verscheep je 'm naar mij, dan lak ik 'm wel, no problemquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar hoe oud is Stef? Kan ik beetje rekening houden met de stijlheid van het ding. Moeten jullie wel ff zelf iets maken om het aan de bedstede te haken. Kan zo niet inschatten wat handig zou zijn.
En lakken of olien moet je zelf doen. Dat mag ik niet van SQ.
Wat ik kan doen zijn tredes van 20cm diep, dat moet denk ik wel veilig zijn met een kleintje.
Stef is net 3 gewordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar hoe oud is Stef? Kan ik beetje rekening houden met de stijlheid van het ding. Moeten jullie wel ff zelf iets maken om het aan de bedstede te haken. Kan zo niet inschatten wat handig zou zijn.
En lakken of olien moet je zelf doen. Dat mag ik niet van SQ.
Wat ik kan doen zijn tredes van 20cm diep, dat moet denk ik wel veilig zijn met een kleintje.
PARTYSNACKSquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Mirjam het volgende:
wat zijn jullie favoriete (warme) hapjes om te maken als je een verjaardag viert?
Ik wil eens wat nieuws proberen naast de eeuwige kip en gehaltballetjons
Nee echt nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kom op, dat kun je heus wel. In de psychologie draait het bijna om niks anders
En Berlijn is ook zeer tof, maar dan moet je je gaan afvragen waarom je juist daar heen wilt (en goedkoop is denk ik niet het juiste antwoord)
Geen frituur ermahgerdquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
PARTYSNACKSnee ik weet ff niks
Zuurvleesquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Mirjam het volgende:
wat zijn jullie favoriete (warme) hapjes om te maken als je een verjaardag viert?
niet ekt, geen optie voor bbquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende: Psssst, bleiblei, lego-achtige-plakbandhouder
Aan elkaar klikbaar
[ afbeelding ] http://www.psikhouvanjou.nl/sale/tapehouder-block
Nee, da's ook niks iddquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bladerdeegiets? Net zo vet als frituur bijna
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
verscheep je 'm naar mij, dan lak ik 'm wel, no problem
je bent 38 weken zwanger en je maakt je druk om een servethouderquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef Incantrix het volgende:
En ja, nesteldrang dus. Heel heel ergen ik wéét dat ik de belachelijkste dignen verzin, maar ik heb echt een rust in mijn kop voor de dingen die ik bedenk geregeld zijn
die zijn wel altijd goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
PARTYSNACKSnee ik weet ff niks
gehaktballetjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Mirjam het volgende:
Goeien tips maar dat lust die ouwe grumpy niet, en het is zijn geestjequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zijn wel altijd goed
Mir: gedroogde vijg gevuld met geitenkaas uit de oven, gevulde champignons, dadel met spek erom uit de oven.
en anders op foodgawker kijken, altijd briljante tips qua hapjes
feestjequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Goeien tips maar dat lust die ouwe grumpy niet, en het is zijn geestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |