Titel is een nummer van Halford's Crucible.
quote:Nee, gaaf!
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:02 schreef Downer het volgende:
Hebben jullie deze foto's van Graspop al gezien?
quote:Nee, schande!
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:02 schreef Downer het volgende:
Hebben jullie deze foto's van Graspop al gezien?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 27-08-2002 14:05]
quote:Die van Lowlands ook nog niet.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:05 schreef Kipman het volgende:
De line-up van Graspop 2003 is ook nog niet eens bekent
quote:Hoe was Lowlands???
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:05 schreef FLIPNEUS het volgende:
Hoi, ik leef ook weer.
quote:GE-WEL-DIG! Heb me echt megagoed vermaakt. Jammer van de grote regenbui op zaterdag, maar dat maakte het alleen maar gezelliger.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:06 schreef Kipman het volgende:[..]
Hoe was Lowlands???
quote:Dat maakt niks uit, de mensen komen toch wel of ze de line-up weten of nit
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:05 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Die van Lowlands ook nog niet.
Gave foto.
quote:Mooi joh! Ik wil ook nog een keer naar Lowlands. Dan niet om de bands, maar om het sfeertje dat er hangt. Lijkt me erg relaxed.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:07 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
GE-WEL-DIG! Heb me echt megagoed vermaakt. Jammer van de grote regenbui op zaterdag, maar dat maakte het alleen maar gezelliger.
quote:Yup, gezelligheid boven alles.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:07 schreef Kipman het volgende:[..]
Dat maakt niks uit, de mensen komen toch wel of ze de line-up weten of nit
Nu maar hopen dat de introductieweek van de HRO niet samenvalt met Lowlands.
quote:Het was weer erg relaxed, er liepen alleen veel meer "newbie" alto'tjes (bellenblazen enzo *zucht*) rond. Ook het feit dat o.a. Tiesto kwam zorgde ervoor dat er veel meer dancepubliek was dan voorheen, an sich niet erg, maar die zanikten zo over die modder.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:09 schreef Kipman het volgende:[..]
Mooi joh! Ik wil ook nog een keer naar Lowlands. Dan niet om de bands, maar om het sfeertje dat er hangt. Lijkt me erg relaxed.
quote:Dat bellenblazen vind ik echt de meest belachelijke trend van de laatste tijd...
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:11 schreef FLIPNEUS het volgende:
er liepen alleen veel meer "newbie" alto'tjes (bellenblazen enzo *zucht*) rond.
quote:Haha, lachen toch? Hoe vond je Peter Pan Speedrock?
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:11 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Het was weer erg relaxed, er liepen alleen veel meer "newbie" alto'tjes (bellenblazen enzo *zucht*) rond. Ook het feit dat o.a. Tiesto kwam zorgde ervoor dat er veel meer dancepubliek was dan voorheen, an sich niet erg, maar die zanikten zo over die modder.
quote:Niet echt iets van meegekregen, stond op het moment dat zij speelden in de Charlie-tent voor TRUSTcompany. Maar wat ik van ze ken vind ik wel aardig.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:16 schreef Kipman het volgende:[..]
Haha, lachen toch? Hoe vond je Peter Pan Speedrock?
quote:Kweenie of ze in een erg grot tent spelen, maar volgens mij komt hun optreden beter tot zijn recht in een kleine zaal.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:33 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Niet echt iets van meegekregen, stond op het moment dat zij speelden in de Charlie-tent voor TRUSTcompany. Maar wat ik van ze ken vind ik wel aardig.
quote:Ja, behoorlijk stom en erg irritant.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:13 schreef MuadDib het volgende:[..]
Dat bellenblazen vind ik echt de meest belachelijke trend van de laatste tijd...
quote:Ze speelden in de op een na grootste tent.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:37 schreef Kipman het volgende:[..]
Kweenie of ze in een erg grot tent spelen, maar volgens mij komt hun optreden beter tot zijn recht in een kleine zaal.
quote:Ik heb M.a.r.i.e.k.j.e. nog gemeet.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:37 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben blij dat alle de mij bekende Lowlanders het zo'n naar hun zin gehad hebben.
quote:Nee, het overlapte voor een deel met KoRn en als ik Dimmu had willen zien had ik ook nog een deel van Incubus moeten missen en ik had in de stromende regen het hele terrein moeten oversteken, aangezien KoRn en Dimmu in resp. de Alpha en de Golf stonden en daardoor aan weerszijden van het terrein speelden. Dus die heb ik niet kunnen zien, een maat van me heeft wel handtekeningen van ze.
Heb je Dimmu nog kunnen zien, Flipneus?
quote:Cool.
Op dinsdag 27 augustus 2002 14:56 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik heb M.a.r.i.e.k.j.e. nog gemeet.
quote:Yeah, Pietjuh ook in het team.
Op dinsdag 27 augustus 2002 16:36 schreef Pietjuh het volgende:
Dat wordt alvast sparen voor graspop volgend jaarVolgend jaar is dynamo toch ook 3 dagen of niet ? Mischien dat daar ook wel vette line-up komt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |