echt hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:10 schreef AllesWatWas het volgende:
Walter: “Shoot observers with these bullets and watch them float away like balloons.”
Peter: “If we shoot them they're dead, why would we want them to float away?”
Walter: “Because it's cool.”
![]()
![]()
Weet iemand trouwens waarom Michael dat 'shhht'-gebaar maakt? Is dat om het lot niet in gevaar te brengen door voorkennis?quote:Want wat gebeurt er nou eigenlijk écht met Windmark? En wat is die blik in de ogen van Peter, de man die buiten de tijd staat, bij het aanzien van de tulp? En wat was nou eigenlijk de agenda van die uber-Observer?
Ja die psychologische dip als het scherm op zwart gaat en je beseft dat het echt voorbij isquote:
Ik denk om er een beetje een open einde aan te maken die ze zelf kan invullen. Zelf denk ik dat hij uit het niets flashbacks kreeg van wat er gebeurd is en die Tulp triggert die. Ik denk dat de timeline niet helemaal gewiped is.quote:Snap alleen niet zo waarom er zo naar die White Tullip weer wordt gerefereerd. Misschien die aflevering toch nog eens terug kijken.
Ik vond dit nog wel een mooie reden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
@ hierboven, heel herkenbaar.
Jammer dat de serie over is en er momenteel idd helemaal geen leuke Sci Fi serie meer is.
[..]
Ik denk om er een beetje een open einde aan te maken die ze zelf kan invullen. Zelf denk ik dat hij uit het niets flashbacks kreeg van wat er gebeurd is en die Tulp triggert die. Ik denk dat de timeline niet helemaal gewiped is.
quote:The white tulip, last mentioned in “The Boy Must Live,” is another example of Fringe trusting us to see connections between plots, themes, and concepts. The choice to end the series on the stylized image of a flower representing redemption and hope, sent from a paradoxical future, was a lovely final shot. Walter’s exit is more understandable to us than to Peter, but we trust Peter to understand eventually that something has happened (he certainly has the life experience to make that conclusion). And it is perfect that both Walter and Donald got to sacrifice something for their very different reasons.
die hebben we ook gehad:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:33 schreef Rainesz het volgende:
Mooi einde aan een leuke serie!
John Noble wat een ongelofelijke eindbaas!Wat heeft hij de rol sterk neergezet.
Had misschien een dank woordje aan het einde van de aftiteling nog leuk gevonden van de acteurs en JJ natuurlijk.
Snap alleen niet zo waarom er zo naar die White Tullip weer wordt gerefereerd. Misschien die aflevering toch nog eens terug kijken.
Ah die was me niet eens zo snel opgevallen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef mctwigt het volgende:
[..]
die hebben we ook gehad:
http://imgur.com/jee0fks
Ik had al moeite om over House MD heen te komen... Nu Fringe ook nog...quote:
Had het niet door. Nu wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:20 schreef DJKoster het volgende:
Ah, room 5 13.. Nu snap ik hem. Nog 1 aflevering te gaan.
Had ik ook niet gezien.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef mctwigt het volgende:
[..]
die hebben we ook gehad:
http://imgur.com/jee0fks
Precies, sadistisch mannetje is het.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:10 schreef jcdragon het volgende:
Mooie einde!![]()
[..]
Had het niet door. Nu wel.
[..]
Had ik ook niet gezien.
Die jongen kon dus ook in de toekomst kijken en voorspelde dat Olivia haar Cortexiphan krachten nodig had voor het verslaan van Windmark en stapte daarom uit de trein.
Waarom kon hij dan niet voorkomen dat Sepetember doodging?
Doctor Who is een familie serie, die eigenlijk op kinderen gericht is. Voor de rest is het allemaal makkelijk te vinden, de reden dat je de eerste 4 seizoenen niet in HD kan vinden is dat ze niet in HD opgenomen zijn. Normaal wordt het dan later gewoon omgezet, maar dat was niet mogelijk zonder alle special effects opnieuw te maken want daar was geen rekening gehouden met HD. Die seizoenen zullen dus ook nooit in HD uitgegeven worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:02 schreef Kenju het volgende:
Je hebt natuurlijk ook wel Doctor Who, maar dat is lastiger te vinden, en lijkt sowieso voor een apart soort publiek te zijn (hoewel dat ook zomaar met de verkrijgbaarheid te maken kan hebben. Ik kan de eerste seizoenen sinds de reboot iig niet niet vinden in HD).
Hmm.. In elk geval zal Alt-Walter in http://fringepedia.net/wiki/Peter niet zijn afgeleid (Door September!) bij het vinden van een geneesmiddel en in ieder geval Alt-Peter kunnen genezen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mooi einde![]()
Zat alleen met één vraagje. Michael is naar 2167 gestuurd om de mens er van te overtuigen niet met de experimenten te beginnen. Dit zorgt ervoor dat de observers uit de tijd zijn verwijderd. Dit betekent ook dat September niet kan hebben bestaan. Diezelfde September die Walter en Peter uit het water heeft gered. Ofwel, dat heeft dus nooit plaats gevonden en Peter zou dus niet meer hebben geleefd. Of zie ik iets over het hoofd? Dat moet haast wel denk ik
Altijd kut als een serie eindigtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:19 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja die psychologische dip als het scherm op zwart gaat en je beseft dat het echt voorbij is
Erg mooie slotaflevering met goed emotioneel acteerwerk, ik ben bang dat we niet gauw weer een sci-fi serie hebben die zich hiermee kan meten, sowieso is het qua sci-fi een beetje dun gezaaid tegenwoordig
Wordt dat niet meestal opgelost door te stellen dat na de reset er een nieuwe vertakking is op de tijdlijn, dat in principe beide tijdlijnen bestaan en verder gaan, maar dat Peter en co zich bevinden in de tijdlijn waar geen observers zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mooi einde![]()
Zat alleen met één vraagje. Michael is naar 2167 gestuurd om de mens er van te overtuigen niet met de experimenten te beginnen. Dit zorgt ervoor dat de observers uit de tijd zijn verwijderd. Dit betekent ook dat September niet kan hebben bestaan. Diezelfde September die Walter en Peter uit het water heeft gered. Ofwel, dat heeft dus nooit plaats gevonden en Peter zou dus niet meer hebben geleefd. Of zie ik iets over het hoofd? Dat moet haast wel denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |