verscheep je 'm naar mij, dan lak ik 'm wel, no problemquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar hoe oud is Stef? Kan ik beetje rekening houden met de stijlheid van het ding. Moeten jullie wel ff zelf iets maken om het aan de bedstede te haken. Kan zo niet inschatten wat handig zou zijn.
En lakken of olien moet je zelf doen. Dat mag ik niet van SQ.
Wat ik kan doen zijn tredes van 20cm diep, dat moet denk ik wel veilig zijn met een kleintje.
Stef is net 3 gewordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar hoe oud is Stef? Kan ik beetje rekening houden met de stijlheid van het ding. Moeten jullie wel ff zelf iets maken om het aan de bedstede te haken. Kan zo niet inschatten wat handig zou zijn.
En lakken of olien moet je zelf doen. Dat mag ik niet van SQ.
Wat ik kan doen zijn tredes van 20cm diep, dat moet denk ik wel veilig zijn met een kleintje.
PARTYSNACKSquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Mirjam het volgende:
wat zijn jullie favoriete (warme) hapjes om te maken als je een verjaardag viert?
Ik wil eens wat nieuws proberen naast de eeuwige kip en gehaltballetjons
Nee echt nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kom op, dat kun je heus wel. In de psychologie draait het bijna om niks anders
En Berlijn is ook zeer tof, maar dan moet je je gaan afvragen waarom je juist daar heen wilt (en goedkoop is denk ik niet het juiste antwoord)
Geen frituur ermahgerdquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
PARTYSNACKSnee ik weet ff niks
Zuurvleesquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Mirjam het volgende:
wat zijn jullie favoriete (warme) hapjes om te maken als je een verjaardag viert?
niet ekt, geen optie voor bbquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende: Psssst, bleiblei, lego-achtige-plakbandhouder
Aan elkaar klikbaar
[ afbeelding ] http://www.psikhouvanjou.nl/sale/tapehouder-block
Nee, da's ook niks iddquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bladerdeegiets? Net zo vet als frituur bijna
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
verscheep je 'm naar mij, dan lak ik 'm wel, no problem
je bent 38 weken zwanger en je maakt je druk om een servethouderquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef Incantrix het volgende:
En ja, nesteldrang dus. Heel heel ergen ik wéét dat ik de belachelijkste dignen verzin, maar ik heb echt een rust in mijn kop voor de dingen die ik bedenk geregeld zijn
die zijn wel altijd goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
PARTYSNACKSnee ik weet ff niks
gehaktballetjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Mirjam het volgende:
Goeien tips maar dat lust die ouwe grumpy niet, en het is zijn geestjequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn wel altijd goed
Mir: gedroogde vijg gevuld met geitenkaas uit de oven, gevulde champignons, dadel met spek erom uit de oven.
en anders op foodgawker kijken, altijd briljante tips qua hapjes
feestjequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Goeien tips maar dat lust die ouwe grumpy niet, en het is zijn geestje
en wat wil je daar gaan doen, wat trekt je aan in Berlijn? Hoe lang wil je er blijven, welk doel wil je bereiken/wat kom je daar halen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee echt nietVind dat voor mijzelf heel lastig.
En ik hou gewoon van BerlijnMaar als ik moet kiezen tussen Berlijn en Londen scheelt dat echt wel heel veel qua geld
![]()
Berlijn is wel een stuk opener/vriendelijker en (openbaar) rauwer.
ja kazen ermahgerdquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
Maar wij hebben altijd tienduizend verschillende soorten Franse kazen, en zelfgemaakte tonijn- en eiersalade omnomnom.
hij vond ze tof jonguh!quote:
dit, en quiche hamrolletjes zalm haring paling roquefortsoesjes allesquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
Maar wij hebben altijd tienduizend verschillende soorten Franse kazen, en zelfgemaakte tonijn- en eiersalade omnomnom.
Ja wil het spul niet hongerig weer naar huis sturen jonge.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef PriemGirl het volgende:
Warme hapjes? Koud johkun je alles van te voren maken en hoef je het alleen rond te brengen
op stokbroodjequote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Goeien tips maar dat lust die ouwe grumpy niet, en het is zijn geestje
Ooh daar zou ik wel de rest van mijn leven willen wonenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en wat wil je daar gaan doen, wat trekt je aan in Berlijn? Hoe lang wil je er blijven, welk doel wil je bereiken/wat kom je daar halen?
Etc
Ok dit reikt te ver voor de zaterdagnacht
oh nou dat had niet gehoeven hoor, ik vind ze zelf ook lelijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik ken hem, he was being nice
Nouja, dat betekent dan wel dat ik niet zo veel babyshizzle meer heb om me druk over tr maken he?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent 38 weken zwanger en je maakt je druk om een servethouder![]()
![]()
Wat een sukkelsquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja kazen ermahgerd
ik ben zo gek op kaas.
weight watchers niet, stomme weight watchers
ohja natuurlijk wraps!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat een sukkels![]()
Je kunt ook wraps makenkruiden- of roomkaas (weer kaas
![]()
) met kip of zalm etc.
waarom doe je dan psychologie?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh daar zou ik wel de rest van mijn leven willen wonenGewoon rustig aan, gezond blijven en niet teveel zorgen maken.
Mijn toekomstplannen zijn echt 0,0, merk je het? haha. Mijn instelling is gewoon dat ik NU wil leven, want je kunt ieder moment dood gaan. Ik spaar ook niet en die dingen allemaal
Maar ik zou het dus al bijvoorbeeld best vinden om zoals ik al zei gewoon een eigen schoenenwinkel daar te hebben. Zou ik ook nog echt kunnen regelen via het werk.
Omdat ik dat ook heel interessant vindquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom doe je dan psychologie?
Nah ja, denk er eens een weekendje over na zou ik zeggen
u bent een zwevende kiezer mevrouw mandyquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat ik dat ook heel interessant vindEn zou ook wel heel graag in de psychiatrie willen werken hoor. Dat is gewoon een andere optie
In een of ander centrum voor verslaafden ofzo werken.
Kom ik misschien wel mensen tegen als cliënt die ik dit jaar met Silvester leer kennen![]()
Jawelquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
wraps zijn wel erg 2000 vind ik
Heb die dingen te vaak gehad.
dim sum kun je ook nog maken, gewoon halen bij de toko en stomen, of zelf maken (wan tan bladeren vullen met zut) en stomen.
of lust hij dat ook niet?
Genauquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
u bent een zwevende kiezer mevrouw mandy
En van die laatste zin snap ik geen reet, wie/wat is Silvester?
Eetdingesen bekijken op Pinterest is ook zo fucking duivelsquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging zoeken op warme amuses en nu heb ik honger
Visstickschotel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:40 schreef megamandy het volgende:
Je kunt natuurlijk ook die visstickschotel maken wat Kip laatst gepost had
en vergeet tortilla niet, aardappelpannekoek gevuld met shizzle. Of gevulde Turkse paprikaatjes.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jawel
Zal 1 en ander voorstellen, dank dames
ich habe da noch nie wieder von geheurt ;@quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Genau
OH NEIN, WISSEN SIE NICHT WAS SILVESTER IST? DAS TOLLEST FEST DES JAHRES! WENN DAS NEUES JAHR GUCKEN KOMMT!
volgens mij klopt er zoooo niets van mijn naamvallen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en vergeet tortilla niet, aardappelpannekoek gevuld met shizzle. Of gevulde Turkse paprikaatjes.
of deze (even door google translate gooien)
http://www.oggipanesalame(...)bicchierini-di-pane/
of van die spring rolls met rijstvellen of hoe dat slappen spul ook heet, als je het egzond wilt maken.
Of sushi (is alleen niet warm)
unicornquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:41 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben een Unicorn aan het haken
Alleen nog bedenken voor wie hij is. Op zich wil ik hem aan m'n nichtjes geven, maar dan moet ik er eigenlijk wel twee maken
wel veel zoete meuk en vieze amerikaanse zooi (zoals die vissticksschotel hehehehe), dat vind ik jammer...quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Eetdingesen bekijken op Pinterest is ook zo fucking duivels
Ik kan het niet meer vindenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel veel zoete meuk en vieze amerikaanse zooi (zoals die vissticksschotel hehehehe), dat vind ik jammer...
Schadequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ich habe da noch nie wieder von geheurt ;@
neinz, maar ik ga wel even zoekenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer vindenHeb jij nog een plaatje?
IT'S SO FLUFFEHHHHHquote:
Nah, dat heb ik niet voor een huis overquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je zou natuurlijk SQ kunnen prostitueren om het geld bij elkaar te krijgen?
OMNomnomNOMNOMNOMquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neinz, maar ik ga wel even zoeken
dafuq is dat en is het lekker?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OMNomnomNOMNOMNOM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat en datquote:
Ja het zijn die wijven hier die weer over eten begonnen verdoriequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee nu is het klaar, ik ga chips pakken
ohja gevulde eierenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:47 schreef bleiblei het volgende:
Makkelijk snaaivoer is altijd een hit op feestjes.
Gevulde eieren, Pigs in a blanket, kaasjes, gehaktballen, mini sateetjes, wraps dat soort zut.
Creatieve meuk als sushi, dim sum blijft vaak langer liggen.
Moeilijk eetbare zut als kippevleugels en spareribs ook.
lijkt heeeeel erg op mijn basisschool (was vroeger een klooster), ziet er geweldig uitquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah, dat heb ik niet voor een huis over.
Is trouwens deze:
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-47283114-pasteurlaan-115/
Hoe fantastisch.
Doet me denken aan de schimmelpotquote:
Ermahgerd had ik nog gezegd ! Ik word genegerdquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja gevulde eierenhoe kon ik die vergeten
het is wel zo ja...quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:47 schreef bleiblei het volgende:
Makkelijk snaaivoer is altijd een hit op feestjes.
Gevulde eieren, Pigs in a blanket, kaasjes, gehaktballen, mini sateetjes, wraps, quiche dat soort zut.
Creatieve meuk als sushi, dim sum blijft vaak langer liggen.
Moeilijk eetbare zut als kippevleugels en spareribs ook.
Mijn ei schimmelt nog heel nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doet me denken aan de schimmelpot
vissticks "casserole"quote:
oh snorriequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd had ik nog gezegd ! Ik word genegerd![]()
Nwah, 6 ton is nog doable met slim zijn en hard werken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt heeeeel erg op mijn basisschool (was vroeger een klooster), ziet er geweldig uit![]()
Wie weet, oooooit, als je de jackpot wint ofzoheel gaaf!
genegerd wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
zie je, af en toe hebben we gewoon een vent in dit wijvenhok nodigquote:
Mwahahahaha, gerechtigheidquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, het is gekookt!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn ei schimmelt nog heel niet
Neen. De liefde is overquote:
niet in mijn vakgebiedquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nwah, 6 ton is nog doable met slim zijn en hard werken.
Daarboven moet je wel echt shit veel geluk hebben.
Ja maar ik kan toch moeilijk een rauw ei erin leggenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, het is gekookt!
dan had je gekookte noodles (die goedkope in zo'n potje waar je water bij moet gieten en dat het dan een HELE MAALTIJD isquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch moeilijk een rauw ei erin leggenDat gaat overal heen.
Daarnaast gaat het denk ik sowieso stinkenen daar doe ik het al voor
gelukkig doet mijn vent wel wat met ITquote:
die had je bij de Ikea mee moeten nemenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:52 schreef Incantrix het volgende:
Hoe de hell kan Koziol wél aardbeienontkroners hebben, maar geen servettenhouder?![]()
Ik ga maar gewoon meer babywasjes creëren ofzo, dit wordt niks.
waarom zou je überhaupt een servettenhouder nodig hebben??quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:52 schreef Incantrix het volgende:
Hoe de hell kan Koziol wél aardbeienontkroners hebben, maar geen servettenhouder?![]()
Ik ga maar gewoon meer babywasjes creëren ofzo, dit wordt niks.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig doet mijn vent wel wat met IT
Als hij maar nooit van me gaat scheiden, dan ben ik al zijn geld kwijt
Nee, daar hebben ze alleen staandequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die had je bij de Ikea mee moeten nemen
Of de Action
Wj eten vaak kip?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zou je überhaupt een servettenhouder nodig hebben??
Wait what? Hoor je wel veel geld te verdienen in de it??quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig doet mijn vent wel wat met IT
Als hij maar nooit van me gaat scheiden, dan ben ik al zijn geld kwijt
OMG JULLIE ZIJN STIEKEM NEG0RS!!!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze alleen staande
[..]
Wj eten vaak kip?
Bustedquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
OMG JULLIE ZIJN STIEKEM NEG0RS!!!!
als je het slim aan pakt wel jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait what? Hoor je wel veel geld te verdienen in de it??![]()
![]()
thehehehe....
ik heb pomtipsquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:58 schreef PriemGirl het volgende:
Bugel chips eten!
Aaaaaaaaaaaaaan it's gone.
Ja it is soberso ruim begripquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je het slim aan pakt wel ja
Die van mij doet dat niet eens maar werd tot nu toe steeds gevraagd voor banen![]()
Hij heeft 1 x gesolliciteerd in zijn leven
![]()
Hij werkt alleen wel tering veel en vaak ver weg
Mijn lief wil servetten, ik ben sowieso meer van het opstaan en handen wassen eigenlijk. Maar ik loop nu dus al weken een stapel losse servetten van de ene naar de andere kant van de tafel te verplaatsen en dat vind ik ineens heel stom. Vooral omdat ik ook al een berg heb weggemikt nadat er een kat op was gaan wonenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dan pleur je een stapel servetten op tafel? Of een keukenrol?
Ik wist niet meer wat het was. En toen ging ik googlen.quote:
hij heeft ook leuk werk hoor, maar dat fokken enzo zit er niet zo inquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja it is soberso ruim begripEn ik wil het heul niet slim aanpakken; ik wil leuk werk hebben waar ik af en toe kan zeggen "Heb geen zin om vandaag te werken..." en dan maar de hele dag op fok/fb te zitten terwijl je baas alleen maar 'ok dan' zegt
![]()
fakking lekker jonge!!!quote:Op zondag 16 december 2012 00:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wist niet meer wat het was. En toen ging ik googlen.
Nog meer zin in chips
Geen chips meer in huis hebben
en waarom geen staande? Die dingen kosten geen reetquote:Op zondag 16 december 2012 00:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn lief wil servetten, ik ben sowieso meer van het opstaan en handen wassen eigenlijk. Maar ik loop nu dus al weken een stapel losse servetten van de ene naar de andere kant van de tafel te verplaatsen en dat vind ik ineens heel stom. Vooral omdat ik ook al een berg heb weggemikt nadat er een kat op was gaan wonen![]()
En Priem, dat is briljant!
Ik ben roomkaas aan het uitlepelen... my brainzquote:
wat is daar gek aan?quote:Op zondag 16 december 2012 00:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben roomkaas aan het uitlepelen... my brainzseriously
wel lekker
hheheehehhehehehehequote:Op zondag 16 december 2012 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je niet alvast een beetje gaan persen Trix? Wie weet!
omdat zwanger breinquote:Op zondag 16 december 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en waarom geen staande? Die dingen kosten geen reet
Heul niks in onze wereldquote:
Pfff, zeggen meneer en mevrouw 2 kapper in dure buitenwijk van eh... Helmond westquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait what? Hoor je wel veel geld te verdienen in de it??![]()
![]()
thehehehe....
goeden reden welquote:
Lelijk.quote:Op zondag 16 december 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
25,-
http://shop.bijdeheren.nl(...)r-4008832635359.html
ik zie niet dattie mooi wasquote:
Omdat die servetten dan zo kromzakken als het er net een paar te weinig zijnquote:Op zondag 16 december 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en waarom geen staande? Die dingen kosten geen reet
Welke had je gezien?quote:Op zondag 16 december 2012 00:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Omdat die servetten dan zo kromzakken als het er net een paar te weinig zijnwe hadden ooit zo'n ikea-ding en die zooi zakte altijd in. Dus. Muggeziften ftw
Neeeeeeeeee! Ik wacht nog héél even tot ze de startrek-transporter hebben uitgevondenquote:Op zondag 16 december 2012 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je niet alvast een beetje gaan persen Trix? Wie weet!
ok, 2 wasknijpers/lijmklemmen op pak servetten, klaarquote:Op zondag 16 december 2012 00:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Omdat die servetten dan zo kromzakken als het er net een paar te weinig zijnwe hadden ooit zo'n ikea-ding en die zooi zakte altijd in. Dus. Muggeziften ftw
Dies wun:quote:
ERMAHGERD ALLEEN AL VAN HET KIJKEN HIERNAAR BEN IK ZOJUIST EEN KILO AANGEKOMENquote:Op zondag 16 december 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Macaroni and cheese recept:
Ingredients:
Servings:
4-6
Units: US | Metric
1 (14 ounce) box Mac n' Cheese Deluxe (Cheese sauce is premade)
3/4 cup milk
1 (8 ounce) container sour cream
3 cups shredded sharp cheddar cheese
Directions:
1
Prepare macaroni according to package.
2
Drain.
3
No need to rinse.
4
Pour in large mixing bowl.
5
Add sauce packet, sour cream, milk, and 2 cups of the cheese.
6
Pour in casserole dish.
7
Top with remaining cheese.
8
Bake at 375F for about an hour or until nicely browned.
![]()
![]()
![]()
![]()
en
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn lief gaat morgen de grote legobak tevoorschijn halen en er 1 maken voor mequote:Op zondag 16 december 2012 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ok, 2 wasknijpers/lijmklemmen op pak servetten, klaar
Hehehehehe
Dies wel tofquote:Op zondag 16 december 2012 00:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dies wun:
http://www.alessi.nl/prod(...)et-houder-MSA10.html
Sorry, ipad dus ik copy het linkje maar gewoon..
*zapt*quote:
ja echt he, brrrrrrrquote:Op zondag 16 december 2012 00:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ERMAHGERD ALLEEN AL VAN HET KIJKEN HIERNAAR BEN IK ZOJUIST EEN KILO AANGEKOMEN
Nee, idd, voor 75 euro verwacht ik eigenlijk dat 'ie de kip ook voor me onder mijn nagels vandaan peutert, maar vergeleken met al die krulletjes-met-hartjesmeuk vond ik 'm wel erg hipquote:Op zondag 16 december 2012 00:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dies wel tofGeen 75 euro waard; maar wel tof
die van alessi is gewoon een bakje manquote:Op zondag 16 december 2012 00:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn lief gaat morgen de grote legobak tevoorschijn halen en er 1 maken voor me
Alleen maar DE BESTE ILLUSIONIST EVER ALLES DIT DATquote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben vast een beetje bleu als ik denk dat het over het festival gaat?
Neequote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die van alessi is gewoon een bakje man
zit niet eens een omlaag houd ding op![]()
![]()
Oowwquote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alleen maar DE BESTE ILLUSIONIST EVER ALLES DIT DAT
Ik ben een kerkje aan het bouwen. Al 2 weken. Maar het ding schiet niet opquote:Op zondag 16 december 2012 00:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn lief gaat morgen de grote legobak tevoorschijn halen en er 1 maken voor me
Eindbaas is hetquote:Op zondag 16 december 2012 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
Alles wat dynamo aanraakt Ermahgerd
quote:Op zondag 16 december 2012 00:13 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80045448/
Whoppa klaar !
Nee?
HEUL NIET, DIE ENE PROBEERT WEG TE KOMEN MAN!!!!quote:Het metalen balletje houdt de servetten op hun plaats.
Ik had al gekeken bij de ikea, maar daar hadden ze maar 2 dingen, die ene die we eerst hadden en een lelijk staand ding met roosjes.quote:Op zondag 16 december 2012 00:13 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80045448/
Whoppa klaar !
Nee?
quote:Op zondag 16 december 2012 00:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
HEUL NIET, DIE ENE PROBEERT WEG TE KOMEN MAN!!!!
[ afbeelding ]
Eigen ontwerp? Ik ben ook heel benieuwd hoe ver lief komt met een stuiterende peuter erbij die wil helpenquote:Op zondag 16 december 2012 00:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben een kerkje aan het bouwen. Al 2 weken. Maar het ding schiet niet op.
die lelijke hebben wijquote:Op zondag 16 december 2012 00:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had al gekeken bij de ikea, maar daar hadden ze maar 2 dingen, die ene die we eerst hadden en een lelijk staand ding met roosjes.
Ik dacht echt dat het heul niet zo moeilijk zou zijn om even ergens zo'n ding te bestellen
quote:Op zondag 16 december 2012 00:17 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.decoaction.nl/leisteen-servet-houder-outhings.html
Leisteen zowwww
Ook niet?
Tsss....
[..]![]()
denk dat die van leisteen het 3 minuten vol houdt in een huis waar een 3-jarig jongetje rond rentquote:Op zondag 16 december 2012 00:17 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.decoaction.nl/leisteen-servet-houder-outhings.html
Leisteen zowwww
Ook niet?
Tsss....
Ja dat bedacht ik me ookquote:Op zondag 16 december 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denk dat die van leisteen het 3 minuten vol houdt in een huis waar een 3-jarig jongetje rond rent
ja joh, maak meteen je hele huis van plastiek vanwege de larf!quote:Op zondag 16 december 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denk dat die van leisteen het 3 minuten vol houdt in een huis waar een 3-jarig jongetje rond rent
dit. En ik word boosquote:Op zondag 16 december 2012 00:20 schreef PriemGirl het volgende:
Bij elke truc zit ik te schreeuwen WTF DA KAN NIE !!
dat spul is echt super bros en breekt heel snelquote:Op zondag 16 december 2012 00:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, maak meteen je hele huis van plastiek vanwege de larf!
KIEK NOU WAT IE DOET WAATTTTTTTTTTTquote:
Jep, als aanvulling op het kerstdorp.quote:Op zondag 16 december 2012 00:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Eigen ontwerp? Ik ben ook heel benieuwd hoe ver lief komt met een stuiterende peuter erbij die wil helpen
je weet ook wat leisteen weegt?quote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat spul is echt super bros en breekt heel snel
Als hij dan zelf een servetje moet pakken rukt hij die echt wel heel snel eruit en dan BAM ding op de grond
wat de neuk!!!!quote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KIEK NOU WAT IE DOET WAATTTTTTTTTTT
Dat is coolquote:Op zondag 16 december 2012 00:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, als aanvulling op het kerstdorp.
Als ie af is post SQ em wel.
ik heb 2 serveerplanken ervan. Ik had er ooit 3....quote:Op zondag 16 december 2012 00:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet ook wat leisteen weegt?
dan weet je ook dat een driejarige die niet even door de kamer slingertquote:Op zondag 16 december 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb 2 serveerplanken ervan. Ik had er ooit 3....
huh, ik heb je toch niet gebasht?quote:Op zondag 16 december 2012 00:25 schreef Incantrix het volgende:
Eienlijk ben ik enórm benieuwd welke debieligheden SQ zou verzinnen onder invloed van nesteldrang-hormonen
Doe ie echt zo vaak... maakt niet uit welk flesje; maakt niet uit welke telefoonquote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Stormqueen het volgende:
Die truc met die telefoon aaarrgggggghhhh
i know, maar HOE!!!!quote:Op zondag 16 december 2012 00:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe ie echt zo vaak... maakt niet uit welk flesje; maakt niet uit welke telefoon![]()
![]()
hoe hoe hoequote:
een heks !!quote:Op zondag 16 december 2012 00:28 schreef PriemGirl het volgende:
Hij is eigenlijk een geest. Een alian. Monster van loch ness in menselijke vorm.
Neequote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh, ik heb je toch niet gebasht?
ik word wss best een mongool jaquote:Op zondag 16 december 2012 00:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neemaar het was ook geen verwensing
ik ben gewoon benieuwd, is all
van jullie allemaal eigenlijk wel, maar van jou durf ik het tenminste hardop te schrijven sinds jij eerlijk zegt dat de wens er voor de toekomst wel is. En tbh: ik word gillend gek van mezelf, dus al zou je me bashen, ik zou het je niet kwalijk kunnen nemen (al zou ik wellicht heel hormonaal in een hoekje gaan zitten huilen)
Normale mensen met nesteldrang gaan dan 3x achter elkaar de gangkast schoonmaken, maar dat kan ik niet. Dus ik ga extreem georganiseerd lopen doen
Als je genoeg betaald; VAST WELquote:
Hij maakt die telefoon 1/4de van de normale maat en duwt em dan door de onderkant van de flesquote:
Oh. teleurstellendquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij maakt die telefoon 1/4de van de normale maat en duwt em dan door de onderkant van de fles.
Elke zwangere, don't worryquote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik word wss best een mongool ja
quote:
dat ligt aan de driejarige denk ikquote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan weet je ook dat een driejarige die niet even door de kamer slingert
Weet je... Ik vrees voor het momentquote:Op zondag 16 december 2012 00:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neemaar het was ook geen verwensing
ik ben gewoon benieuwd, is all
van jullie allemaal eigenlijk wel, maar van jou durf ik het tenminste hardop te schrijven sinds jij eerlijk zegt dat de wens er voor de toekomst wel is. En tbh: ik word gillend gek van mezelf, dus al zou je me bashen, ik zou het je niet kwalijk kunnen nemen (al zou ik wellicht heel hormonaal in een hoekje gaan zitten huilen)
Normale mensen met nesteldrang gaan dan 3x achter elkaar de gangkast schoonmaken, maar dat kan ik niet. Dus ik ga extreem georganiseerd lopen doen
Ik heb ook geen idee waarom ik nu al een half uur naar servethouders aan het zoeken ben onlinequote:Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Elke zwangere, don't worrykijk mij dan kloten met bakjes en servethouders
ik las gebatst en zat echt vanquote:Op zondag 16 december 2012 00:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh, ik heb je toch niet gebasht?
servethoudersquote:Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Elke zwangere, don't worrykijk mij dan kloten met bakjes en servethouders
Jij bent tochnie uitgenodigdquote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh. teleurstellendJe moet wat over hebben voor je gasten
je hebt er al 1!!!!!quote:Op zondag 16 december 2012 00:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waarom ik nu al een half uur naar servethouders aan het zoeken ben online
EN IK BEN HEUL NIET ZWANGER
En dat ook jaquote:
Primaquote:
en ze had haar jurk al gekocht, net als Bambiquote:
Ik stond al voor de zaal te wachten en alles.......quote:Op zondag 16 december 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en ze had haar jurk al gekocht, net als Bambi
Oh fantastischquote:Op zondag 16 december 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.psikhouvanjou.(...)kje-sambo-het-kleine
Wedden dat het boekje vroeger Sambo het kleine negertje heette![]()
precies!quote:Op zondag 16 december 2012 00:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik stond al voor de zaal te wachten en alles.......
hij bakt mooi wel pannenkoeken van die tijgers!quote:Op zondag 16 december 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.psikhouvanjou.(...)kje-sambo-het-kleine
Wedden dat het boekje vroeger Sambo het kleine negertje heette![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en ze had haar jurk al gekocht, net als Bambi
quote:
wat dacht je van:quote:Op zondag 16 december 2012 00:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh fantastisch.
Die ga ik onthouden als kulcadeautje.
Sambo in jail, Sambo assraped!quote:Op zondag 16 december 2012 00:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zullen we sambo op laten pakken? Tijgers zijn een beschermde diersoort
ik kon het niet latenquote:
dat ken ik heul niet, was dat vroeger in?quote:Op zondag 16 december 2012 00:40 schreef Stormqueen het volgende:
Gouden boekjes waren echt fantastisch
ja! En nu is het retro!quote:Op zondag 16 december 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat ken ik heul niet, was dat vroeger in?
Mijn beste vriend zei toen zijn vriendin zwanger was 'ja weet je, nu ik het zelf ervaar kan ik me voor het eerst voorstellen dat er zoveel mannen vreemdgaan als hun vriendin zwanger is.'quote:Op zondag 16 december 2012 00:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je... Ik vrees voor het moment.
Een collega met hoog zwangere vriendin zei ooit...
Ooooooh, het valt echt mee! Mijn ex met borderline was erger!.
negers worden niet geassraped buiten de gevangenis, die assrapen zellufquote:Op zondag 16 december 2012 00:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat gek, meestal is het andersom
Cuz ur cutequote:Op zondag 16 december 2012 00:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waarom ik nu al een half uur naar servethouders aan het zoeken ben online
EN IK BEN HEUL NIET ZWANGER
ja das duidelijk, maar ik had er nog nooit van gehoordquote:
Die bovenste heeft Stefquote:Op zondag 16 december 2012 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat dacht je van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een onder de rok kijkende pop op een ansichtkaart
[ afbeelding ]
juist!quote:Op zondag 16 december 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
negers worden niet geassraped buiten de gevangenis, die assrapen zelluf
quote:Op zondag 16 december 2012 00:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn beste vriend zei toen zijn vriendin zwanger was 'ja weet je, nu ik het zelf ervaar kan ik me voor het eerst voorstellen dat er zoveel mannen vreemdgaan als hun vriendin zwanger is.'
Ik heb nog nooit zoiets beangstigends gehoord, hij is echt de meest hondstrouwe, nette gast die ik ooit gekend heb. Hij heeft zelfs in zijn vrijgezelle tijd nooit geneukt met de slet van de vriendengroep (en daarin is hij serieus de enige)
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens slapen, morgen paar keer nieuwe album van Muse luisteren, want maandag naar concert
Jaloers!quote:Op zondag 16 december 2012 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eens slapen, morgen paar keer nieuwe album van Muse luisteren, want maandag naar concert
Ghe, ik ben behoorlijk trouw, maar vrees dat ik een vergelijkbare uitspraak zou kunnen doen.quote:Op zondag 16 december 2012 00:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn beste vriend zei toen zijn vriendin zwanger was 'ja weet je, nu ik het zelf ervaar kan ik me voor het eerst voorstellen dat er zoveel mannen vreemdgaan als hun vriendin zwanger is.'
Ik heb nog nooit zoiets beangstigends gehoord, hij is echt de meest hondstrouwe, nette gast die ik ooit gekend heb. Hij heeft zelfs in zijn vrijgezelle tijd nooit geneukt met de slet van de vriendengroep (en daarin is hij serieus de enige)
Dat denk ik ook inderdaad. En dat is zeker waarquote:Op zondag 16 december 2012 00:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, ik ben behoorlijk trouw, maar vrees dat ik een vergelijkbare uitspraak zou kunnen doen.
1 geruststelling... Het uitspreken geeft aan dat je weet dat je het niet moet doen, en dus ook nooit zal doen.
THE MATRIX DUUUUUDEquote:
Ik snapte het ook nietquote:Op zondag 16 december 2012 00:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waaaaarom zij 1 van die wijven "nu moet ik mijn handen opnieuw wassen"![]()
.
dat bewijst maar weer wie het zwakke geslacht isquote:Op zondag 16 december 2012 00:56 schreef bleiblei het volgende:
Eerlijkheidshalve heb ik nog nooit eerder gehoord irl van kerels die tijdens zwangerschap nevenactiviteiten hadden. Al heb ik ook weer niet heel veel dermate close vrienden die een kind hebben dat dat tot normale gespreksstof behoord.
Maar al met al, ik kan mij dat haast niet voorstellen.
Misschien de periode erna, dan wil je als man sowieso niet thuis zijn.
You are welcomequote:
Datquote:Op zondag 16 december 2012 00:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ze mogen blij zijn dat ze zelf geen baarmoeder hebben hoor
De periode erna was na de eerste alhier sowieso niet echt doorspekt van romance, maar laten we het maar niet over de fysieke gevolgen van de bevalling hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 00:56 schreef bleiblei het volgende:
Eerlijkheidshalve heb ik nog nooit eerder gehoord irl van kerels die tijdens zwangerschap nevenactiviteiten hadden. Al heb ik ook weer niet heel veel dermate close vrienden die een kind hebben dat dat tot normale gespreksstof behoord.
Maar al met al, ik kan mij dat haast niet voorstellen.
Misschien de periode erna, dan wil je als man sowieso niet thuis zijn.
Nee pcies. Ik denk ook echt dat ik het ook zal beseffen... Maar mijn schoonzus beseft het echt niet... Gaat in 3 minuten 10 keer iets zeggen aan mijn broer (eisen beter) en ze vindt het dan gek als ie zijn stem iets verheft en iets er van zegt... Dan zegt ze heel onschuldig: Ja waarom doe je nou zo tegen mij??"quote:Op zondag 16 december 2012 01:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Datmaar het is ook wel heel bijzonder om degene te zijn die het kind draagt
ondanks de ongemakken..
[..]
De periode erna was na de eerste alhier sowieso niet echt doorspekt van romance, maar laten we het maar niet over de fysieke gevolgen van de bevalling hebben![]()
Priem, deels ben je er zelf ook wel bij, ik kan enórm pissig worden, heel onredelijk doen, maar ik besef me dan écht wel dat dat niet vanuit míj komt. Van later een excuus maken is nooit iemand slechter gewordenik ben deze keer wel veel erger als bij Stef, toen was ik relatief normaal
Naja, daar doel ik juist op.quote:Op zondag 16 december 2012 01:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Datmaar het is ook wel heel bijzonder om degene te zijn die het kind draagt
ondanks de ongemakken..
[..]
De periode erna was na de eerste alhier sowieso niet echt doorspekt van romance, maar laten we het maar niet over de fysieke gevolgen van de bevalling hebben![]()
Priem, deels ben je er zelf ook wel bij, ik kan enórm pissig worden, heel onredelijk doen, maar ik besef me dan écht wel dat dat niet vanuit míj komt. Van later een excuus maken is nooit iemand slechter gewordenik ben deze keer wel veel erger als bij Stef, toen was ik relatief normaal
quote:
Er zijn ook stellen die echt al heel snel ook weer tijd en zin voor/in elkaar hebben, ligt een beetje aan de baby qua doorslapen en de fysieke gesteldheid enzo. Ik had niet zo veel geluk qua eh, hechtingen zeg maar, dus ik heb nog heel lang moeten helen. Stef sliep daarentegen wel belachelijk snel doorquote:Op zondag 16 december 2012 01:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, daar doel ik juist op.
Een half jaar niet kunnen slapen
Een half jaar geen quality time samen hebben.
Het één is nu eenmaal zo.
Het ander is voor de mannelijke helft op te lossen in de eerste, de beste kansloze kroeg met kansloze wijven.
Ik denk het welquote:Op zondag 16 december 2012 01:08 schreef Stormqueen het volgende:
Baby haat papa?
En ja... Eerst maar eens raak schieten over een jaar ofzo
DITDATALLES KOPENquote:Op zondag 16 december 2012 10:19 schreef Incantrix het volgende:
OMG SJAAN IK BEN ZO BLIJ VOOR JE
HUILEN KROONTJE SJERP DIT DAT ALLES
I knowquote:Op zondag 16 december 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg priem, het is een hont he!
Oleee twee nieuwe babies op Facebook... WHO's next??? Hehehe
was zeker een ademend matrasquote:Op zondag 16 december 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
De 1 was iig al enorm verwend met sint....... Stoelding die je telkens kan verstellen naarmate hij ouder wordt... Een matras (nee niet zomaar een matras; het schijnt dat dat ook zorgvuldig uitgekozen moet worden). Kleertjes; speelkleed; alles
Dat kind wordt echt zo ontzettend verwend door de grootouders straks
Ja en daar heb je dan ook verschillen in.. dus schoonbroer heeft eerst uitgezocht wat het beste was... die hebben ze toen gekocht... Schoonzus ging daar ter plekke even googlen naar die matras en naar de wetenschappelijke onderzoeken die er voor zijn gedaan en en en en... En toen was ik al een half uur niet meer aan het luisterenquote:Op zondag 16 december 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was zeker een ademend matras
Haha ja en als jullie straks babies krijgen zijn alle resources op
wetenschap heeft aangetoond dat het geen Fuck uitmaakt overigens. Marketeers die inspelen op de onzekerheid van jonge ouders daarentegen...quote:Op zondag 16 december 2012 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en daar heb je dan ook verschillen in.. dus schoonbroer heeft eerst uitgezocht wat het beste was... die hebben ze toen gekocht... Schoonzus ging daar ter plekke even googlen naar die matras en naar de wetenschappelijke onderzoeken die er voor zijn gedaan en en en en... En toen was ik al een half uur niet meer aan het luisteren![]()
![]()
Ze hebben aan ons wel evenveel geld uitgegeven voor een compleet nieuw bedovertrek; donsdeken; pyjama alles voor straks onze nieuwe boxspring. Dus mij hoor je niet klagen verder... Maar als ik straks zwanger ben (als en if en en en ) dan ga ik toch duidelijk maken dat ze niet alleen voor het kind hoeven te kopenquote:Op zondag 16 december 2012 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, de kadoos zijn natuurlijk voor de ouders en niet voor het kint. Ik kan er alleen bijzonder slecht tegen als dat met sinterklaas wordt gegeven. Zit de rest met een chocoladeletter terwijl zij voor velen honderden euro's aan spullen ontvangen. Ik krijg mijn bruidsjurk toch ook niet met kerst?
Ik zat na 5 minuten alquote:Op zondag 16 december 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wetenschap heeft aangetoond dat het geen Fuck uitmaakt overigens. Marketeers die inspelen op de onzekerheid van jonge ouders daarentegen...
Krijgen we altijd met sintquote:
pehehe, goeden droomquote:Op zondag 16 december 2012 12:30 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb net echt zó debiel gedroomdBlei ging zijn aanzoek aan SQ doen aan tafel en daarvoor had hij vier plakjes van zijn rookworst en een stukje tartaar voor haar bewaard (dat was dan heel symbolisch enzo). En ik en PA en Priem zaten ook aan tafel en wij moesten heel hard huilen want het was zo mooi
Hahahaha wat een droomquote:Op zondag 16 december 2012 12:30 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb net echt zó debiel gedroomdBlei ging zijn aanzoek aan SQ doen aan tafel en daarvoor had hij vier plakjes van zijn rookworst en een stukje tartaar voor haar bewaard (dat was dan heel symbolisch enzo). En ik en PA en Priem zaten ook aan tafel en wij moesten heel hard huilen want het was zo mooi
quote:Op zondag 16 december 2012 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wetenschap heeft aangetoond dat het geen Fuck uitmaakt overigens. Marketeers die inspelen op de onzekerheid van jonge ouders daarentegen...
quote:
Loool d'awwwwquote:Op zondag 16 december 2012 12:30 schreef Incantrix het volgende:
Oeh oeh je eerste negatieve huwelijkdroom? Ik had hem ook rond die tijdquote:Op zondag 16 december 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pehehe, goeden droom
Ik heb gedroomd dat ik vijf minuten voor aanvang huwelijk mijn jurk kwijt was en alles moest cancelen
ik heb er twee gehad vannacht zelfsquote:Op zondag 16 december 2012 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh oeh je eerste negatieve huwelijkdroom? Ik had hem ook rond die tijdAlhoewel ik maar 2 keer raar had gedroomd over de bruiloft (dat het helemaal fout zou lopen) en verder eik niet; dus viel me haske mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |