Heuj mop, alles k?quote:Op zondag 16 december 2012 12:32 schreef princess-a het volgende:
Goedemorgen chicks!
[..]
Hahahaha wat een droom
Nee, ik voel eigenlijk nog niksquote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef princess-a het volgende:
Inca nog 2 weken tot je uitgerekende datum! Is je buik al onrustig?wij mogen nog 3 dagen aftellen tot de uitgerekende datum van mn zus en dan hopelijk snel een babymeisje vasthouden
Komt het volgend jaar dan met een beter boek? Of dat je dan meer tijd hebt om andere bronnen te vinden oid?quote:Op zondag 16 december 2012 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nu zelfs te denken om het boek maar in een hoek te smijten en voor een ander vak te gaan leren, en dit dan volgend jaar opnieuw doenecht
filosofie hoort toch wazig te zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe al 3 dagen over 2 hoofdstukken filosofie lezen en ik kom er maar niet doorheennu voel ik me goed kut omdat morgen het tentamen al is en ik snap er geen hol van
Alles is zo wazig en het boek is echt super slecht geschreven
Neequote:Op zondag 16 december 2012 12:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Komt het volgend jaar dan met een beter boek? Of dat je dan meer tijd hebt om andere bronnen te vinden oid?
Eetse Priem
Wij gaan zo verf halen voor mijn volgende project![]()
Jaa gaat goed!quote:Op zondag 16 december 2012 12:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heuj mop, alles k?
En het spijt me echt maarvoor mijn tijdelijke nieuwe servethouder
hij heeft zelfs wieltjes
Skjoe, woei, niet je holo-broek to the resque uit de kast getrokken?
[..]
Nee, ik voel eigenlijk nog niksvind ik niet erg hoor
en oh, dat is snel al ja! Gaat dat ok verder?
quote:Op zondag 16 december 2012 13:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
KLB / Stille tocht voor een walvis
Ben je al aan je fluffy unicorn begonnen?quote:Op zondag 16 december 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
oh alle kabels doen t aan mijn pc, ik pak altijd de dichtstbijzijnde kabel. Wazige shit wel.
neinz, ik moet eerst nog 50 sjaals, 2 poppetjes, een deken en kerstballen afmaken en dan wilde ik pas daar naar gaan kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ben je al aan je fluffy unicorn begonnen?
quote:Op zondag 16 december 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Lol ik ben lifestylebeauty iets programma aan het kijken op rtl4... Topvintage komt er zo in; dus ik was eik gewoon benieuwd. Naja m.a.w. is het een programma die gesponsord wordt door de bedrijven die er in komen voor extra reclame. Komt nu een shop voor wat 'dikkere' vrouwen... heeft zij zelf een aardappelzak poncho achtige vest aan met veren. Hoe... fout.
Hoe hehehhehe![]()
Ja maar... zíj gebruikt kleuren ipv zwartquote:Op zondag 16 december 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Soberso jammer dat plussize winkels zich vrijwel altijd beperken tot tunieken met punten en leggingshet lijkt haast een vetzakkenuniform tegenwoordig
Ooh dan! Past wel mooi bij paars haarquote:Op zondag 16 december 2012 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar... zíj gebruikt kleuren ipv zwart![]()
![]()
Ja echt he, het is zo stom. Terwijl er echt genoeg te krijgen is hoor, tot heel grote maten. Alleen doen heel veel winkels het erbij. Soms denk ik wel eens na over hoe handig het zou zijn om dat allemaal te verenigen en één grote winkel te maken voor mensen met grote maten, kleine maten, of juist heel kort of heel lang. Scheelt je veel zoektijd.quote:Op zondag 16 december 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Soberso jammer dat plussize winkels zich vrijwel altijd beperken tot tunieken met punten en leggingshet lijkt haast een vetzakkenuniform tegenwoordig
Foto van de servethouder!quote:Op zondag 16 december 2012 12:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heuj mop, alles k?
En het spijt me echt maarvoor mijn tijdelijke nieuwe servethouder
hij heeft zelfs wieltjes
Skjoe, woei, niet je holo-broek to the resque uit de kast getrokken?
[..]
Nee, ik voel eigenlijk nog niksvind ik niet erg hoor
en oh, dat is snel al ja! Gaat dat ok verder?
En dit, ik heb er ook echt geen zin in om te haken nu, zit ik veel te veel te stressen om schoolquote:Op zondag 16 december 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Space moet eerst tentamens leren Mir!
Zodra ik thuis benquote:
hedde gij nie gewon een psychose jonguh?quote:Op zondag 16 december 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoor de laatste tijd als ik 'who' lees HOEEE in mijn hoofd en dan zit ik in mezelf te lolleren
Godver, nu kan ik dat ook nooit meer normaal luisteren.quote:Op zondag 16 december 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
All I want for christmas is HOE, HOEOEOEOEOEHOE BAYBEHH
quote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Godver, nu kan ik dat ook nooit meer normaal luisteren.
het bestaat wel, maar het mag best iets meer idd!quote:Op zondag 16 december 2012 14:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja echt he, het is zo stom. Terwijl er echt genoeg te krijgen is hoor, tot heel grote maten. Alleen doen heel veel winkels het erbij. Soms denk ik wel eens na over hoe handig het zou zijn om dat allemaal te verenigen en één grote winkel te maken voor mensen met grote maten, kleine maten, of juist heel kort of heel lang. Scheelt je veel zoektijd.
net alsof je dat wil.quote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Godver, nu kan ik dat ook nooit meer normaal luisteren.
we wish HOE a merry christmas jonge!quote:Op zondag 16 december 2012 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
We moeten een Show hier je HOEEEEEEEEEEE cd maken.
Playlist:
1. All I want for christmas is HOE
2. Last christmas I gave you my HOE
3. Jingle HOE's
4. Jingle HOE's rock
5. Santa HOE is coming to town
ik heb vroeger de kerst cd van Maria Carey gekochtquote:
shun!quote:Op zondag 16 december 2012 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb vroeger de kerst cd van Maria Carey gekocht
quote:Op zondag 16 december 2012 16:06 schreef Mss het volgende:
Geen kerstnummer, maar bij dit nummer HOE ik ook altijd even lekker mee!
?quote:
dat is wel de oermoeder der HOE hitsquote:Op zondag 16 december 2012 16:06 schreef Mss het volgende:
Geen kerstnummer, maar bij dit nummer HOE ik ook altijd even lekker mee!
nee want jij moet leren voor school!quote:Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kunnen we niet een paar mensen HOE laten opnemen dat ik dan die liedjes ga vernaaien met HOE's?Goeden sog wel
ga eens vlug leren jij!quote:Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kunnen we niet een paar mensen HOE laten opnemen dat ik dan die liedjes ga vernaaien met HOE's?Goeden sog wel
Daar bestaan er al velen van hequote:Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
corriesquote:Op zondag 16 december 2012 16:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Er lijkt me genoeg geld te verdienen met vette mensen kleding, zeker voor vrouwen. Zijn niet allemaal Ria's of Corrie's die 50 euro huishoudgeld krijgen of bijstand, genoeg vrouwen met een degelijke opleiding en dito salaris die het er graag aan uit geven.
bb's pen0rquote:
ook een goede!quote:
morgen poging doen een voldoende te halen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik had al besloten omdat ik het toch niet snap, dat ik naar t tentamen ga om te kijken wat voor vragen hij stelt en dan alles proberen te begrijpen voor de herkansing, einz
oh ja die ook ja!quote:
Ja als ik ga dan doe ik toch een poging, ik ga geen leeg vel inleverenquote:Op zondag 16 december 2012 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
morgen poging doen een voldoende te halen.
INDIEN je het niet haalt weet je dan wat je kunt verwachten.
ik weet ook aan die plaatjes meteen in welke buurt dat isquote:
ik zit Scrubs te kijken, das veel tofferquote:Op zondag 16 december 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Er is een goeden hoe nummer op tv nu, van rebecca ferguson... Back track oid.
ik zit geen tv te kijken.quote:Op zondag 16 december 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zit Scrubs te kijken, das veel toffer
aha, tv luisteren?quote:
zulks een wonder der technologiequote:
Gadverquote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is wel briljant
Ga ik volgende keer voor mijn nichtje maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das toch tof voor kinderenquote:
HEEquote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef bleiblei het volgende:
Ik stond net achter in de tuin en hoorde constant hoe, hoe, hoe.
Kutduiven.
zeker weer zoeen Amerikaans masterplanquote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is wel briljant
Ga ik volgende keer voor mijn nichtje maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof! ik ga in het nieuwe jaar, hij lijkt me leukquote:
yep, zekers.quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker weer zoeen Amerikaans masterplan
En toen deed brum iets fout met de reservering en nu kijken we opnieuw, zijn alle goede stoelen weg.quote:Op zondag 16 december 2012 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tof! ik ga in het nieuwe jaar, hij lijkt me leuk
quote:Op zondag 16 december 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En toen deed brum iets fout met de reservering en nu kijken we opnieuw, zijn alle goede stoelen weg.
Echt 25+ stoelen weg binnen 5 minuten
Goeden tip welquote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Als mss hier ooit nog komt bouwt ze een hut onder die duiventil en blijft ze er wonen
mooi, kun je snel naar huisquote:Op zondag 16 december 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh nu zitten we NIET IN HET MIDDEN EN NIET ACHTERAAN IK KAN HET NIET HANDELEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 16 december 2012 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mooi, kun je snel naar huisNee want we gaan om 21:00 en het duurt tot 00.04 dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
soberso filosofie![]()
van wie? Toch niet Guido Weijers ofzo he?quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Mss het volgende:
Ik ga dinsdag ook naar een oudejaarsconference, en woensdag heb ik tentamen. Goeie zet wel.
Nee johquote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van wie? Toch niet Guido Weijers ofzo he?
in The Hobbit zitten wel velen filosofische zakenquote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want we gaan om 21:00 en het duurt tot 00.04 dus![]()
soberso filosofie
oh da's wel tof. tenminste, het kan tof zijn, kan natuurlijk ook hendig kut zijnquote:Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee joh. Het is niet zo'n bekende. Het is in een van de comedycafe's hier.
welk filmpjequote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in The Hobbit zitten wel velen filosofische zaken
en ik zit sinds Sjaan dat filmpje van Legolas liet ziet steeds als ik LOTR zie in mijn hoofd met "they're taking the hobbits to Isengard.... taking.. they're taking... they're taking....." etc![]()
Hij was vorig jaar heul tof!quote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh da's wel tof. tenminste, het kan tof zijn, kan natuurlijk ook hendig kut zijn
Ik ookquote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
in The Hobbit zitten wel velen filosofische zaken
en ik zit sinds Sjaan dat filmpje van Legolas liet ziet steeds als ik LOTR zie in mijn hoofd met "they're taking the hobbits to Isengard.... taking.. they're taking... they're taking....." etc![]()
quote:
extreem matig.... en hij BLIJFT maar hangen ookquote:
zegels zijn echt bizar veel duurder geworden afgelopen paar jaar. lame ass kut postquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Kut. Decemberzegels van 2011 nog gevonden... uiteraard zijn die van dit jaar duurder geworden![]()
Kloptquote:Op zondag 16 december 2012 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum'de hobbit is maar een klein boekje hoor dus die kun je makkelijk lezen voor 21.00'
En de film gaat toch maar tot 1/3e, dus hij hoeft niet eens uit voor je gaatquote:Op zondag 16 december 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
fuque, nu wil ik m ook nog lezen voor 21:00
Zie je over een uurtje weerquote:Op zondag 16 december 2012 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben al op pagina 2/200 van mn pdf, 100 moet wel lukken
Morgen in het voorprogrammaquote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vanaf 1.15![]()
HOOEEEE HOEEEE HOEEEEEEEEEEEEEEE
Jup,26,5 week nu. Lekker he,die nesteldrang...quote:Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zie je over een uurtje weer
Milka, whaha, ik heb het nog veels te druk joh! Ik moet nog een plankje schilderen (3 lagen) en enveloppes schrijvenohja, en een strook schuimrubber en kuikens halen morgen
hoe ver ben jij nu ook al weer dan? Weekje of 26? Of loop ik nu achter? Alles ok?
Wérkelijk, ik ben een verschrikking! Maar telkens als er iets af is ben ik wel heel blij dus noujaquote:Op zondag 16 december 2012 17:35 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jup,26,5 week nu. Lekker he,die nesteldrang...
Bij Gunther moet ik altijd denken aan een dj van Studio Brussel, die heeft altijd matigen botsautomuziekquote:
Zodat je Nieuw-Zeeland in 3D kan zienquote:Op zondag 16 december 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit op pagina 21 en er is nog niet veel boeiends gebeurd. Hoezo gaat een 3uur durende film maar over 1/3 van dat boek?
Onze AH is ook met kerst open, en pasen en 1 januari en alle andere feestdagenquote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef Mss het volgende:
Dafuq, de Jumbo is met kerst en oud & nieuw + 1 januari gewoon open!
sommige ah's enzo toch ook? hier in adam vorig jaar iig ook!quote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef Mss het volgende:
Dafuq, de Jumbo is met kerst en oud & nieuw + 1 januari gewoon open!
Valt mee, veel dingen op, en er worden veel dingen niet geleverd op die dagen dus als je dingen zeker wilt hebben kun je beter eerder gaan, plus dat het rete druk isquote:Op zondag 16 december 2012 17:52 schreef Mss het volgende:
Maar dan kun je op de dag zelf nog kerstinkopen doen.
Standaard last van op een zondag. Maarrrrr cif heeft voorgesteld te kokenquote:Op zondag 16 december 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook honger, maar geen zin/tijd om te koken.
huh?quote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef Mss het volgende:
Ik ga ook met kerst een toetje maken, maar mijn moeder mailt mij nooit het recept.
oh ja, die pudding, da's waar ook. Maar dan bel je haar toch?quote:Op zondag 16 december 2012 18:45 schreef Mss het volgende:
Ik wil deze pudding juist graag maken. Want episch
Als ik haar nu ga bellen heb ik haar weer een half uur aan de lijnquote:Op zondag 16 december 2012 18:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, die pudding, da's waar ook. Maar dan bel je haar toch?
Mijn moeder en mails =![]()
Bellen gaat in haar geval stuk sneller en beter
ja da's het gevaar jaquote:Op zondag 16 december 2012 18:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Als ik haar nu ga bellen heb ik haar weer een half uur aan de lijn. Ik heb haar gemaild, bel haar van de week wel even als ik nog steeds niks gehoord heb.
kom maar op, wat voor iets zoek je? Voor, hoofd? En wat voor keuken (Frans, Italiaans, etc)quote:Op zondag 16 december 2012 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet nog iets vegetarisch verzinnen.
Moet eerst nog even checken wat we precies doen, geloof dat ze ook weer eens zin hadden in gourmetten.quote:Op zondag 16 december 2012 18:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kom maar op, wat voor iets zoek je? Voor, hoofd? En wat voor keuken (Frans, Italiaans, etc)
zulks een mysterieuze postquote:Op zondag 16 december 2012 18:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet eerst nog even checken wat we precies doen, geloof dat ze ookn
hehehehe, heerlijkquote:
3000 woorden is natuurlijk ook niet zo veel voor een wetenschappelijk ish artikel.quote:Op zondag 16 december 2012 18:59 schreef Mss het volgende:
Mja, met drie deelvragen en een conclusie is je inleiding dus net zo lang als een hoofdstuk. Dat lijkt me apart.
quote:Witte bonen in zelfgemaakte tomatensaus Gebruikers opties
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
0 waarderingen
beppie16 heeft dit recept op 16 februari 2009 toegevoegd. Dit recept is 3.987 keer bekeken, 1 x bewaard en staat in 1 kookgroep.
Print recept
Boodschappenlijst
Voedzaam, gemakkelijk en lekker pittig hoofdgerecht.
Veel lekkerder dan bonen in kant en klare tom.saus!
Bereidingstijd:
10-20 minuten
Gang:
Hoofdgerecht
Keuken:
Nederlandse keuken
Smaak:
Pittig
Techniek:
Koken
Gelegenheid:
familiediner
Uit eigen keuken:
Nee
Ingrediënten voor 4 personen
1 pot witte bonen 720 gram in witte gelei
1 blikje tomatenpuree 140 gram
0,4 ltr melk
40 gram margarine
1 volle eetlepel bloem
peper, zout
Hulpmiddelen
Pan, lepel
Voorbereiding
Geen
Bereidingswijze
Giet de witte bonen in een vergiet en spoel met warm water de gelei eraf.
In een pan de margarine smelten en daarna met de bloem tot een glad papje roeren.
Langzaam en al roerend de melk toevoegen met wat peper en zout.
Op een heel laag vuurtje al roerend de tomatenpuree toevoegen.
Blijven roeren tot het glad, goed warm en stevig is. Daarna nog 3 min. de uitgelekte witte bonen laten mee warmen.
Serveertips
Warm serveren. Heerlijk met gemengde sla en stokbrood.
Ook met aardappelpuree, gekookte aardappels en vlees of gehakt erg smakelijk!
Bron
Eigen recept
Nee klopt, maar dan lijkt me 600 voor een inleiding helemaal lang.quote:Op zondag 16 december 2012 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3000 woorden is natuurlijk ook niet zo veel voor een wetenschappelijk ish artikel.
Nope, geen veganist. Dol op eieren en kaasverslaafd.quote:Op zondag 16 december 2012 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, heerlijk![]()
maaruh, gourmetten is natuurlijk prima te doen
Gegrilde groente, pannenkoekjes, ei met mais en paprika enzo, genoeg lekkere zooi te bedenken
Hij is geen veganist toch? (Hoop ik, want das echt crap)
gaat neem ik aan om je schrijfvaardigheden te oefenen, met die opzetten enzo? Meer dan echt superuitgebreide inhoud. Lijkt me ook dat je daar de tijd niet voor hebt. Een megatof artikel gaat megatof veel tijd in zittenquote:Op zondag 16 december 2012 19:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan lijkt me 600 voor een inleiding helemaal lang.
ohhhhhhh, dan komt het wel goed!quote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, geen veganist. Dol op eieren en kaasverslaafd.
Klopt, is een schrijfvaardigheden vak. Dus ik weet niet helemaal wat ik moet doen. Ik kan nog wel iets bij die inleiding bij lullen, maar heel veel gaat dat ook niet worden.quote:Op zondag 16 december 2012 19:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gaat neem ik aan om je schrijfvaardigheden te oefenen, met die opzetten enzo? Meer dan echt superuitgebreide inhoud. Lijkt me ook dat je daar de tijd niet voor hebt. Een megatof artikel gaat megatof veel tijd in zitten
kijk wat het doel van het vak is (waar wordt op getoetst?) en doe dat, klaarquote:Op zondag 16 december 2012 19:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Klopt, is een schrijfvaardigheden vak. Dus ik weet niet helemaal wat ik moet doen. Ik kan nog wel iets bij die inleiding bij lullen, maar heel veel gaat dat ook niet worden.
Ik eet wel kaas, maar ik faal redelijk als Hollander ja.quote:Op zondag 16 december 2012 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhhhhh, dan komt het wel goed!
oh wait, jij eet geen kaas toch?
![]()
Officieel niet nee.quote:Op zondag 16 december 2012 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je mag toch eigenlijk geen eten en drinken meenemen naar de bios? e
Lijkt me wel.quote:Op zondag 16 december 2012 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
en als jij weigert hun in jouw tas te laten kijken mogen ze je toch ook toegang weigeren?
Jup.quote:Op zondag 16 december 2012 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
en als jij weigert hun in jouw tas te laten kijken mogen ze je toch ook toegang weigeren?
Ja ik ook, maar hij wil dus voor zichzelf 2 halve liter blikken bier meenemen en dan nog een flesje cola voor mij en m&m.squote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef Mss het volgende:
Overigens heb ik één keer in mijn leven controle in de bios meegemaakt.
Ja, maar niet heel je tas vol of welquote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik neem altijd eigen dingen mee naar Pathe.
quote:Op zondag 16 december 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hij wil dus voor zichzelf 2 halve liter blikken bier meenemen en dan nog een flesje cola voor mij en m&m.s
valt niet op jonguh
Nee gewoon een baco en een zakje chocolade rozijnen.quote:Op zondag 16 december 2012 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar niet heel je tas vol of wel
Blaze vinnik mooiquote:Op zondag 16 december 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Storm, Aurora, Blaze en Electra!
Kerst hequote:Op zondag 16 december 2012 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ze hadden die gouden wel uit de collectie kunnen laten
Goldeneye van OPI JB collectie is de bestteeeeeeequote:Op zondag 16 december 2012 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ze hadden die gouden wel uit de collectie kunnen laten
Watquote:Op zondag 16 december 2012 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laatst bij Graham norton gingen ze fish fingers in custard eten
opi fangirlquote:Op zondag 16 december 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goldeneye van OPI JB collectie is de bestteeeeeee
dito. Smerige troep, maar jeugdsentimentquote:Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat![]()
Hij staat nog in de koelskast. Nog een 5-tal minuutjesIk denk altijd dat het keilekker is omdat het zo lang geleden is dat ik het heb gegeten; maar meestal na 2 happen heb ik alweer genoeg gehad
NIETS DAARVANquote:
doctor whoquote:Op zondag 16 december 2012 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laatst bij Graham norton gingen ze fish fingers in custard eten
ik heb een hele mooie van orlyquote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NIETS DAARVAN
Dat lakje is gewoon episch
OPI die mijn foto fotosoept en verneukt op facebook zet![]()
![]()
/trauma
Welkeen? Die rood/zwarte?quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NIETS DAARVAN
Dat lakje is gewoon episch
OPI die mijn foto fotosoept en verneukt op facebook zet![]()
![]()
/trauma
Die rode waar ze schimmel op gesoept hebben .. of naja, beetje aanstellerij, maar lelijk was t welquote:
nomnomnomnom!quote:
Ja, maar ze hebben de film in drie delen gehakt.quote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
Hobbit heeft toch wel meer dan 6 hoofdstukken?
komen er 3 delen The Hobbit???quote:Op zondag 16 december 2012 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben de film in drie delen gehakt.
Ja, 19quote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
Hobbit heeft toch wel meer dan 6 hoofdstukken?
Jep, eerst twee, maar op de montage tafel hebben ze besloten om er drie delen van te maken.quote:
uitzuigersquote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, eerst twee, maar op de montage tafel hebben ze besloten om er drie delen van te maken.
ERMAHGERD over twee weken zit ik nu in de Zug zum Berlin!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, eerst twee, maar op de montage tafel hebben ze besloten om er drie delen van te maken.
![]()
![]()
![]()
![]()
oh serieus???quote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
foto als bewijs!!!quote:Op zondag 16 december 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD Ze hebben hier een gouden holo vloer op de wc
quote:Op zondag 16 december 2012 21:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik was zaterdag naar de hobbit en toen dacht ik ook ERHMAHGERD HOLO VLOER!! SCHNELL FOTO MAKEN VOOR MAISJES en vergeten te posten
hahahaha, heerlijk fout!quote:
Ik was zaterdag naar de hobbit en toen dacht ik ook ERHMAHGERD HOLO VLOER!! SCHNELL FOTO MAKEN VOOR MAISJES en vergeten te posten
WTF is dynamo steeds?quote:
Goochelaar jonge!quote:
Alleen maar DE BESTE GOOCHELAAR DINGES OF ALL TIME DIT DAT ALLESquote:
oh ja, is die dude weer op tv dan?quote:
ik zit penoza te kijken, matigen NL nep-soprano'squote:
dynamo is hip, die is nu elken dag op tv!quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, is die dude weer op tv dan?
en elke dag presteer ik het weer om het te missenquote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dynamo is hip, die is nu elken dag op tv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |