Heuj mop, alles k?quote:Op zondag 16 december 2012 12:32 schreef princess-a het volgende:
Goedemorgen chicks!
[..]
Hahahaha wat een droom
Nee, ik voel eigenlijk nog niksquote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef princess-a het volgende:
Inca nog 2 weken tot je uitgerekende datum! Is je buik al onrustig?wij mogen nog 3 dagen aftellen tot de uitgerekende datum van mn zus en dan hopelijk snel een babymeisje vasthouden
Komt het volgend jaar dan met een beter boek? Of dat je dan meer tijd hebt om andere bronnen te vinden oid?quote:Op zondag 16 december 2012 12:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit nu zelfs te denken om het boek maar in een hoek te smijten en voor een ander vak te gaan leren, en dit dan volgend jaar opnieuw doenecht
filosofie hoort toch wazig te zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe al 3 dagen over 2 hoofdstukken filosofie lezen en ik kom er maar niet doorheennu voel ik me goed kut omdat morgen het tentamen al is en ik snap er geen hol van
Alles is zo wazig en het boek is echt super slecht geschreven
Neequote:Op zondag 16 december 2012 12:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Komt het volgend jaar dan met een beter boek? Of dat je dan meer tijd hebt om andere bronnen te vinden oid?
Eetse Priem
Wij gaan zo verf halen voor mijn volgende project![]()
Jaa gaat goed!quote:Op zondag 16 december 2012 12:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heuj mop, alles k?
En het spijt me echt maarvoor mijn tijdelijke nieuwe servethouder
hij heeft zelfs wieltjes
Skjoe, woei, niet je holo-broek to the resque uit de kast getrokken?
[..]
Nee, ik voel eigenlijk nog niksvind ik niet erg hoor
en oh, dat is snel al ja! Gaat dat ok verder?
quote:Op zondag 16 december 2012 13:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
KLB / Stille tocht voor een walvis
Ben je al aan je fluffy unicorn begonnen?quote:Op zondag 16 december 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
oh alle kabels doen t aan mijn pc, ik pak altijd de dichtstbijzijnde kabel. Wazige shit wel.
neinz, ik moet eerst nog 50 sjaals, 2 poppetjes, een deken en kerstballen afmaken en dan wilde ik pas daar naar gaan kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 13:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ben je al aan je fluffy unicorn begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |