Ik zei volgens mij dat hij het verschil zou maken. Dat scheelde weinig....quote:Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef mrstylo het volgende:
Zanking heeft een 6 gekregen van Thijs, dus geen bier voor Hoppapopa.
Kloptquote:Op zondag 16 december 2012 19:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zal toch geen nieuw thuisshirt komen dit seizoen?
Het is tenslotte thuisshirt 2012-2013
Nieuw uitshirt blijkbaar wel m.i.v. 2013 en dan volgend jaar ook een 100-jaar-thuisshirt
Blauw met goud zoals op die afbeeling is wel een mooie combi, hopelijk presenteren ze m snel.
kraagjequote:Op zondag 16 december 2012 19:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan weer wel heel bruut
Normaal gesproken hou ik niet van die kraagjes op shirtjes. Maar hou wel van retro zo nu en danquote:Op zondag 16 december 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
kraagje
[ afbeelding ]
Blijft de mooiste.
Ik vind dat saaie vlaggetje eigenlijk maar helemaal niks.quote:Op zondag 16 december 2012 19:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oude logo hoeft van mij niet zo nodig. Heb daar helemaal niks mee en vind het bovendien maar een lelijk ding.
Nee lijkt teveel op rodaquote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef BlaZ het volgende:
Deze dan
[ http://img244.imageshack.us/img244/8513/psv2wb9.png (copy/paste deze link) ]
Misschien met meer gouden strepen dan.quote:
Gast, de wereld IS plat.quote:Op zondag 16 december 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
Dat bewijst al genoeg: jullie zijn het gewoon met mensen oneens omdat je het oneens wil zijn. Als ik zeg dat de wereld rond is, zeggen jullie dat hij plat is puur om iemand tegen te kunnen spreken.
quote:Driessen: aanklager gaat uitspraken Advocaat onderzoeken
Bij Eredivisie Live liet chef voetbal van De Telegraaf Valentijn Driessen weten dat PSV een nieuw onderzoek van de aanklager betaald voetbal wacht. De aanklager zal morgen de uitlatingen van Dick Advocaat van afgelopen vrijdag onderzoeken. De PSV coach zou met zijn uitlatingen de integriteit en onafhankelijk van de aanklager ter discussie hebben gesteld. De aanklager zal morgen een standpunt innemen over de zaak, zo stelt De Telegraaf.
Te belachelijk voor woorden. En Valentijntje is er natuurlijk weer als eerste bij om het te melden.quote:
En als hij hiervoor een straf krijgt dan is zijn punt gemaakt lijkt me.quote:
Iets onder de miljoen.quote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoeveel krijgt Van Bommel eigenlijk betaald?
Dickie is gewoon een rukker die zich bezig moet gaan houden met zijn eigen team en niet met Ajax. Hij heeft een beetje last van het Narsingh-syndroom.quote:Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Laten we eerlijk zijn:
''De Telegraaf is een Ajax krant, schrijft 3 pagina's mooi over Ajax, opleidingen dit dat"
Dick
Lief dat je het woord calimero niet wilt gebruiken.quote:Op maandag 17 december 2012 03:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dickie is gewoon een rukker die zich bezig moet gaan houden met zijn eigen team en niet met Ajax. Hij heeft een beetje last van het Narsingh-syndroom.
De Telegraaf, wat een leuke krant is dat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef mrstylo het volgende:
Driessen: aanklager gaat uitspraken Advocaat onderzoeken
Bij Eredivisie Live liet chef voetbal van De Telegraaf Valentijn Driessen weten dat PSV een nieuw onderzoek van de aanklager betaald voetbal wacht. De aanklager zal morgen de uitlatingen van Dick Advocaat van afgelopen vrijdag onderzoeken. De PSV coach zou met zijn uitlatingen de integriteit en onafhankelijk van de aanklager ter discussie hebben gesteld. De aanklager zal morgen een standpunt innemen over de zaak, zo stelt De Telegraaf.
Veel te veel voor wat hij brengt. Hij zal zeker belangrijk zijn in de kleedkamer en ik hoop dat hij zijn trainerscarriere bij PSV begint. Ik hoop vooral dat hij daar volgend seizoen al mee begint. Tegen een beginnend trainersalaris.quote:Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Iets onder de miljoen.
Hoewel het een open deur is, is het wel interessant om het eens te horen van iemand die het 'van binnen' mee heeft gemaakt.quote:Sinouh: PSV heeft een mentaal probleem
17 december 2012
In een interview in het Algemeen Dagblad fileert Khalid Sinouh PSV. 'PSV heeft een mentaal probleem', stelt de keeper, vorig seizoen nog op de bank bij PSV. 'Het lijkt er sterk op dat een aantal spelers niet de intrinsieke motivatie heeft om elke keer opnieuw het beste uit zichzelf te halen. Dat zie je vooral in uitwedstrijden.'
Sinouh corrigeerde afgelopen seizoen als een van de weinigen diverse malen zijn selectiespelers en zou daarom hebben moeten vertrekken. 'Ik ben een winnaar. Het blijkt nu wel dat de problemen structureel zijn.' Sinouh heeft z'n revanche. 'Ik ben niet lekker weggegaan bij PSV, dat klopt. De manier waarop en het late tijdstip zaten me dwars. Maar ik heb nog warme gevoelens voor de club, hoop echt dat PSV kampioen wordt. Dat kan best, ook de concurrenten laten nog voldoende punten liggen.'
wtfquote:Op maandag 17 december 2012 03:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dickie is gewoon een rukker die zich bezig moet gaan houden met zijn eigen team en niet met Ajax. Hij heeft een beetje last van het Narsingh-syndroom.
Ik vind het nog steeds jammer dat hij weg is. Hij heeft misschien een grote mond maar wel een goede instelling. En prima als derde keeperquote:Op maandag 17 december 2012 08:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoewel het een open deur is, is het wel interessant om het eens te horen van iemand die het 'van binnen' mee heeft gemaakt.
De conclusie dat hij door zijn corrigerende gedrag moest vertrekken is natuurlijk wel weer om te janken.
Van Bommel die het niet meer kan belopen? Dat had nou niemand zien aankomen...quote:Op maandag 17 december 2012 08:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Veel te veel voor wat hij brengt. Hij zal zeker belangrijk zijn in de kleedkamer en ik hoop dat hij zijn trainerscarriere bij PSV begint. Ik hoop vooral dat hij daar volgend seizoen al mee begint. Tegen een beginnend trainersalaris.
Voetballend vind ik hem de laatste wedstrijden weinig toevoegen. Het lijkt wel of we zonder hem beter spelen, in ieder geval minder statisch. Het Italiaanse schaakvoetbal wat Bommel speelt kan in Nederland tegen veel tegenstanders niet.
1 of 2 goede passjes per wedstrijd zijn dat geld niet waard.
Alleen tegen ajax speelde hij onder de maat (of het nou met die blessure te maken heeft of door die duw van de jong, maakt ff niet uit, hij speelde niet goed). De rest van de wedstrijden dat hij meedeed was hij gewoon goed en belangrijk. Hij staat niet voor niks zo hoog in de ranking bij vi.quote:Op maandag 17 december 2012 08:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Veel te veel voor wat hij brengt. Hij zal zeker belangrijk zijn in de kleedkamer en ik hoop dat hij zijn trainerscarriere bij PSV begint. Ik hoop vooral dat hij daar volgend seizoen al mee begint. Tegen een beginnend trainersalaris.
Voetballend vind ik hem de laatste wedstrijden weinig toevoegen. Het lijkt wel of we zonder hem beter spelen, in ieder geval minder statisch. Het Italiaanse schaakvoetbal wat Bommel speelt kan in Nederland tegen veel tegenstanders niet.
1 of 2 goede passjes per wedstrijd zijn dat geld niet waard.
och het is allemaal zo opportuun.Toen PSV als een klok draaide kwam het door Van Bommel. Hij zorgde voor meer evenwicht, en het was toch zo goed dat hij zich na het EK herpakt had. En nu we een paar wedstrijden het laten liggen. Ajax en NEC, kan Bommel het allemaal niet meer aan.quote:Op maandag 17 december 2012 11:18 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Alleen tegen ajax speelde hij onder de maat (of het nou met die blessure te maken heeft of door die duw van de jong, maakt ff niet uit, hij speelde niet goed). De rest van de wedstrijden dat hij meedeed was hij gewoon goed en belangrijk. Hij staat niet voor niks zo hoog in de ranking bij vi.
Ik vond Bommel tegen NEC ook niets toevoegen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bommel was alleen tegen Ajax matig inderdaad en dat is te wijten aan de blessure denk ik. Toen heeft Dick gewoon te veel niet fitte spelers opgesteld.
Ach, in de laatste 12 wedstrijden hebben we 5 punten onnodig laten liggen (Vitesse thuis, NEC uit). Dat je van Ajax verlies in de Arena kan gebeuren, dat is geen ramp.
Met 28 punten uit 12 wedstrijden is het gewoon een prima resultaat denk ik. Nu weer een overwinningsreeksje starten en op naar het kampioenschap.
Al die paniek ineens
Ach, Huntelaar heeft als speler van Ajax ook een keer een onderzoek aan zijn broek gehad vanwege commentaar. Dus wat dat betreft heeft dit niets met PSV te maken.quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Te belachelijk voor woorden. En Valentijntje is er natuurlijk weer als eerste bij om het te melden.
ook dat was belachelijkquote:Op maandag 17 december 2012 12:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, Huntelaar heeft als speler van Ajax ook een keer een onderzoek aan zijn broek gehad vanwege commentaar. Dus wat dat betreft heeft dit niets met PSV te maken.
Eens. Maar goed, Zeist kan natuurlijk niet goed tegen kritiek. Al vind ik ook wel dat Advocaat zich de laatste tijd weer veel te goed laat kennen.quote:
Daarvoor was v Bommel toch aangetrokken? Om deze jonge jongens mentaal te ondersteunen en een schop onder de kont te geven. Blijkbaar werkt een trainer als Advocaat met zijn no nonsense aanpak ook averechts. Er is gewoon helemaal niks veranderd ten opzichte van vorig seizoen.quote:Op maandag 17 december 2012 08:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoewel het een open deur is, is het wel interessant om het eens te horen van iemand die het 'van binnen' mee heeft gemaakt.
De conclusie dat hij door zijn corrigerende gedrag moest vertrekken is natuurlijk wel weer om te janken.
nou ie is wel wat veranderd natuurlijk. Qua doelsaldo staan we er eens tuk beter voor.quote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarvoor was v Bommel toch aangetrokken? Om deze jonge jongens mentaal te ondersteunen en een schop onder de kont te geven. Blijkbaar werkt een trainer als Advocaat met zijn no nonsense aanpak ook averechts. Er is gewoon helemaal niks veranderd ten opzichte van vorig seizoen.
het ging ook daarna mis, net als het jaar ervoor en net als het jaar ervoorquote:Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
Rutten haalde na 17 wedstrijden vorig seizoen exact hetzelfde puntenaantal.
Daar word je doorgaans geen kampioen mee (2007 uitgezonderd). Het is al 4 jaar lang hetzelfde, onnodig punten laten liggen tegen de kleine ploegen. En blijkbaar krijgt ook een ervaren man als Advocaat dat er niet uit.quote:Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ie is wel wat veranderd natuurlijk. Qua doelsaldo staan we er eens tuk beter voor.
En met deze selectie kan het zelfs onder Advocaat ook gewoon weer mis gaan.quote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het ging ook daarna mis, net als het jaar ervoor en net als het jaar ervoor
En net als dit jaar.quote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het ging ook daarna mis, net als het jaar ervoor en net als het jaar ervoor
Dat gebeurt bij elke Nederlandse topclub...quote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daar word je doorgaans geen kampioen mee (2007 uitgezonderd). Het is al 4 jaar lang hetzelfde, onnodig punten laten liggen tegen de kleine ploegen. En blijkbaar krijgt ook een ervaren man als Advocaat dat er niet uit.
quote:
De charme van de Eredivisie zullen we dan maar zeggen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij elke Nederlandse topclub...
Voorheen had je ook kliekjes binnen PSV, de Marokkanen, de Brazilianen, de Nederlanders en oostblokkers. Nu heb je dat rap/hip-hop/blingbling kliekje. Geen team maar een stel materialistisch kapitalistisch ingestelde overbetaalde wannabe patsers.quote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Scarface88 het volgende:
Deze jongens vinden rappen, shoppen, naar de kapper gaan en twitteren belangrijker dan met voetbal bezig zijn.
Ik zie liever een wedstrijd zoals gisteren Feyenoord - ADO wat er vol op gaat met mannelijk voetbal en rode kaarten. Dat is voetbalquote:Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Oja, het lag weer aan de instelling zeker zaterdag?
Die verdomde instelling toch altijd.
een scheidsrechter die scheel isquote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zie liever een wedstrijd zoals gisteren Feyenoord - ADO wat er vol op gaat met mannelijk voetbal en rode kaarten. Dat is voetbal
Je bent nu wel leuk cynisch, maar instelling (of welke term je er ook maar aan wilt geven) is wel degelijk van belang. PSV heeft al genoeg laten zien ontzettend goed te kunnen voetballen, maar vaak komt het er ook totaal niet uit. Dat kan je een vorm van instelling noemen. Dat ze niet door kunnen drukken als het wat moeilijker wordt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Oja, het lag weer aan de instelling zeker zaterdag?
Die verdomde instelling toch altijd.
Incapabele arbitrage is uiteraard ook onderdeel van de Eredivisie. Twente had ook weer al het geluk van de wereld door te winnen dankzij een buitenspelgoalquote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een scheidsrechter die scheel is
Kwaliteit. Of een gebrek daar aan.quote:Op maandag 17 december 2012 13:25 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Je bent nu wel leuk cynisch, maar instelling (of welke term je er ook maar aan wilt geven) is wel degelijk van belang. PSV heeft al genoeg laten zien ontzettend goed te kunnen voetballen, maar vaak komt het er ook totaal niet uit. Dat kan je een vorm van instelling noemen. Dat ze niet door kunnen drukken als het wat moeilijker wordt.
Feyenoord die thuis altijd extra gemotiveerd speelt, kan je een vorm van instelling noemen.
Ajax die het ene moment ontzttend fel PSV van de mat speelt en de week ervoor of erna tegen een degradatiekandidaat nauwelijks iets klaarspeelt, kun je ook een vorm van instelling noemen.
Vind ik ook. Hij is de laatste tijd veel te veel bezig met zaken die er niet toe doen/of waar je toch geen positieve invloed op hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Al vind ik ook wel dat Advocaat zich de laatste tijd weer veel te goed laat kennen.
Onzin, er speelt veel meer dan alleen kwaliteit. De voorbeelden die ik al noem zijn niet alleen een exponent van kwaliteit. Evenmin dat het enkel door instelling/mentaliteit komt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwaliteit. Of een gebrek daar aan.
Waarom Lens dumpen? Een van de beste spelers van PSV maar word helaas niet goed gebruikt.quote:Op zondag 16 december 2012 13:13 schreef Doublepain het volgende:
Maher kopen, lens dumpen.. Kampioen worden
standaard verhaal, Lens heeft zowat overal gestaan maar steeds hoor je "hij staat verkeerd" Bovendien wil Lensie heel graag weg in de zomer.quote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Waarom Lens dumpen? Een van de beste spelers van PSV maar word helaas niet goed gebruikt.
Lens is een spits die met zijn gezicht naar het doel moet voetballen en gebruik moet maken van zijn kracht en snelheid.quote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
standaard verhaal, Lens heeft zowat overal gestaan maar steeds hoor je "hij staat verkeerd" Bovendien wil Lensie heel graag weg in de zomer.
De laatste keer dat hij zo stond stond hij ook gelijk 35 keer buitenspel.quote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef PKRChamp het volgende:
Lens is een spits die met zijn gezicht naar het doel moet voetballen en gebruik moet maken van zijn kracht en snelheid.
Ik niet, denk dat er niet veel meer voor hem in zit, al gun ik het hem absoluut. Ik vind dat hij zich afgelopen jaren altijd zeer correct heeft opgesteld, hij is altijd met respect blijven praten over eerdere situaties, ook wanneer hij best wel eens reden en kans had om een trapje na te geven. Hoop dat hij bij een mooie club terecht komt. Is hij eigenlijk einde contract?quote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef PKRChamp het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat als hij weggaat en hij gaat naar een middenmotor in de PL of de Serie A hij enorm goed uit de verf zal komen.
quote:Kans op basisplaats Depay
Memphis Depay kan in de bekerwedstrijd tegen Rijnsburgse Boys rekenen op een basisplaats bij PSV. Trainer Dick Advocaat ziet het bekerduel als een mooie gelegenheid om jeugdige talenten een kans te geven.
Jeremain Lens krijgt naar alle waarschijnlijkheid rust. Ook kan Advocaat tegen Rijnsburgse Boys geen beroep doen op de geblesseerden Dries Mertens, Jetro Willems en de al langer uitgeschakelde Ola Toivonen. Ook de geschorste Marcelo ontbreekt.
Hmm is dat niet een beetje te vroeg voor Depay?quote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef j0rdiiii het volgende:
te:
Kans op basisplaats Depay
Memphis Depay kan in de bekerwedstrijd tegen Rijnsburgse Boys rekenen op een basisplaats bij PSV. Trainer Dick Advocaat ziet het bekerduel als een mooie gelegenheid om jeugdige talenten een kans te geven.
Jeremain Lens krijgt naar alle waarschijnlijkheid rust. Ook kan Advocaat tegen Rijnsburgse Boys geen beroep doen op de geblesseerden Dries Mertens, Jetro Willems
ZIJN WE WEER GENAAIDDDD DOOR KNVBquote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
GVD MARCELO ER NIET BIJ TEGEN REISBURGSE BOYS MAN WTF 111!1!
quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
Nou, dan kunnen we net zo goed niet gaan. Godverdomme man.quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
Die is er ook niet bijquote:
We hebben verloren.quote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
En als PSV tegen RKC moet dan houdt Bertrams alle ballen tegenquote:Op maandag 17 december 2012 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die is er ook niet bij
PSV wil Bertrams oor 4 jaar bij laten teken en hij zou dan dezelfde route als Zoet moeten gaan volgen -> verhuur dus. Misschien wil RKC hem welwel zo makkelijk
Maakt niet uit. Zoet houdt ze dan ook allemaal tegenquote:Op maandag 17 december 2012 17:11 schreef Longcat. het volgende:
[..]
En als PSV tegen RKC moet dan houdt Bertrams alle ballen tegen
Marktwaarde stijgt weer met een paar miljoen zoquote:Manolev een van de genomineerden voor titel Bulgaars voetballer van 2012
Stanislav Manolev behoort tot de tien genomineerden voor de titel van Bulgaars voetballer van 2012. De PSV'er speelde een hoofdrol in enkele interlands. Hij wordt echter niet als een van de favorieten gezien. Daarvoor worden Stiliyan Petrov (Aston Villa, vecht tegen leukemie) en Dimitar Berbatov (Fulham) genoemd. Andere genomineerden zijn Vladimir Gadzhev (Levski Sofia), Ivan Ivanov (Partizan Belgrado), Nikolay Mihaylov (FC Twente), Emil Gargorov (Ludogorets Razgrad), Ivelin Popov (Rubin), Svetoslav Dyakov (Ludogorets Razgrad) en Georgi Milanov (Litex Lovech).
Precies, en met één a twee jeugdspelers die per jaar aansluiten doe je het gewoon goed.quote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou inderdaad lekker zijn.
Volgend jaar moeten eigenlijk Zoet en Depay rijp zijn voor de basis naar mijn idee. Jaar erna Locadia erbij.
mocht Toivonen al redelijk kort na de winterstop fit geraken zal Van Ooijen of Ritzmaier ook wel in aanmerking voor verhuur. Zou niet slecht zijn. En misschien is het voor de talenten voor achterin die niet aan de bak komen ook goed om te verhuren. Misschien via Eindhoven.quote:Op maandag 17 december 2012 17:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zou inderdaad lekker zijn.
Volgend jaar moeten eigenlijk Zoet en Depay rijp zijn voor de basis naar mijn idee. Jaar erna Locadia erbij.
wekelijks spelen op een hoger niveau dan de A?quote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef aight1 het volgende:
Ik denk dat er momenteel geen speler beter wordt van een verhuur aan FC Eindhoven...
Nummer laatst van de Jupiler League + intens slecht draaiend team, niveau ligt daar echt niet veel hogerquote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wekelijks spelen op een hoger niveau dan de A?
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:00:49Bizar: Jong #PSV tegen #Twente gestaakt. Scheids krijgt zweepslag. reageer retweet
geen respectquote:Op maandag 17 december 2012 20:08 schreef Longcat. het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:00:49Bizar: Jong #PSV tegen #Twente gestaakt. Scheids krijgt zweepslag. reageer retweet
quote:Op maandag 17 december 2012 20:08 schreef Longcat. het volgende:
quote:Gazzetta: Napoli denkt aan Pieters
Regelmatig duiken de namen van onder andere Strootman en Mertens op in de geruchtencircuits. Af en toe duikt er ook een verrassende naam op. Zo ook vandaag. Gazzetta dello Sport meldt vandaag opvallend genoeg dat Erik Pieters in beeld is bij Napoli. De Italiaanse club vreest voor een maandenlange schorsing voor Cannavaro en Grava wegens hun vermeende rol in een poging tot fraude.
Napoli zou nu Mehdi Benatia (Udinese) en Pieters in beeld hebben voor de positie van de meest linksbenige speler in een 3 mans verdediging. Het nadeel van Benatia is dat hij in januari en februari zal ontbreken door deelname aan de Africa Cup. Pieters heeft uiteraard als probleem dat die een jaar niet in actie is gekomen.
Jeeses kristustwitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 20:51:36Jagos #Vukovic zit morgen voor het eerst in 2 jaar (!) bij de #PSV-selectie voor duel met #Rijnsburgse Boys. reageer retweet
Nee, dat jij het zo interpreteert is wat anders.quote:
Lag er wel dik op hoorquote:Op maandag 17 december 2012 21:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, dat jij het zo interpreteert is wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |