Slim!quote:Op zondag 28 april 2013 17:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja ook niet mijn muziek hoor maar ik heb altijd een cd klaar liggen voor als ik van de visite af wil.
Nee hoor, tot voor een poosje was Gray hier ook mod en op RLS assisteer ik Gert.quote:Op zondag 28 april 2013 17:49 schreef Kesefkesef het volgende:
lavender, mod jij 2 forums in je eentje?
Mijn smaak is heel breed.quote:
Lordi die destijds Eurovision Songfestival won?quote:Op zondag 28 april 2013 17:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ik vind lordi,triggerfing,coldplay,bruno mars leuk muziek. ik heb niet echt een muziek style waar ik van hou. ik hou eigenlijk van alle soort muziek behalve jazz,klassiek,opera,hardcore.
Rap is top man.quote:Op zondag 28 april 2013 18:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mijn smaak is heel breed.
Maar rap en levenslied troep daar heb ik ongeveer hetzelfde mee als jij hebt met Jazz.
ja dat kloptquote:Op zondag 28 april 2013 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lordi die destijds Eurovision Songfestival won?
Op de een of andere manier ben ik dat nog steeds niet vergeten, terwijl ik bijna nooit naar rock luister.quote:
dat klopt.quote:Op zondag 28 april 2013 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op de een of andere manier ben ik dat nog steeds niet vergeten, terwijl ik bijna nooit naar rock luister.![]()
'Hard, rock, Hallelujah' heette dat liedje volgens mij.
quote:
Wat dacht je ik probeer het nou ook maar even via de SC?quote:Op zondag 28 april 2013 19:28 schreef Kesefkesef het volgende:
Op welke site of platform van nieuwe media kan je zelf nieuwsberichten plaatsen?
Niemand reageert...quote:Op zondag 28 april 2013 19:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat dacht je ik probeer het nou ook maar even via de SC?
Dat schijnt vaker voor te komen bij lastige vragen.quote:
Wat ben je van plan dan?quote:Op zondag 28 april 2013 19:28 schreef Kesefkesef het volgende:
Op welke site of platform van nieuwe media kan je zelf nieuwsberichten plaatsen?
quote:Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat ben je van plan dan?
Een stukje schrijven om illuminati-mensen nog gekker te krijgen?
Dat was geen stoeprand, dat was iemand die actéérde dat hij stoeprand wasquote:Op zondag 28 april 2013 19:56 schreef Blaadjes het volgende:
Ik wil dat eigenlijk ook wel weten. Het liefst dan ook nog een site die lokale complotten behandeld want vorige week ging ik na een avondje zuipen op m'n bek over een scheef liggende stoeprand.
Ik heb al heel wat bewijs weten te verzamelen, inclusief vergezochte aannames en foto's met pijltjes en rondjes, dat hier een complot achter steekt.
quote:Op zondag 28 april 2013 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was geen stoeprand, dat was iemand die actéérde dat hij stoeprand was
quote:Op maandag 29 april 2013 11:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat was het dan. 14 topics vol terwijl het ook allemaal in 3 delen kon![]()
Weet je zeker dat je geen vicsim was?quote:Op zondag 28 april 2013 19:56 schreef Blaadjes het volgende:
Ik wil dat eigenlijk ook wel weten. Het liefst dan ook nog een site die lokale complotten behandeld want vorige week ging ik na een avondje zuipen op m'n bek over een scheef liggende stoeprand.
Ik heb al heel wat bewijs weten te verzamelen, inclusief vergezochte aannames en foto's met pijltjes en rondjes, dat hier een complot achter steekt.
Of een topic over numerologie.quote:Op maandag 29 april 2013 11:27 schreef theguyver het volgende:
[..]werd er al bijna moe van.
misschien een illuminati topic aanmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |