst aan de beurt om opgeheven te worden
Nou, daar heeft ie wel een puntje natuurlijk, veel te veel gesubsidieerde, zelfbenoemde kunstenaars in Nederland :)
pi_120424816
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef Jian het volgende:

[..]

Nou, daar heeft ie wel een puntje natuurlijk, veel te veel gesubsidieerde, zelfbenoemde kunstenaars in Nederland :)
Ik denk niet dat ik het oordeel over wat wel en niet nuttig is wat dat betreft graag aan opa overlaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')