Wij wel gelukkigquote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah die snappen nog niet zoveel van internet joh
nee, eigenlijk niet. 24/7 moet ie om, alleen als dat ding heel vies is of als de mensen om me heen flauwvallen van de stank ofzo denk ikquote:Op zondag 16 december 2012 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag je je nek niet wassen met dat ding om? Dat moet toch gewoon kunnen?![]()
Toen ik lang haar had deed ik het altijd verzorgen. Als er iets goor is is het vies vet lang haar.
Zet Ado aan het werk, laat hem die haren wassen!quote:Op zondag 16 december 2012 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet. 24/7 moet ie om, alleen als dat ding heel vies is of als de mensen om me heen flauwvallen van de stank ofzo denk ik![]()
Hij zei dat het mocht als het echt niet ander kan en dan moet iemand anders het doen, ik mag zelf nietmn nek of hoofd wassen omdat het risico dat ik mn hoofd dan beweeg te groot is.
En dat in mn achetrhoofd maakt dus dat ik hem helemaal niet af durf
quote:
Hoi JB, alles ff gelezen... heftugquote:
Ik heb haar vanmorgen gewassen onder de douche en wilde haar haren ook wassen. Dat wilde ze zelf niet.quote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zet Ado aan het werk, laat hem die haren wassen!
linkżquote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi JB, alles ff gelezen... heftugbeterschap.
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 16:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Leg je aureolen ten ruste op mijn lippen bby
Oké bbyquote:Op zondag 16 december 2012 16:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Leg je aureolen ten ruste op mijn lippen bby
Misschien wel, geef jij het antwoord?quote:Op zondag 16 december 2012 16:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik snel en veel post kom ik ook snel klaar?
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het nooit gebeurt.quote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien wel, geef jij het antwoord?
Hihihihihih altijd dusquote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het nooit gebeurt.
Fijn dat je het toegeeftquote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het nooit gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |