abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 januari 2013 @ 11:10:25 #76
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_121756470
Walter: “Shoot observers with these bullets and watch them float away like balloons.”
Peter: “If we shoot them they're dead, why would we want them to float away?”
Walter: “Because it's cool.”

_O_ _O_ _O_
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_121758018
Ah, room 5 13.. Nu snap ik hem. Nog 1 aflevering te gaan.
pi_121758564
Ik kan nog niet echt bevatten dat het nu over is, maar wel een mooi einde O+
pi_121762881
"Because it's cool!" _O-

John Noble, held.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:37:56 #80
194233 Friday12
Originele kloon
pi_121766212
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 11:10 schreef AllesWatWas het volgende:
Walter: “Shoot observers with these bullets and watch them float away like balloons.”
Peter: “If we shoot them they're dead, why would we want them to float away?”
Walter: “Because it's cool.”

_O_ _O_ _O_
echt he _O_
pi_121766375
Een mooi einde van een prachtige serie. O+

Als je goed kijkt zie je wel dat ze nog kleine openingen laten voor een opvolgend seizoen. ;)
quote:
Want wat gebeurt er nou eigenlijk écht met Windmark? En wat is die blik in de ogen van Peter, de man die buiten de tijd staat, bij het aanzien van de tulp? En wat was nou eigenlijk de agenda van die uber-Observer?
Weet iemand trouwens waarom Michael dat 'shhht'-gebaar maakt? Is dat om het lot niet in gevaar te brengen door voorkennis?
pi_121767894
Vind het maar vaag einde, net alsof ze eigenlijk nog door willen gaan.
pi_121768596
Hallo geindigse-serie-depressie. :'(
pi_121770223
Mooi einde aan een leuke serie!
John Noble wat een ongelofelijke eindbaas! _O_ Wat heeft hij de rol sterk neergezet.
Had misschien een dank woordje aan het einde van de aftiteling nog leuk gevonden van de acteurs en JJ natuurlijk.

Snap alleen niet zo waarom er zo naar die White Tullip weer wordt gerefereerd. Misschien die aflevering toch nog eens terug kijken. :)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_121771917
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:45 schreef Pakspul het volgende:
Hallo geindigse-serie-depressie. :'(
Ja die psychologische dip als het scherm op zwart gaat en je beseft dat het echt voorbij is :'(

Erg mooie slotaflevering met goed emotioneel acteerwerk, ik ben bang dat we niet gauw weer een sci-fi serie hebben die zich hiermee kan meten, sowieso is het qua sci-fi een beetje dun gezaaid tegenwoordig
pi_121773954
@ hierboven, heel herkenbaar.

Jammer dat de serie over is en er momenteel idd helemaal geen leuke Sci Fi serie meer is.

quote:
Snap alleen niet zo waarom er zo naar die White Tullip weer wordt gerefereerd. Misschien die aflevering toch nog eens terug kijken. :)
Ik denk om er een beetje een open einde aan te maken die ze zelf kan invullen. Zelf denk ik dat hij uit het niets flashbacks kreeg van wat er gebeurd is en die Tulp triggert die. Ik denk dat de timeline niet helemaal gewiped is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Axelf0leyoo7 op 19-01-2013 20:14:01 (typefaal) ]
pi_121775198
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
@ hierboven, heel herkenbaar.

Jammer dat de serie over is en er momenteel idd helemaal geen leuke Sci Fi serie meer is.

[..]

Ik denk om er een beetje een open einde aan te maken die ze zelf kan invullen. Zelf denk ik dat hij uit het niets flashbacks kreeg van wat er gebeurd is en die Tulp triggert die. Ik denk dat de timeline niet helemaal gewiped is.
Ik vond dit nog wel een mooie reden. :)

quote:
The white tulip, last mentioned in “The Boy Must Live,” is another example of Fringe trusting us to see connections between plots, themes, and concepts. The choice to end the series on the stylized image of a flower representing redemption and hope, sent from a paradoxical future, was a lovely final shot. Walter’s exit is more understandable to us than to Peter, but we trust Peter to understand eventually that something has happened (he certainly has the life experience to make that conclusion). And it is perfect that both Walter and Donald got to sacrifice something for their very different reasons.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 20:52:52 #88
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_121775755
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:33 schreef Rainesz het volgende:
Mooi einde aan een leuke serie!
John Noble wat een ongelofelijke eindbaas! _O_ Wat heeft hij de rol sterk neergezet.
Had misschien een dank woordje aan het einde van de aftiteling nog leuk gevonden van de acteurs en JJ natuurlijk.

die hebben we ook gehad:
http://imgur.com/jee0fks
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_121775867
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef mctwigt het volgende:

[..]

die hebben we ook gehad:
Ah die was me niet eens zo snel opgevallen! ^O^
pi_121778388
Mooie laatste twee eps.
pi_121778663
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:45 schreef Pakspul het volgende:
Hallo geeindigse-serie-depressie. :'(
Ik had al moeite om over House MD heen te komen... Nu Fringe ook nog... :'(
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zaterdag 19 januari 2013 @ 22:10:05 #92
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121779165
Mooie einde! ;( ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:20 schreef DJKoster het volgende:
Ah, room 5 13.. Nu snap ik hem. Nog 1 aflevering te gaan.
Had het niet door. Nu wel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef mctwigt het volgende:

[..]

die hebben we ook gehad:
Had ik ook niet gezien.

Die jongen kon dus ook in de toekomst kijken en voorspelde dat Olivia haar Cortexiphan krachten nodig had voor het verslaan van Windmark en stapte daarom uit de trein.
Waarom kon hij dan niet voorkomen dat Sepetember doodging?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_121781198
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 22:10 schreef jcdragon het volgende:
Mooie einde! ;( ^O^

[..]

Had het niet door. Nu wel.

[..]

Had ik ook niet gezien.

Die jongen kon dus ook in de toekomst kijken en voorspelde dat Olivia haar Cortexiphan krachten nodig had voor het verslaan van Windmark en stapte daarom uit de trein.
Waarom kon hij dan niet voorkomen dat Sepetember doodging?
Precies, sadistisch mannetje is het.
pi_121785767
Bedankt FOX dat jullie de makers van Fringe de kans hebben gegeven om de serie op een waardige en bevredigende manier te laten eindigen! O+ ;( _O_

Helaas wordt hiermee de spoeling wat betreft hoogstaande sci-fi series nu wel erg dun. :'(
  zondag 20 januari 2013 @ 01:17:36 #95
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_121786227
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 01:02 schreef Kenju het volgende:
Je hebt natuurlijk ook wel Doctor Who, maar dat is lastiger te vinden, en lijkt sowieso voor een apart soort publiek te zijn (hoewel dat ook zomaar met de verkrijgbaarheid te maken kan hebben. Ik kan de eerste seizoenen sinds de reboot iig niet niet vinden in HD).
Doctor Who is een familie serie, die eigenlijk op kinderen gericht is. Voor de rest is het allemaal makkelijk te vinden, de reden dat je de eerste 4 seizoenen niet in HD kan vinden is dat ze niet in HD opgenomen zijn. Normaal wordt het dan later gewoon omgezet, maar dat was niet mogelijk zonder alle special effects opnieuw te maken want daar was geen rekening gehouden met HD. Die seizoenen zullen dus ook nooit in HD uitgegeven worden.

Jammer dat Fringe afgelopen is, was eigenlijk de laatste fatsoenlijke scifi serie.
pi_121790645
Mooi einde :)

Zat alleen met één vraagje. Michael is naar 2167 gestuurd om de mens er van te overtuigen niet met de experimenten te beginnen. Dit zorgt ervoor dat de observers uit de tijd zijn verwijderd. Dit betekent ook dat September niet kan hebben bestaan. Diezelfde September die Walter en Peter uit het water heeft gered. Ofwel, dat heeft dus nooit plaats gevonden en Peter zou dus niet meer hebben geleefd. Of zie ik iets over het hoofd? Dat moet haast wel denk ik :P
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_121792682
Daar zeg je wat.. :D
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_121793094
quote:
11s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Zat alleen met één vraagje. Michael is naar 2167 gestuurd om de mens er van te overtuigen niet met de experimenten te beginnen. Dit zorgt ervoor dat de observers uit de tijd zijn verwijderd. Dit betekent ook dat September niet kan hebben bestaan. Diezelfde September die Walter en Peter uit het water heeft gered. Ofwel, dat heeft dus nooit plaats gevonden en Peter zou dus niet meer hebben geleefd. Of zie ik iets over het hoofd? Dat moet haast wel denk ik :P
Hmm.. In elk geval zal Alt-Walter in http://fringepedia.net/wiki/Peter niet zijn afgeleid (Door September!) bij het vinden van een geneesmiddel en in ieder geval Alt-Peter kunnen genezen.
  zondag 20 januari 2013 @ 13:18:07 #99
194233 Friday12
Originele kloon
pi_121794904
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 19:19 schreef Henno het volgende:

[..]

Ja die psychologische dip als het scherm op zwart gaat en je beseft dat het echt voorbij is :'(

Erg mooie slotaflevering met goed emotioneel acteerwerk, ik ben bang dat we niet gauw weer een sci-fi serie hebben die zich hiermee kan meten, sowieso is het qua sci-fi een beetje dun gezaaid tegenwoordig
Altijd kut als een serie eindigt :(

Continuum heeft potentie maar eens zien wat ze er van maken in S2
  zondag 20 januari 2013 @ 16:00:29 #100
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_121803996
quote:
11s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:

Wordt dat niet meestal opgelost door te stellen dat na de reset er een nieuwe vertakking is op de tijdlijn, dat in principe beide tijdlijnen bestaan en verder gaan, maar dat Peter en co zich bevinden in de tijdlijn waar geen observers zijn.

Qua nieuwe scifi: http://defiance.com/en/?CAS_REDIR=true begint in April, maar lijkt mij gedoemd te mislukken als ze nog steeds van plan zijn om events in het spel van invloed te laten zijn op de serie.

Daarnaast is Ron D. Moore dicht bij het krijgen van een season order voor Helix: http://www.denofgeek.com/(...)x-nears-season-order

Als Revolution het goed blijft doen heb je wel kans dat volgend jaar in September een zooi nieuwe scifi te zien is of veel post apocalypse shows. Ligt er een beetje aan wat ze denken dat Revolution tot een succes maakt. Lost leiden bijvoorbeeld tot Invasion, Surface en Threshold qua scifi, maar de manier van vertellen leiden bijvoorbeeld tot Reunion en The Nine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')