En http://www.nlstore.nl is best wel goedkoop, alleen weet ik niet of die ook goed is, daar heb je in ieder geval geen verzendkosten.
quote:Hebbie al wat op het oog????
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:10 schreef Witchfynder het volgende:Nou, dan ben ik ook flink aan het sparen voor mijn huisje.
En met dat geld wat je verdient, kom je een heel eind....
quote:www.marktplaats.nl zie ik er altijd wel staan
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
Thanks.Weten jullie ook waar ik aan een goede, doch goedkope tweedehand hoge hoed kan komen?
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 27-08-2002 19:36]
quote:Zal dit dan de enige herinnering aan de meet zijn?
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:01 schreef Seborik het volgende:
Gurgeh zei dat de foto's die ik gemaakt heb in de Irish Pub allemaal mislukt zijn, dat is wel jammer.
Nlstore: 15,91
Rockhouse: 22,40
CDON: 29,90
Ok, wie weet hoe goed NLStore is?
quote:De enige zichtbare herinnering denk ik....
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:35 schreef MuadDib het volgende:Zal dit dan de enige herinnering aan de meet zijn?
quote:Oe!!! Dank je wel!
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:34 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
www.marktplaats.nl zie ik er altijd wel staan
tadaaa
http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=kleding&u=hoeden&ID=433&av=a&fv=&fo=&rv=40&pv=&zoek=&tk=&trefwoord=&oudei=&n=&t=&wp=
I like you more every day
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:41 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Oe!!! Dank je wel!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I like you more every day
quote:Nee, nog niks op het oog.
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:34 schreef Evil het volgende:[..]
Hebbie al wat op het oog????
En met dat geld wat je verdient, kom je een heel eind....
En qua geld, kweenie of ik een eind kom. Ik zag laatst mijn ideal bureau staan..1340 euro.
Ik heb een erg moeilijke en dure smaak, maar ik vind het helemaal zonde om eerst dingen te kopen die ik niet helemaal goed vind, want dan voel je je niet lekker en later koop je weer wat anders en is dat eerste weggegooid geld, dus ik ga gelijk voor mahonie-meubelen.
quote:Die heb je dus binnen 1 maand bij elkaar met dat geld wat je verdient....
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:43 schreef Witchfynder het volgende:Nee, nog niks op het oog.
En qua geld, kweenie of ik een eind kom. Ik zag laatst mijn ideal bureau staan..1340 euro.
![]()
Ik heb een erg moeilijke en dure smaak, maar ik vind het helemaal zonde om eerst dingen te kopen die ik niet helemaal goed vind, want dan voel je je niet lekker en later koop je weer wat anders en is dat eerste weggegooid geld, dus ik ga gelijk voor mahonie-meubelen.
Het is mij ook gelukt, in 5 maanden, met veel minder geld....
quote:Cool
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:47 schreef Evil het volgende:[..]
Die heb je dus binnen 1 maand bij elkaar met dat geld wat je verdient....
Weet nie hoe lang je stage gaat lopen, maar geloof mij met dat geld kom je echt een heel eind hoor....Het is mij ook gelukt, in 5 maanden, met veel minder geld....
quote:Moet je die wel hebben natuurlijk, of een schuur waarvan je zeker weet dat het dak het ook houdt....
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:55 schreef DOMINIUM het volgende:
In een garagebox kan behoorlijk wat, hoor.
quote:Nu niet, maar ja, zie ik over twee jaar wel.
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:53 schreef Evil het volgende:
Heb je genoeg ruimte om alles op te slaan dan??
quote:Haha, dat is gewoon het nieuwe album. "Let Mortal Heroes Sing Your Fame".
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:34 schreef FLIPNEUS het volgende:
Summoner, ik zag in de Boudisque op Lowlands een tribute CD voor Summoning staan (Let Heroes Sing Your blablanogiets ofzo). Moet ik mijzelf voor me kop slaan dat ik die niet gehaald heb of moet ik heel blij zijn dat ik gevrijwaard ben gebleven van een miskoop?
Die had je desondanks wel moeten kopen.
quote:* Evil dacht dat ook, als je de zolder ziet ben je blij dat je weet dat het nog maar voor iets van 8 weken is....
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:02 schreef Witchfynder het volgende:Nu niet, maar ja, zie ik over twee jaar wel.
quote:Ok ik pak Er EeN BrEeZaH BiJ
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:44 schreef Witchfynder het volgende:[..]
MSN'uH??
![]()
* ParanoidEv vind het gewoon leuk om dingetjes op te zoeken enzo soms
Ik heb wel Evil, Gurgeh, MuadDib, Witchfynder, Diverse en een stuk Anton op de foto.
quote:Laat maar, snap hem al....
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:06 schreef Summoner het volgende:
Helaas zijn de foto's van Sebbo en Downer mislukt.Ik heb wel Evil, Gurgeh, MuadDib, Witchfynder, Diverse en een stuk Anton op de foto.
[Dit bericht is gewijzigd door Evil op 27-08-2002 20:09]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |