quote:Als ik echt genoeg geld heb ga ik mee, maar Lowlands heeft absolute prioriteit. Daarna Dynamo en dan is het OF Waldrock OF Graspop. Graspop is het minst interessant voor mij, omdat daar amper bands komen die ik ECHT heel gaaf vind.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:11 schreef Witchfynder het volgende:
Volgend jaar gaan we met een nog grotere groep en als het kan één groep!
quote:Dat heb ik nu met Lowlands.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:32 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Als ik echt genoeg geld heb ga ik mee, maar Lowlands heeft absolute prioriteit. Daarna Dynamo en dan is het OF Waldrock OF Graspop. Graspop is het minst interessant voor mij, omdat daar amper bands komen die ik ECHT heel gaaf vind.
quote:Lowlands is sowieso leuk, ook als er geen bands zijn die je leuk vind. Of dat met Graspop ook zo is betwijfel ik, omdat het veel meer voor een bepaalde doelgroep is.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:33 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dat heb ik nu met Lowlands.
quote:Toch denk ik dat ik me op Lowlands nie zal vermaken....
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:35 schreef FLIPNEUS het volgende:Lowlands is sowieso leuk, ook als er geen bands zijn die je leuk vind. Of dat met Graspop ook zo is betwijfel ik, omdat het veel meer voor een bepaalde doelgroep is.
quote:Tsja, als je echt niets anders leuk vind dan Black/Death of Speed/Power Metal dan heb je bar weinig te zoeken op Lowlands. Voor mij is er echt van alles te doen, eerst sta ik te polonaisen bij Flogging Molly om vervolgens te springen op KoRn, daarna uit mijn naad te gaan op DJ Shapeshifter & MC Vin-E (Drum & Bass) en mijn dag sluit ik af in de Juliet tent met een vage collectie van films, waar het publiek veel leuker was dan de films zelf.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:37 schreef Evil het volgende:[..]
Toch denk ik dat ik me op Lowlands nie zal vermaken....
quote:Nou, ik wel. Zeker als ik met mensen als Flipneus er ben
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:37 schreef Evil het volgende:[..]
Toch denk ik dat ik me op Lowlands nie zal vermaken....
quote:Hou gerust van meer muziek hoor, maar nie wat er op Lowlands komt....
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:40 schreef FLIPNEUS het volgende:Tsja, als je echt niets anders leuk vind dan Black/Death of Speed/Power Metal dan heb je bar weinig te zoeken op Lowlands. Voor mij is er echt van alles te doen, eerst sta ik te polonaisen bij Flogging Molly om vervolgens te springen op KoRn, daarna uit mijn naad te gaan op DJ Shapeshifter & MC Vin-E (Drum & Bass) en mijn dag sluit ik af in de Juliet tent met een vage collectie van films, waar het publiek veel leuker was dan de films zelf.
quote:LieV.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:40 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou, ik wel. Zeker als ik met mensen als Flipneus er ben
quote:Als je er maar niet als een zoutzak bij gaat lopen als de gozer die met ons meeging, die vond echt niets leuk behalve Dimmu en liet dat ook merken.
Maar ik weet niet dat ik me zal vermaken door de acts of door wat anders...
En Witchfynder, Maarten heeft zich ook prima vermaakt.
quote:Het enige wat er nog meer niet op Lowlands komt is klassieke muziek.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:41 schreef Evil het volgende:[..]
Hou gerust van meer muziek hoor, maar nie wat er op Lowlands komt....
quote:Nou, bij mij is het zo dat alle muziek die ik leuk vind niet op één festival te vinden is, zeker niet Lowlands. Kijk, als daar Hammerfall, James Darren, Celtas Cortos, The Tannahill Weavers, Eric Clapton èn een leuk barok-ensemble komt, kijk, dan ben ik er zeker voor te porren.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:40 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Tsja, als je echt niets anders leuk vind dan Black/Death of Speed/Power Metal dan heb je bar weinig te zoeken op Lowlands. Voor mij is er echt van alles te doen, eerst sta ik te polonaisen bij Flogging Molly om vervolgens te springen op KoRn, daarna uit mijn naad te gaan op DJ Shapeshifter & MC Vin-E (Drum & Bass) en mijn dag sluit ik af in de Juliet tent met een vage collectie van films, waar het publiek veel leuker was dan de films zelf.
quote:You know what you are to me, man
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:41 schreef FLIPNEUS het volgende:
LieV.
quote:Nou ja, je kent mij. Ik houd echt niet van alleen Metal, maar ik moet me toch een beetje bij Evil aansluiten en te zeggen dat het meeste wat op Lowlands komt toch niet helemaal mijn stijl is.
Als je er maar niet als een zoutzak bij gaat lopen als de gozer die met ons meeging, die vond echt niets leuk behalve Dimmu en liet dat ook merken.Lekker negatief was dat zeg, ben blij dat'ie zondagmiddag wegging, konden Dustbunny en ik lekker nog onze gang gaan.
En Witchfynder, Maarten heeft zich ook prima vermaakt.
quote:Kan ik ook wel begrijpen, maar Lowlands is in tegenstelling tot andere festivals meer dan alleen maar muziek, het is echt een "dorp" waar je van alles kunt doen. En als je je echt verveeld kun je alle etenstentjes gaan uitproberen, want het eten is zoooooooooo lekker.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:47 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou ja, je kent mij. Ik houd echt niet van alleen Metal, maar ik moet me toch een beetje bij Evil aansluiten en te zeggen dat het meeste wat op Lowlands komt toch niet helemaal mijn stijl is.
quote:Wel die prachtplaatjes binnen besloten kring houden toch
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:26 schreef Evil het volgende:
Komen de foto's van de meeting nog online te staan eigenlijk??
quote:Vind ik ook goed, maar wil ze wel ZIEN....
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:49 schreef Diverse_Reality het volgende:Wel die prachtplaatjes binnen besloten kring houden toch
.
quote:Bah, ik houd alleen van dorpen die ik bezit.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:48 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Kan ik ook wel begrijpen, maar Lowlands is in tegenstelling tot andere festivals meer dan alleen maar muziek, het is echt een "dorp" waar je van alles kunt doen. En als je je echt verveeld kun je alle etenstentjes gaan uitproberen, want het eten is zoooooooooo lekker.
Nou, misschien ga ik ooit weleens, misschien als ik in de vierde zit en elke maand rond de 1200 piek vang voor mijn stage.
quote:En dan willen we je nie meer horen dat je geen geld hebt....
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:54 schreef Witchfynder het volgende:Nou, misschien ga ik ooit weleens, misschien als ik in de vierde zit en elke maand rond de 1200 piek vang voor mijn stage.
quote:Gurgeh zei dat de foto's die ik gemaakt heb in de Irish Pub allemaal mislukt zijn, dat is wel jammer.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:50 schreef Evil het volgende:[..]
Vind ik ook goed, maar wil ze wel ZIEN....
![]()
quote:Hoe kan dat nou??!!
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:01 schreef Seborik het volgende:Gurgeh zei dat de foto's die ik gemaakt heb in de Irish Pub allemaal mislukt zijn, dat is wel jammer.
Erug jammer, want dat waren wel leuke foto's....
Gelukkig haddie er nog 1tje van 's avonds....
Dan gaat onze hoop naar Summoner, die heeft foto's tijdens het eten genomen....
quote:Nou, dan ben ik ook flink aan het sparen voor mijn huisje.
Op dinsdag 27 augustus 2002 18:57 schreef Evil het volgende:[..]
En dan willen we je nie meer horen dat je geen geld hebt....
quote:En om het helemaal in Rococo stijl in te richten.
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:10 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou, dan ben ik ook flink aan het sparen voor mijn huisje.
quote:Nee, niet Roccoco, gekkie, Imperial/Biedemeijer.
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:17 schreef Seborik het volgende:[..]
En om het helemaal in Rococo stijl in te richten.
Btw: wat zijn goede CD-webwinkels? Niet per se voor Metal hoor. Ik ben op zoek de live CD van Celtas Cortos, een folk rock band, genaamd "Nos Vemos En Los Bares". Bij BOL kost hij 18 euro en is de levertijd 6 tot 8 weken, bij CDon kost hij of 9 euro of 27, zelf zijn ze er nog niet geheel uit, en is de levertijd ook lang. Dammit. ![]()
"Skaparate Nacional!!!" *ska-huppel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |