ik moet die brace in elk geval 6 weken om.ik denk dat ie daarna gewoon af mag en klaar, al zal ik dan wel weer pijn krijgen omdat mn nek steeds in dezelfde positienis geweest.quote:Op zondag 16 december 2012 15:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gatver, wat een klote situatie zeg... Hoe lang schatten ze in dat je moet revalideren? Of is daar niks over gezegd?
zij is ook wel heel erg geschrokken... Vind het voor haar ook wel erg.quote:Op zondag 16 december 2012 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bleh, mongolen op de weg ook heBeterschap iig
Bah, wat een enge kutlocatie voor een breuk ook.quote:Op zondag 16 december 2012 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet die brace in elk geval 6 weken om.ik denk dat ie daarna gewoon af mag en klaar, al zal ik dan wel weer pijn krijgen omdat mn nek steeds in dezelfde positienis geweest.
Het is een stabiele breuk, dus ze maken zich verder niet echt zorgen, daarom hoefde ik ook alleen die nekbrace, anders kreeg je nog zon ding dat je hele hoofd op zijn plek gehouden moet worden
ik ben altijd zo onder de indruk van de snelheid waarmee hij die plaatjes produceertquote:
Ja, staat er zelfs één in m'n foboquote:Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ken volgens wel fotos van jou met donker haar, kan dat kloppen?
Ze bestaan, ze bestaan.quote:
Oh ja, lijkt me ook echt afschuwelijk, zo'n brace om moeten hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet die brace in elk geval 6 weken om.ik denk dat ie daarna gewoon af mag en klaar, al zal ik dan wel weer pijn krijgen omdat mn nek steeds in dezelfde positienis geweest.
Het is een stabiele breuk, dus ze maken zich verder niet echt zorgen, daarom hoefde ik ook alleen die nekbrace, anders kreeg je nog zon ding dat je hele hoofd op zijn plek gehouden moet worden
Ik snap er ook niks vanquote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben altijd zo onder de indruk van de snelheid waarmee hij die plaatjes produceert
I knowquote:Op zondag 16 december 2012 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een deja-vu.[ afbeelding ]
Oh het was nog een vrouw ookquote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zij is ook wel heel erg geschrokken... Vind het voor haar ook wel erg.
Ben allang blij dat het niet erger is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ja, daar kende ik hem vanquote:Op zondag 16 december 2012 15:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, staat er zelfs één in m'n fobo
[..]
Misbruik nog wel..quote:Ze bestaan, ze bestaan.
[..]
Oh ja, lijkt me ook echt afschuwelijk, zo'n brace om moeten hebben.Heel veel beterschap gewenst en maak maar mooi misbruik van Ado om je te verzorgen
watquote:Op zondag 16 december 2012 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I knowMaar kun je nagaan, het slingert allemaal rond op het net
mijn haar is nog heel vies en wil ik eigenlijk gewassen hebben, maar ik durf hem echt nog niet afquote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bah, wat een enge kutlocatie voor een breuk ook.
Leuk voor de kindertjes uit je klasquote:Op zondag 16 december 2012 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I knowMaar kun je nagaan, het slingert allemaal rond op het net
Mag je je nek niet wassen met dat ding om? Dat moet toch gewoon kunnen?quote:Op zondag 16 december 2012 15:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn haar is nog heel vies en wil ik eigenlijk gewassen hebben, maar ik durf hem echt nog niet af![]()
Mocht ook niet, alleen als het echt niet anders kon, maar het is echt zo ontzettend vies...(modder en bloed) van mn hoofdwond zelf heb ik trouwens verrassend weinig last gelukkig. Toch iets van 7 hechtingen ofzo.
Ah die snappen nog niet zoveel van internet johquote:Op zondag 16 december 2012 15:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Leuk voor de kindertjes uit je klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |