abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120401080
Hoeveel krijgt Van Bommel eigenlijk betaald?
pi_120401807
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoeveel krijgt Van Bommel eigenlijk betaald?
Iets onder de miljoen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120404469
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 23:24 schreef Doublepain het volgende:
Laten we eerlijk zijn:

''De Telegraaf is een Ajax krant, schrijft 3 pagina's mooi over Ajax, opleidingen dit dat"

Dick _O_
Dickie is gewoon een rukker die zich bezig moet gaan houden met zijn eigen team en niet met Ajax. Hij heeft een beetje last van het Narsingh-syndroom.
pi_120404909
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 03:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dickie is gewoon een rukker die zich bezig moet gaan houden met zijn eigen team en niet met Ajax. Hij heeft een beetje last van het Narsingh-syndroom.
Lief dat je het woord calimero niet wilt gebruiken. *;
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_120405150
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef mrstylo het volgende:
Driessen: aanklager gaat uitspraken Advocaat onderzoeken

Bij Eredivisie Live liet chef voetbal van De Telegraaf Valentijn Driessen weten dat PSV een nieuw onderzoek van de aanklager betaald voetbal wacht. De aanklager zal morgen de uitlatingen van Dick Advocaat van afgelopen vrijdag onderzoeken. De PSV coach zou met zijn uitlatingen de integriteit en onafhankelijk van de aanklager ter discussie hebben gesteld. De aanklager zal morgen een standpunt innemen over de zaak, zo stelt De Telegraaf.
De Telegraaf, wat een leuke krant is dat.
pi_120405295
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Iets onder de miljoen.
Veel te veel voor wat hij brengt. Hij zal zeker belangrijk zijn in de kleedkamer en ik hoop dat hij zijn trainerscarriere bij PSV begint. Ik hoop vooral dat hij daar volgend seizoen al mee begint. Tegen een beginnend trainersalaris.

Voetballend vind ik hem de laatste wedstrijden weinig toevoegen. Het lijkt wel of we zonder hem beter spelen, in ieder geval minder statisch. Het Italiaanse schaakvoetbal wat Bommel speelt kan in Nederland tegen veel tegenstanders niet.

1 of 2 goede passjes per wedstrijd zijn dat geld niet waard.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 17 december 2012 @ 08:26:57 #232
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_120405471
quote:
Sinouh: PSV heeft een mentaal probleem

17 december 2012

In een interview in het Algemeen Dagblad fileert Khalid Sinouh PSV. 'PSV heeft een mentaal probleem', stelt de keeper, vorig seizoen nog op de bank bij PSV. 'Het lijkt er sterk op dat een aantal spelers niet de intrinsieke motivatie heeft om elke keer opnieuw het beste uit zichzelf te halen. Dat zie je vooral in uitwedstrijden.'

Sinouh corrigeerde afgelopen seizoen als een van de weinigen diverse malen zijn selectiespelers en zou daarom hebben moeten vertrekken. 'Ik ben een winnaar. Het blijkt nu wel dat de problemen structureel zijn.' Sinouh heeft z'n revanche. 'Ik ben niet lekker weggegaan bij PSV, dat klopt. De manier waarop en het late tijdstip zaten me dwars. Maar ik heb nog warme gevoelens voor de club, hoop echt dat PSV kampioen wordt. Dat kan best, ook de concurrenten laten nog voldoende punten liggen.'
Hoewel het een open deur is, is het wel interessant om het eens te horen van iemand die het 'van binnen' mee heeft gemaakt.

De conclusie dat hij door zijn corrigerende gedrag moest vertrekken is natuurlijk wel weer om te janken.
pi_120407917
Morgen weer bloed, zweet en tranen tegen amateurs.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 10:43:24 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120408032
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 03:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

wtf :') fragment bekeken?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 10:44:22 #235
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120408056
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 08:26 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Hoewel het een open deur is, is het wel interessant om het eens te horen van iemand die het 'van binnen' mee heeft gemaakt.

De conclusie dat hij door zijn corrigerende gedrag moest vertrekken is natuurlijk wel weer om te janken.
Ik vind het nog steeds jammer dat hij weg is. Hij heeft misschien een grote mond maar wel een goede instelling. En prima als derde keeper
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 17 december 2012 @ 11:15:38 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120409023
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 08:04 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Veel te veel voor wat hij brengt. Hij zal zeker belangrijk zijn in de kleedkamer en ik hoop dat hij zijn trainerscarriere bij PSV begint. Ik hoop vooral dat hij daar volgend seizoen al mee begint. Tegen een beginnend trainersalaris.

Voetballend vind ik hem de laatste wedstrijden weinig toevoegen. Het lijkt wel of we zonder hem beter spelen, in ieder geval minder statisch. Het Italiaanse schaakvoetbal wat Bommel speelt kan in Nederland tegen veel tegenstanders niet.

Van Bommel die het niet meer kan belopen? Dat had nou niemand zien aankomen...
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 december 2012 @ 11:18:43 #237
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_120409121
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 08:04 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Alleen tegen ajax speelde hij onder de maat (of het nou met die blessure te maken heeft of door die duw van de jong, maakt ff niet uit, hij speelde niet goed). De rest van de wedstrijden dat hij meedeed was hij gewoon goed en belangrijk. Hij staat niet voor niks zo hoog in de ranking bij vi.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 11:29:08 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120409482
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 11:18 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Alleen tegen ajax speelde hij onder de maat (of het nou met die blessure te maken heeft of door die duw van de jong, maakt ff niet uit, hij speelde niet goed). De rest van de wedstrijden dat hij meedeed was hij gewoon goed en belangrijk. Hij staat niet voor niks zo hoog in de ranking bij vi.
och het is allemaal zo opportuun.Toen PSV als een klok draaide kwam het door Van Bommel. Hij zorgde voor meer evenwicht, en het was toch zo goed dat hij zich na het EK herpakt had. En nu we een paar wedstrijden het laten liggen. Ajax en NEC, kan Bommel het allemaal niet meer aan.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120411882
Bommel was alleen tegen Ajax matig inderdaad en dat is te wijten aan de blessure denk ik. Toen heeft Dick gewoon te veel niet fitte spelers opgesteld.

Ach, in de laatste 12 wedstrijden hebben we 5 punten onnodig laten liggen (Vitesse thuis, NEC uit). Dat je van Ajax verlies in de Arena kan gebeuren, dat is geen ramp.
Met 28 punten uit 12 wedstrijden is het gewoon een prima resultaat denk ik. Nu weer een overwinningsreeksje starten en op naar het kampioenschap.

Al die paniek ineens :')
pi_120412090
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Bommel was alleen tegen Ajax matig inderdaad en dat is te wijten aan de blessure denk ik. Toen heeft Dick gewoon te veel niet fitte spelers opgesteld.

Ach, in de laatste 12 wedstrijden hebben we 5 punten onnodig laten liggen (Vitesse thuis, NEC uit). Dat je van Ajax verlies in de Arena kan gebeuren, dat is geen ramp.
Met 28 punten uit 12 wedstrijden is het gewoon een prima resultaat denk ik. Nu weer een overwinningsreeksje starten en op naar het kampioenschap.

Al die paniek ineens :')
Ik vond Bommel tegen NEC ook niets toevoegen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120412290
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Te belachelijk voor woorden. En Valentijntje is er natuurlijk weer als eerste bij om het te melden.
Ach, Huntelaar heeft als speler van Ajax ook een keer een onderzoek aan zijn broek gehad vanwege commentaar. Dus wat dat betreft heeft dit niets met PSV te maken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 13:01:23 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120412597
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:53 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ach, Huntelaar heeft als speler van Ajax ook een keer een onderzoek aan zijn broek gehad vanwege commentaar. Dus wat dat betreft heeft dit niets met PSV te maken.
ook dat was belachelijk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120412682
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ook dat was belachelijk
Eens. Maar goed, Zeist kan natuurlijk niet goed tegen kritiek. Al vind ik ook wel dat Advocaat zich de laatste tijd weer veel te goed laat kennen.
pi_120412816
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 08:26 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Daarvoor was v Bommel toch aangetrokken? Om deze jonge jongens mentaal te ondersteunen en een schop onder de kont te geven. Blijkbaar werkt een trainer als Advocaat met zijn no nonsense aanpak ook averechts. Er is gewoon helemaal niks veranderd ten opzichte van vorig seizoen.

Deze jongens vinden rappen, shoppen, naar de kapper gaan en twitteren belangrijker dan met voetbal bezig zijn.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 13:09:02 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120412851
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Daarvoor was v Bommel toch aangetrokken? Om deze jonge jongens mentaal te ondersteunen en een schop onder de kont te geven. Blijkbaar werkt een trainer als Advocaat met zijn no nonsense aanpak ook averechts. Er is gewoon helemaal niks veranderd ten opzichte van vorig seizoen.
nou ie is wel wat veranderd natuurlijk. Qua doelsaldo staan we er eens tuk beter voor.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 17 december 2012 @ 13:09:35 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120412871
Rutten haalde na 17 wedstrijden vorig seizoen exact hetzelfde puntenaantal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2012 @ 13:10:09 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120412892
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
Rutten haalde na 17 wedstrijden vorig seizoen exact hetzelfde puntenaantal.
het ging ook daarna mis, net als het jaar ervoor en net als het jaar ervoor
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120412922
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou ie is wel wat veranderd natuurlijk. Qua doelsaldo staan we er eens tuk beter voor.
Daar word je doorgaans geen kampioen mee (2007 uitgezonderd). Het is al 4 jaar lang hetzelfde, onnodig punten laten liggen tegen de kleine ploegen. En blijkbaar krijgt ook een ervaren man als Advocaat dat er niet uit.
Land of the free. Home of the brave.
pi_120412929
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

En met deze selectie kan het zelfs onder Advocaat ook gewoon weer mis gaan.
  maandag 17 december 2012 @ 13:11:05 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120412930
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

En net als dit jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind