abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 oktober 2000 @ 20:20:42 #51
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_429478
Prima. Balletje weer terug in mijn handschoen.

Get Ready for the Fastball.

Dat topic waar Liz het over heeft blijft in Onzin. Daar wordt verders niets aan gedaan. Mocht Ed het willen dan kan hij opnieuw een topic openen.

Ik ben inderdaad bereid om te luisteren naar wat posters te melden hebben maar ik neem daar ook mijn beslissingen in.

Dus wat Ed betreft is daar de kous mee af.

Miracle mocht je andere zaken willen aankaarten die ik in jouw ogen fout doe dan kun je die hier aangeven en ik zal er zeker naar kijken. De voorgaande zaken in dit topic zijn besproken en die discussie is dan ook teneinde. Mocht je argumenten hebben en commentaar. Graag ! maar dan wel inhoudelijk en refereren aan de desbetreffende topic

I'm getting too old for this....
pi_429492
quote:
Op 30 oktober 2000 20:20 schreef Havoc het volgende:
Prima. Balletje weer terug in mijn handschoen.

Get Ready for the Fastball.

Dat topic waar Liz het over heeft blijft in Onzin. Daar wordt verders niets aan gedaan. Mocht Ed het willen dan kan hij opnieuw een topic openen.

Ik ben inderdaad bereid om te luisteren naar wat posters te melden hebben maar ik neem daar ook mijn beslissingen in.

Dus wat Ed betreft is daar de kous mee af.


Beste Havoc,

nu heb ik wel je beslissing gelezen, maar verder geen argumenten daarbij.
Ik vind dat je tenminste wel de moeite kunt nemen om te melden waarom je tot die beslissing gekomen bent.

Ik doe mijn uiterste best om mijn mening te onderbouwen, en jij gebruikt hierin vervolgens simpelweg je macht: 'Ik doe het toch lekker niet'.

Dat is wel erg makkelijk.

Liz

pi_429526
quote:
Op 30 oktober 2000 20:29 schreef liz het volgende:
Beste Havoc,

nu heb ik wel je beslissing gelezen, maar verder geen argumenten daarbij.
Ik vind dat je tenminste wel de moeite kunt nemen om te melden waarom je tot die beslissing gekomen bent.

Ik doe mijn uiterste best om mijn mening te onderbouwen, en jij gebruikt hierin vervolgens simpelweg je macht: 'Ik doe het toch lekker niet'.

Dat is wel erg makkelijk.

Liz


Hoi Liz, volgens mij is de reden van Havoc dattie niet weet of de poster wel Ed uit BB is. Dat is zijn argument. Kan je verder over in discussie gaan, maar ik denk dat het niet veranderd tot Ed een mailtje naar FOK! stuurt.

Ik vind zelf het topic wel snel verplaatst was naar onzin. We zien vanzelf wel of het Ed is. Havoc heeft echter al gezegd dat een volgend bericht van Ed blijft staan. Is ook goed toch?

En als Ed zelf zegt dat hij geen zin heeft om te mailen, waar zouden wij ons dan druk over maken?

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_429560
quote:
Op 30 oktober 2000 20:43 schreef Qt het volgende:
Hoi Liz, volgens mij is de reden van Havoc dattie niet weet of de poster wel Ed uit BB is. Dat is zijn argument. Kan je verder over in discussie gaan, maar ik denk dat het niet veranderd tot Ed een mailtje naar FOK! stuurt.

Ik vind zelf het topic wel snel verplaatst was naar onzin. We zien vanzelf wel of het Ed is. Havoc heeft echter al gezegd dat een volgend bericht van Ed blijft staan. Is ook goed toch?

En als Ed zelf zegt dat hij geen zin heeft om te mailen, waar zouden wij ons dan druk over maken?


Jongens!!

jullie hoeven van mij toch ook geen mailtje te krijgen of ik het wel echt ben?

Dat zou toch te zot zijn voor woorden?

Wat doet dat er nou toe?

En dat Havoc bang zou zijn voor allerlei klonen van vertrekkende bewonders hier op het forum is ook geen steekhoudend argument, want in tegenstelling tot alle andere bewoners heeft Ed wel iets te vertellen.

Dus iedere andere bewonder kan hier wel langskomen, maar heeft verder niet meer wezenlijks toe te voegen dan de gemiddelde fokker.

Tenminste, dat is mijn mening.

Voor mijn part begint prins willem alexander een topic. Dan hoeft hij toch ook niet eerst een mailtje te sturen naar z.k. Havoc?

  maandag 30 oktober 2000 @ 20:57:17 #55
5955 Miracle
Been there, done that
pi_429577
Havoc: Wijd!

Hele vreemde curve-bal was dit

Nog 'es: Gaat erom hoe je ermee omgaat als je merkt dat je beslissing niet juist was. Zei niets over OF je beslissing juist was, want ook ik kan dat niet beoordelen.

Daarom snap ik dus ook niet dat als hij nog 'ns post hij wel mag blijven staan. Vind ik krom. Dat moet je me dus ff uitleggen, dan ben ik ook wel uitgegooid, lamme arm ervan.

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_429599
quote:
Op 30 oktober 2000 20:57 schreef Miracle het volgende:
Havoc: Wijd!

Hele vreemde curve-bal was dit

Nog 'es: Gaat erom hoe je ermee omgaat als je merkt dat je beslissing niet juist was. Zei niets over OF je beslissing juist was, want ook ik kan dat niet beoordelen.

Daarom snap ik dus ook niet dat als hij nog 'ns post hij wel mag blijven staan. Vind ik krom. Dat moet je me dus ff uitleggen, dan ben ik ook wel uitgegooid, lamme arm ervan.


Dankje, Miracle, het is toch fijner honkballen met wat meer mensen.
pi_429746
quote:
Op 30 oktober 2000 20:53 schreef liz het volgende:(..)
Voor mijn part begint prins willem alexander een topic. Dan hoeft hij toch ook niet eerst een mailtje te sturen naar z.k. Havoc?
Groot gelijk heb je Liz, daarom schreef ik ook dat voor mij het topic van Ed niet naar onzin hoefde. De fokkers kunnen zelf wel beslissen of ze denken dattie fake is.

Maar kennelijk mag Ed nu weer topics openen hier. Ed vindt het allemaal ook wel best schrijft ie. Mooi toch, zaak opgelost dacht ik zo

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_429881
quote:
Op 30 oktober 2000 21:38 schreef Qt het volgende:
Groot gelijk heb je Liz, daarom schreef ik ook dat voor mij het topic van Ed niet naar onzin hoefde. De fokkers kunnen zelf wel beslissen of ze denken dattie fake is.

Maar kennelijk mag Ed nu weer topics openen hier. Ed vindt het allemaal ook wel best schrijft ie. Mooi toch, zaak opgelost dacht ik zo


Beste Qt,

waar staat dat Ed het allemaal best vindt?

Ik denk dat hij denkt: Lekker belangrijk.
Er bestaan nog zo'n 6000 chatrooms en discussieforums om je ei kwijt te raken. Hij heeft (nog?) niks met het fokforum om dit belangrijk te vinden.

Maar buiten dat: Ik durf te beweren dat het er niet toe doet wat hij er van vindt.

Laat ik het nu wel belangrijk vinden!

Telt mijn mening niet even zwaar?

Nu is het toevallig zo dat de topic van Ed mij voor het eerst sinds lange tijd geinspireerd heeft tot een reactie. Het is op zijn zachtst gezegd een tegenvaller als diezelfde topic vervolgens direct gesloten en verbannen wordt.

Ik ga liever op zoek naar een wat vrijzinniger forum dan ingesnoerd te worden door een nogal subjectief geleid fokforum.


Als dit verder niet belangrijk genoeg gevonden wordt, trek ik hieruit mijn conclusie.

Liz

  † In Memoriam † maandag 30 oktober 2000 @ 22:23:12 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_429898
Als Prins Willem Alexander een topic opent met de suggestie de échte te zijn, zou ik óók wel graag ff 'n mailtje zien...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 30 oktober 2000 @ 22:36:26 #60
5955 Miracle
Been there, done that
pi_429938
Liz, dit jaar proberen de moderators dit BB2 forum iets strakker te leiden dan vorig jaar. Dit om te voorkomen dat er teveel topics zijn die eigenlijk over het zelfde gaan, en zo de kans groot is dan je langs elkaar heen aan het posten bent.
Om te zorgen dat het met dit forum niet hetzelfde verloopt als met het Voo forum word er bijna constant door de moderators opgelet en worden de onzin topics waar iedereen maar wat de ruimte inslingert er ook tussen uitgehaald.
Hierdoor kan dus helaas weleens het eens gebeuren dat er iets te snel op slot gaat, maar dit moet je dan maar scharen onder het oud-hollandsche gezegde: Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Het levert ons wel een opgeruimd forum op, en meestal als er onenigheid bestaat is de betreffende moderator wel bereid uitleg te verschaffen over het hoe en wat. Teveel subjectiviteit hierbij wordt heus afgestraft door de Fok!ers, dontjoeworrie!
De bedoeling is dat ze niet de vrijzinnigheid van het forum beperken, dus de inhoud, maar de manier van posten.
Blijf dus nog ff joh
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  maandag 30 oktober 2000 @ 22:48:48 #61
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_429982
Liz, ik hoop zelf ook dat je hier blijft. Ik snap eigenlijk niet waar de grote brand nu is. Ik sluit wel meer topics en verhuis ook wel eens topics. So be it. Ik wil graag dat de posters hier het overzicht houden. Zoals ik ook al eerder aangegeven heb ben ik ook maar mens en trek mijn conclusies uit wat ik zie. Het desbetreffende topic is op slot gegaan. Toen weer open en toen weer verhuisd naar Onzin.

Ik geef iedereen een faire kans. Zeker aan ed. Mocht je het hier niet mee eens zijn. So be it en dan hoop ik echt dat je een forum vindt wat je wel aan staat. Ik kan het niet voor iedereen even leuk maken. Sorry ik ben niet omni-potent.

Dus in mijn ogen kunnen er 2 dingen gebeuren. Ed opent een nieuw topic en ik hoop dat je lekker doorgaat met posten. Of je bent het hier zat en je gaat een forum opzoeken wat rustiger is.

Sorry Liz. Maar er zijn hier zoveel posts per dag dat ik het wel strak moet houden.

Ik beheer ook het Bus forum en daar heb ik nog maar een stuk of 4 slotjes hoeven zetten omdat het daar een stuk rustiger is.

We kunnen lullen tot we een ons wegen maar mijn beslissing is genomen in het desbetreffende topic.

I'm getting too old for this....
pi_430207
Havoc, ik kom hier pas sinds donderdag, maar ik vind ook dat je wel heel hard van stapel bent gelopen. Even naar het Onzinforum:

19:24 Ed plaatst een onschuldig berichtje.
19:27 Num
19:28 Hessels1
19:29 MisterDre
19:31 Gert
19:33 Roache
19:34 Num
19:47 Liz
20:00 Havoc zet de boel op slot en verplaatst het later naar Onzin.

Een forum dat bol staat van Ed, en dan komt hij zelf binnen! Hoera! Lijkt me wel een topic waard. Maar hij wordt er in een half uur uitgeknikkerd - alleen omdat niet duidelijk is of het Ed is?
Waarom moet Ed aantonen dat-ie Ed is? Van niemand op Internet is zeker dat het is wie het is. En je angst voor een klonen-golf lijkt me nogal voorbarig.

(En ondertussen zit Ed bij Barend & Van Dorp. Die hoef je vanavond niet te verwachten)

pi_430375
quote:
Beste Qt,

waar staat dat Ed het allemaal best vindt?

Ik denk dat hij denkt: Lekker belangrijk.
Er bestaan nog zo'n 6000 chatrooms en discussieforums om je ei kwijt te raken. Hij heeft (nog?) niks met het fokforum om dit belangrijk te vinden.


De woorden 'Lekker belangrijk' gebruik ik persoonlijk niet (tenzij ik streamverslagen maak en de bewoners citeer ). Maar met 'het allemaal wel best vinden' bedoel ik hetzelfde.
quote:
Maar buiten dat: Ik durf te beweren dat het er niet toe doet wat hij er van vindt. Laat ik het nu wel belangrijk vinden!
Telt mijn mening niet even zwaar?
Zeker telt jouw mening even zwaar! Ik begreep gewoon niet wat je er nu nog zo belangrijk aan vond. Vond het een beetje een storm in een glas water. Jammer dat het topic verplaatst werd, maar als Ed nog meer te zeggen heeft kan ie toch nog een keer posten? Hij is niet gebanned...
quote:
Nu is het toevallig zo dat de topic van Ed mij voor het eerst sinds lange tijd geinspireerd heeft tot een reactie. Het is op zijn zachtst gezegd een tegenvaller als diezelfde topic vervolgens direct gesloten en verbannen wordt.
Kijk, dat snap ik weer Maar je weet nu dat Ed hier ook zijn mening mag spuien. Hij wordt niet meer zomaar verplaatst. Puntje voor jou toch?
quote:
Ik ga liever op zoek naar een wat vrijzinniger forum dan ingesnoerd te worden door een nogal subjectief geleid fokforum.

Als dit verder niet belangrijk genoeg gevonden wordt, trek ik hieruit mijn conclusie.

Liz


Dat is natuurlijk een beslissing die je vrij staat. Op internet zwerven behoorlijk wat trollen rond. Als je je dus bekend maakt als Ed uit BB, kan je verwachten dat mensen je niet zomaar geloven. Als jij vecht voor het recht zelf te mogen ondervinden of Ed echt is, heb je mijns inziens al een tijdje terug gewonnen.

Er hangen hier wel meer mensen rond waar de identiteit van bekend is, zoals de broer van Bart uit BB1. Als Ed het belangrijk vindt, komt ie wel terug om zijn mening te laten horen.

Dus nog niet weggaan joh, gewoon kijken wat er verder gebeurd!

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_431032
Dit is niet helemaal in- topic, maar ik kan hier onmogelijk een topic over beginnen.
Ik ben overtuigd door jullie argumenten om toch nog even te blijven hangen hier op het fokforum. En ik heb dan ook eigenlijk nog helemaal geen zin om weg te gaan. Dus ik ga gewoon door (met af en toe een berichtje sturen) en ben tevreden met de beslissing dat een volgende keer een topic van Ed niet verbannen zal worden.
Dus Havoc, Qt en Miracle, bedankt.

Liz

  dinsdag 31 oktober 2000 @ 22:48:29 #65
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_433479
Ik ben zeer tevreden over de moderating methods van dit jaar. Havoc & co houden het erg overzichtelijk.

Tuurlijk heb ik wel eens mijn bedenkingen bij het sluiten óf open laten van een topic. (Voorbeeld: BB-Martin)
Er wordt echt wel rekening gehouden met de Fok!kers die hier komen. Daar doen ze het uiteindelijk toch ook voor. Je kunt het niet altijd iedereen naar de zin maken, maar over het algemeen denk ik dat we bij BB2 niet mogen klagen! (In de andere forums kom ik niet zo regelmatig )

Het is geven en nemen!
Niques

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_453982
quote:
Op 09 november 2000 01:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
zoals Havoc in zijn post in dat topic aangaf was er al een topic over het eventuele vertrek van Cindy en hoe daar aan bij te kunnen dragen

hij gaf ook de link die ik nogmaals geef:
http://www.fokforum.nl/showtopic/22598


Blaaaaat

Ik vroeg jou niets dacht ik en stelde mijn vraag aan Havoc.

Zijn uitleg begrijp ik wel alleen een mail actie van mensen of een nominatie ronde speciaal voor Cindy en tevens een ddo VOO gesteunde actie (publiciteit in positieve zin voor hen, want ze doen wat de kijkers willen), daartussen zit wel degelijk verschil .

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  donderdag 9 november 2000 @ 02:02:56 #67
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_453989
Sorry Xamira. Als je het Topic van Cindy goed door had gelezen dan had je kunnen zien dat het niet alleen bij een mail actie blijft. Morgenavond zijn een groot deel van de Fok! posters en de BB2000 Watchers aanwezig in Almere om hun woorden in daden om te zetten. Daarom verwees ik je naar dat topic. Het is niet alleen maar geblaat wat ze in dat topic doen maar er wordt zeker ook actie ondernomen.
I'm getting too old for this....
pi_453994
Darling, er was vanavond op TV dat Cindy er gewoon uitgaat, tegelijktig met de bewoner die weggaat, dus vandaar dat ik DAAR dus een topic over opende.

Maakt verder niet uit, tis jouw job.

Maar als je ZO straight bent, gooi al die topics over Hieke dan ook dicht en verwijs die dan ook naar de topic over Hieke.

(O jah, dat "blaaaat" sloeg op Taradinges die antwoord gaf terwijl ik jou aansprak)

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 09-11-2000 02:20]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  donderdag 9 november 2000 @ 02:14:32 #69
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_453998
Ik weet dat het geblaat zeker niet naar mij gericht was.. Don't worry.

Het is een tijdje heel druk geweest hier en je zult zien dat de meeste Hieke topics wel dicht zitten. Helaas zijn er ook andere aspecten over deze persoon (zoals zou ze verliefd zijn op Bianca) waar best een ander topic voor geopend kan worden. Maar we hebben al zoveel Cindy topics gehad. En eerlijk gezegd vind ik het streven om deze geit het huis uit te krijgen heel goed. Maar het is maar een GEIT.

I'm getting too old for this....
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 november 2000 @ 02:17:07 #70
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_453999
Havoc en ik werken samen Xamira
Dus kan het voorkomen dat ik voor hem antwoord
Het gebeurd ook wel eens dat er een vraag aan mij gesteld wordt in bijvoorbeeld feedback en dat een admin voor me antwoord

samenwerking binnen de crew
vele handen maken licht werk

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 9 november 2000 @ 02:19:43 #71
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_454001
Ik heb nog ff voor je de boel nagekeken Xamira maar er zijn op dit moment maar 4 Hieke topics die open staan.

In vergelijking met de ED topics is dit dus redelijk mild

I'm getting too old for this....
pi_454009
Allereerst Taradinges, IRL heb ik er ook een takkehekel aan als ik met iemand in gesprek ben en er komt iemand tussendoor die ' wel ff antwoord geeft voor de persoon waarmee ik in gesprek ben", of dit nu kinderen of betweterige collega's zijn , dat maakt me niets uit. Ook DAN zeg ik er iets van.

En idd Havoc, in vergelijking tot de Ed en Hieke topic's viel DIE ENE topic van mij best wel mee

Welterusten * Xamira gaat slapen

(misschien zorgt Farid vannacht nog wel voor wat opschudding in de BB tuin)

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 09-11-2000 08:23]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_479917
quote:
Op 30 oktober 2000 23:32 schreef Torp het volgende:
En je angst voor een klonen-golf lijkt me nogal voorbarig.
Rotfl! Of niet Torp?
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_479941
Joh Qt, blijkt Ed nu een kloon van Torp te zijn, vertel...
pi_480210
Ja Tante Bep, dat vraagt Net_geen_Ed zich nu ook af. Heeft Ed nog een look-alike? Nou, dan kan Net_geen_Ed wel weer vakantie gaan houden...

Will The Real Ed please stand up?

Ed: Ik zoek één jongen van 17 die me begrijpt...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')