jij ook fijne zondag,zou opa al wakker zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 11:22 schreef jacqhassel het volgende:
Blijven proberen goofy de goede lezers zien hoe of wat dit was mijn aandacht voor jullie van vandaag dus de groeten
zou bij god niet weten waar je het over hebtquote:Op zondag 16 december 2012 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij je nu van de domme houden om hier te kunnen rellen, je weet donders goed wat het is en was je hebt er zelfs een paar keer op gereageerd, dus ga je nu n iet dommer voordoen dan je bent.
geschoold zeker, perfecte zinquote:Op zondag 16 december 2012 11:22 schreef jacqhassel het volgende:
Blijven proberen goofy de goede lezers zien hoe of wat dit was mijn aandacht voor jullie van vandaag dus de groeten
Dit topic is anders wel ontaard in een SC waar je letterlijk alles over Opa en aanverwanten mag zeggen..quote:Op zondag 16 december 2012 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geschoold zeker, perfecte zin![]()
nou nu maar weer ergens anders gaan rellen, je hoeft FOK daar niet voor te misbruiken, dit is het OPA TOPIC en niet SIO of welke Sjat dan ook
Je zou niet happenquote:Op zondag 16 december 2012 11:34 schreef jacqhassel het volgende:
Moeilijk he lezen... ik post niet op sio . maar dat weet jij wel heks omdat jij er wel post toch!!!!!
Die ouwe stinkerd zit dan ook uit eigen beweging in een stoel voor een stream.quote:Op zondag 16 december 2012 11:34 schreef ZOA het volgende:
Dit topic is anders wel ontaard in een SC waar je letterlijk alles over Opa en aanverwanten mag zeggen..
ja ik ben geen stiekeme meelezer zoals jij ( en aangezien je alles in de gaten houd, weet je dat ik daar af en toe babbel), als ik me inlog klets ik ff gesjellig daar, en nu wat wil je daar mee zeggen, nogmaals, je wilt rellen maar misbruik daar niet FOK voor, ja weet het wel ook jij was degene die wilde dat het OPA topic een slotje kreeg, hoe je ook je best doet, het gaat je niet lukken,quote:Op zondag 16 december 2012 11:34 schreef jacqhassel het volgende:
Moeilijk he lezen... ik post niet op sio . maar dat weet jij wel heks omdat jij er wel post toch!!!!!
en als het wel zo is gaan ze neukenquote:Op zondag 16 december 2012 11:38 schreef Poezewoes het volgende:
Het is zo gelegen, de een kwam de ander tegen.
En als dat niet zo is, lopen ze elkaar mooi mis!
Goedemorgen ZOA!!! zal Opa het nog *doen* met Oma, wat denk jijquote:
Jah ik denk van wel .. en dan doen ze al meer dan menig fokkertjequote:Op zondag 16 december 2012 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen ZOA!!! zal Opa het nog *doen* met Oma, wat denk jij
mij en met mij velen wel ..quote:Op zondag 16 december 2012 11:44 schreef jacqhassel het volgende:
ik lig dubbel hier ik zou willen dat opa topic een slotje kreeg.![]()
![]()
Heb daar nooit wat mee van doen gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed als jij dat wil denken tita hou die gedachten vast dan...
Het zou mij echt zwaar zitten wat jij denkt en anderen wil laten geloven....
Mij maakt het nl geen donder uit of die open is of er een slotje op zit .;)
Ergo je laat je toch weer uitlokkenquote:Op zondag 16 december 2012 11:44 schreef jacqhassel het volgende:
ik lig dubbel hier ik zou willen dat opa topic een slotje kreeg.![]()
![]()
Heb daar nooit wat mee van doen gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed als jij dat wil denken tita hou die gedachten vast dan...
Het zou mij echt zwaar zitten wat jij denkt en anderen wil laten geloven....
Mij maakt het nl geen donder uit of die open is of er een slotje op zit .;)
ow dus julliue dagen wel degelijk uit bedankt voor de bevestiging en ik scheld en rel niet hoor dus nee ben niet uitgelokt .;)quote:Op zondag 16 december 2012 11:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ergo je laat je toch weer uitlokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |