quote:Op zondag 16 december 2012 11:22 schreef jacqhassel het volgende:
Blijven proberen goofy de goede lezers zien hoe of wat dit was mijn aandacht voor jullie van vandaag dus de groeten
quote:Op zondag 16 december 2012 11:48 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ow dus julliue dagen wel degelijk uit bedankt voor de bevestiging en ik scheld en rel niet hoor dus nee ben niet uitgelokt .;)
Ja wel, je kunt het toch niet laten, en niet rellen het is actie reactie!quote:Op zondag 16 december 2012 11:48 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ow dus julliue dagen wel degelijk uit bedankt voor de bevestiging en ik scheld en rel niet hoor dus nee ben niet uitgelokt .;)
jij hebt nooit ergens mee van doen gehad he, altijd overal met die kabouterneus van je er tussen zitten, maar nooit echt nooit was jij een aanstichtster of wat ook, mevrouwtje onschuld speel je maar op 1 of andere sjat maar niet hier in het Opa Topicquote:Op zondag 16 december 2012 11:44 schreef jacqhassel het volgende:
ik lig dubbel hier ik zou willen dat opa topic een slotje kreeg.![]()
![]()
Heb daar nooit wat mee van doen gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed als jij dat wil denken tita hou die gedachten vast dan...
Het zou mij echt zwaar zitten wat jij denkt en anderen wil laten geloven....
Mij maakt het nl geen donder uit of die open is of er een slotje op zit .;)
We krijgen straks vast nog een keer weer de groetenquote:Op zondag 16 december 2012 11:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja wel, je kunt het toch niet laten, en niet rellen het is actie reactie!
nogmaals ik chat nietquote:Op zondag 16 december 2012 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt nooit ergens mee van doen gehad he, altijd overal met die kabouterneus van je er tussen zitten, maar nooit echt nooit was jij een aanstichtster of wat ook, mevrouwtje onschuld speel je maar op 1 of andere sjat maar niet hier in het Opa Topic![]()
Opa
Dit begint al aardig op chatten te lijken!quote:
quote:
ach houd er rekening mee dat de bloemetjes jurken weer de schuldige zijnquote:Op zondag 16 december 2012 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
nee jij doet nooit wat, en jullie is jodenvolk en nu terug naar je paddestoel, rellen doe je maar ergens anders ik zie waar je mee bezig bent, laatste keer dat ik je nog vriendelijk antwoord geef, laat Opa topic met rust is alleen maar een goede raad, en Nee je hoeft geen antwoord terug te geven want ach je had alweer 4 keer afscheid genomen maar blijft happen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan topless profielfoto's.
quote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ach houd er rekening mee dat de bloemetjes jurken weer de schuldige zijn
Bloemetjes jurken met een mooie inhoud is niets mis meequote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ach houd er rekening mee dat de bloemetjes jurken weer de schuldige zijn
nou wij worden bloemetjes jurken genoemd haahahah,nee ik heb eigenlijk nooit een jurk aan en nagellak al helemaal niet op,en nee heb oma ook nooit in een bloemetjes jurk gezienquote:Op zondag 16 december 2012 11:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]ho ho ik heb geen bloemetjesjurk en gebruik ook geen nagellak, zal Oma een bloemetjesjurk hebben, ik denk het ook niet Oma is ook van het casual
quote:Op zondag 16 december 2012 12:02 schreef ZOA het volgende:
is er nou niemand die ziet dat dat andersom moet?
Poezewoes and me sitting in a tree..quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Poezewoes and me sitting in a tree..
T wordt druk in de kerstboom
Hoi Anniequote:Op zondag 16 december 2012 12:13 schreef Poezewoes het volgende:
Met zijn alle de boom in met kerst met zoa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |