Klopt.quote:Op maandag 24 december 2012 04:50 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Eh ja, uiteraard. Anders zou het wel erg saai zijn. Niet?
Ik geef ze groot gelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 11:03 schreef fathank het volgende:
Genoeg homos die zich niet in de kont laten neuken hoor.
Doe mij toch maar zonder dat haarquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:37 schreef peug306 het volgende:
Waarom blijven de hetero's zo moeilijk doen over anaal verkeer? ik als homo neuk graag een kontje en laat me ook soms nemen. als je je spoeld is er niets vies aan. en als je het lekker vind, so what. lekker doen.
gewoon doen wat je lekker vind, er zijn mensen die raardere dingen doen. het internet staat er vol mee.
dus anale sex is normaal en kan erg lekker zijn,als de partner rustig en de juiste lengte heeft. ik heb het meerdere keren meegemaakt dat mijn partner klaar kwam enkel van anaal verkeer. dus niet trekken of gepijpt worden. dus ja het is lekker ja.
gewoon doen dus.
geen hoer of snol, maar een lekker behaard mannen hol . of vrouwen hol. maar daar heb ik geen ervaring mee.
Kan toch? Dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 31 december 2012 02:48 schreef Anna007 het volgende:
Ik zeg: ridocar snapt het. Waarom moet het toch altijd gekker dan gewoon? Mogelijk is anaal de hemel op aarde, maar ik heb gewoon geen zin om daar achter te komen, ik wil geen dingen in dat gat!
Lekker om zelf anaal verwend te worden of lekker om je partner anaal te verwennen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:21 schreef HelenaWellies het volgende:
Nou ik ben een vrouw en vind het toevallig lekker, maar doe het wel voorzichting en gebruik veel glijmiddel, voor je het weet kan je partner een aantal dagen amper zitten
Lekker om zelf anaal verwend te worden ;-)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lekker om zelf anaal verwend te worden of lekker om je partner anaal te verwennen?
Anal treadsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef lekkerindekont het volgende:
Zoals mijn naam al zegt, hou ik er van om iets in mijn anus te steken, ik ben een hetero jongen, en steek soms van die balletjes in mijn anus aan een touwtje, ik vind het heerlijk om ze traag terug uit mijn anus te halen, en ze daarna terug te steken, het is ook spannend om er mee rond te lopen tussen mensen die je kent en die het uiteraard niet weten, zijn hier nog jongens die dat doen, en ik voel me niet beschaamd om dat te doen, het is heerlijk zelf.
Je bedoelt anal beads?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef Rezania het volgende:
Gewoon de juiste hoeveelheid druk op de prostaat, en je anus is ook gewoon erg gevoelig. Schijten is toch ook lekker?
Ik vraag me dan eigenlijk wel af of schijten dan ook lekkerder is voor mannen dan voor vrouwenquote:
Haha, ik denk het wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag me dan eigenlijk wel af of schijten dan ook lekkerder is voor mannen dan voor vrouwen
Nu ben ik echt jaloersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, ik denk het wel.
Vrouwen klagen altijd als ze moeten schijten.
een boormachine bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 december 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt er ook andere dingen dan een piemel in stoppen...
ook hetromannen die plots en onwillig genomen worden (verkracht door een homo zeg maar???quote:Op zondag 16 december 2012 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Dat komt door de prostaat. Overigens zijn het niet alleen homo-mannen die daar genomen worden.
Waarom denk je dat voorbinddildo's bestaan? Echt niet alleen voor lesbo's hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:30 schreef EcstaticZero het volgende:
[..]
ook hetromannen die plots en onwillig genomen worden (verkracht door een homo zeg maar???
toch vind ik dit maar een goor topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |