Dan maar eerst Thyrfing ontleden....
En mijn beste cd van 2002 tot nu toe is Dream Theater.
quote:Nieuwe Deftones.
Op woensdag 28 augustus 2002 20:36 schreef Kipman het volgende:
Wat is er dan 16 november
quote:Glenn Tipton verprutst de solo helemaal, tenminste, ik vind het niet mooi zoals hij het doet, Ripper zingt wel heel erg goed op die dvd. Alleen haalde hij bij Turbo Lover de tekst van het tweede en derde couplet even door elkaar.
Op woensdag 28 augustus 2002 17:49 schreef Kipman het volgende:[..]
Hoe bedoel je? Victem Of Changes is één van de weinige nummers (ben ik het niet mee eens overigens) die Ripper harstikke goed zingt.
quote:Ga jij?
Op woensdag 28 augustus 2002 21:05 schreef Tokus het volgende:
Murderdolls zijn geweldig!
7 september in de Melkweg...
Ik zit er aan te denken om te gaan. Maar ik heb geen zin om alleen te gaan. De kans bestaat dat Dustbunny meegaat, dus dan ga ik wel, dan plak ik er meteen een dagje Amsterdam aan vast.
quote:Waarschijnlijk wel. tis maar 8 euro (plus dat domme lidmaadschap..). Moet alleen nog ff wat aanvragen bij de platenmaatschappij...
Op woensdag 28 augustus 2002 21:41 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ga jij?
Ik zit er aan te denken om te gaan. Maar ik heb geen zin om alleen te gaan. De kans bestaat dat Dustbunny meegaat, dus dan ga ik wel, dan plak ik er meteen een dagje Amsterdam aan vast.
quote:Da's waar, maar het parkeren in Amsterdam is zo godvergeten duur, was 12 euro kwijt voor 5 uurtjes parkeren.
Op woensdag 28 augustus 2002 21:44 schreef Tokus het volgende:[..]
Waarschijnlijk wel. tis maar 8 euro (plus dat domme lidmaadschap..).
Ik heb M.a.r.i.e.k.j.e. nog gemeet. ![]()
ghehe ik zat met haar in 1 tentenkamp
en ik ben de hele meeting vergeten
quote:Dat vind ik juist wel gaaf.
Op woensdag 28 augustus 2002 22:23 schreef Evil het volgende:
Nightwish (of hoe je dat schrijft) is best tof, alleen jammer van die vrouw....![]()
quote:Als je "die vrouw" weghaalt houdt je gewoon symfonische power metal over, dus zoek het eens in die richting.
Op woensdag 28 augustus 2002 22:23 schreef Evil het volgende:
Nightwish (of hoe je dat schrijft) is best tof, alleen jammer van die vrouw....![]()
quote:ze studeert in ieder geval wel opera, dus dat is wel een aanwijzing ja
Op woensdag 28 augustus 2002 22:26 schreef FLIPNEUS het volgende:De zangeres van Nightwish is volgens mij een echte operazangeres ofzo, zooo ongelofelijk zuiver, echt heel mooi.
En live is ze ook geweldig, itt tot Sharon, die ik laatste tijd live toch een stuk vond tegenvallen. In ieder geval op bootlegs en als je ze op tv ziet.
quote:Ja, idd. Ik vind Sharon een beetje te ijl. Het is echter een totaal andere stijl. In Sharons stijl vind ik zowel Floor Janssen als Sandra Schleret (Siegfried) beter.
Op woensdag 28 augustus 2002 22:26 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Dat vind ik juist wel gaaf.
Vind haar stem sowieso een heel klap beter dan die rotstem van de zangeres van Within Temptation (ja, ik weet het, een boutvergelijking, maar toch). De zangeres van Nightwish is volgens mij een echte operazangeres ofzo, zooo ongelofelijk zuiver, echt heel mooi. En ze is zelf nog heel knap ook.
quote:Ja, neem nou In Flames ofzo.
Op woensdag 28 augustus 2002 22:33 schreef Summoner het volgende:[..]
Als je "die vrouw" weghaalt houdt je gewoon symfonische power metal over, dus zoek het eens in die richting.
Nah, symphonische power metal? Hmmz, Majestic? Nah, toch niet vergelijkbaar.
quote:MC Witchfynder in tha house!
Op donderdag 29 augustus 2002 00:35 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik vind Sharon een beetje te ijl.
Het is echter een totaal andere stijl.
quote:mwah, week of 5 ofzo al
Op donderdag 29 augustus 2002 00:50 schreef FLIPNEUS het volgende:
Tokus, aangezien jij vaak promo's opgestuurd krijgt, heb jij de CD van Stone Sour al (met de zanger van Slipknot)?
quote:yup, tis zeker een leuk cdtje. De riffs doen me vaak erg aan Slipknot denken (wat niet zo gek is, met een van hun gitaristen ook), en de zang is zeg maar van erg rustig tot Slipknot schreeuw-stijl. Corey kan echt van alles met z'n stem.
Zo ja, is het wat? Ik stond er nog mee in mijn handen in de Boudisque op Lowlands, maar had al 9 CD's gekocht en vond het wel welletjes.
quote:Op de 1 of andere manier zijn dit dezelfde foto's als waar Downer van de week mee aankwam....
Op woensdag 28 augustus 2002 22:30 schreef DOMINIUM het volgende:
De graspop foto's staan online !!!iedereen naar www.graspop.com !!!
quote:Maar ik hou nie zo van power metal....
Op woensdag 28 augustus 2002 22:33 schreef Summoner het volgende:Als je "die vrouw" weghaalt houdt je gewoon symfonische power metal over, dus zoek het eens in die richting.
Hou meer van Summoning, en als je dat power metal vind, tja....
Ik vind dat dus nie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |