Dat zei Opaquote:
Das 2 weken geleden en Ajax won die wedstrijd dus Ajax wordt kampioen volgens Opa, dus niet druk maken om volgende week tegen Utrecht lijkt mijquote:Op zondag 16 december 2012 17:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Opanou moet ik heel hard huilen
Tuurlijk wordt AJAXquote:Op zondag 16 december 2012 17:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Das 2 weken geleden en Ajax won die wedstrijd dus Ajax wordt kampioen volgens Opa, dus niet druk maken om volgende week tegen Utrecht lijkt mij
Je weet, ik gun jullie (opa, jou) bijna alles, maar dat ff nietquote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt AJAXKampioen, Opa heeft het bij het rechte endje
ik vind Eriksen 9 van de 10 keer ook knudde hoor, sorry...quote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef pullup het volgende:
Eriksen zorgt natuurlijk dat er gescoord isna een ellenlange preek van die nepsupporter dat die vent niks kan.
Het is ook zeker geen wereldtopper en dat gaat ie ook niet worden maar af en toe is hij best nuttig.quote:Op zondag 16 december 2012 18:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik vind Eriksen 9 van de 10 keer ook knudde hoor, sorry...
Ik denk dat we Messi moeten halen, ik voorspel je dat je daarmee een wereldtopper in huis haalt, zo moeilijk is het niet .....quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen wereldtopper en dat gaat ie ook niet worden maar af en toe is hij best nuttig.
Precies, zo eenvoudig is het gewoon.quote:Op zondag 16 december 2012 18:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat we Messi moeten halen, ik voorspel je dat je daarmee een wereldtopper in huis haalt, zo moeilijk is het niet .....
Het is in ieder geval zijn eigen pis dat ie nu naar binnen gaat werken.quote:Op zondag 16 december 2012 18:18 schreef beequeen het volgende:
Hoppa, zo vanuit het toilet, zonder handen wassen, haringhappen. Smakelijk.
Da's waar, maar toch. En dan haring van een dag oud.quote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef pullup het volgende:
Het is in ieder geval zijn eigen pis dat ie nu naar binnen gaat werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |