Bij vrienden met onze vaste vriendengroep sushi nommen, daarna andere hapjes en dan keihard feestenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat doen jullie met oud en nieuw doen?
Ik denk dat wij heel lame in breda blijven en dan lekkere dingetjes kopen en lekker drinken en dan met een filmpje ofzo
en de FIPO, gij dollerd!quote:
Batsenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik weet nog niet wat ik met oud & nieuw doe...
dan wijn zuipen of iets anders leuks. Of een sok breien, of schimmel van je voegen poetsen, of projectiel kotsen door een noro-virusquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat durf ik te betwijfelen.
Oh ja, gezellig wordt het sowieso. De vraag is nog even met wie en waar enzo.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan wijn zuipen of iets anders leuks. Of een sok breien, of schimmel van je voegen poetsen, of projectiel kotsen door een noro-virus
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor, die vergeten we niet! No worries!
Ik vind oud en nieuw niet echt boeiend. Om geforceerd iets te gaan doen 'omdat het hoort' vind ik helemaal matigquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga niet meer naar de kroeg, maar met zijn tweeën op de bank hangen is weer een ander uiterste met oud en nieuw
Wij welquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor, die vergeten we niet! No worries!
Belg!quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij welWant dat hebben wij gewoon niet met oud en nieuw
zelf bakken man!quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij welWant dat hebben wij gewoon niet met oud en nieuw
Vuurwerk vindt ie het ergst... Daarom dat ie meestal elk jaar zelf vuurwerk koopt en in belgië dan afsteektquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Belg!
Arme cif... Geen vuurwerk en geen oliebollen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vuurwerk vindt ie het ergst... Daarom dat ie meestal elk jaar zelf vuurwerk koopt en in belgië dan afsteektMaar dit jaar gaat ie het maar niet doen (zegt ie)
Naja wij vinden dat eik wel meevallenquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
Belgen steken geen vuurwerk af maar al ons bazenvuurwerk komt uit België, whut?
ERMAHGERRRRDDDquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik besefte me net dat ik over 5,5 maand ga trouwen
En Lindy dus over 4,5 maand Ermahgerd
quote:
damn, cokefest galorequote:Op zaterdag 15 december 2012 19:35 schreef megamandy het volgende:
Berlijn
Die feesten waar we zitten te kijken waar we heen willen beginnen gewoon dus met de jaarwisseling en gaan allemaal in 1x door t/m de 3e
in je hal, kijkend naar de modderlaarzen en naar natte hond ruikende jassenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Eigen huis en tuin
Een leuk zitje in de hal maken
NET ALSOF JE OOIT GEZELLIG IN DE HAL GAAT ZITTEN GODVERDOMME!!!!
Ooh ik kan heel goed mijn grenzen aangevenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lijkt me wel gaaf Mandy, denk wel dat je goed op jezelf moet passen though
Niet dat je zelf iets geks zou doen maar andere mensen enzeau
Ik ga alleen water drinken denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja ik bedoel meer doorgesnoven mensen die shit in jouw drinken gooien of wat dan ook
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
In de chatbox van mijn stop-app, iemand die zegt dat ze wél met oud en nieuw gaat roken
Ow well... goeie dag om weer te beginnen met roken i guessquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
In de chatbox van mijn stop-app, iemand die zegt dat ze wél met oud en nieuw gaat roken
chatbox van je app?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
precies, gewoon voor 1 avond!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow well... goeie dag om weer te beginnen met roken i guess![]()
Maar laat me raden: Het is 'eenmalig'![]()
Ja behoorlijk kansloosquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies, gewoon voor 1 avond!
Moet ze zelf weten hoor, maar zet het niet in de chat van een app waar iedereen wil stoppen
Omnomnomquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik geloof wel in eenmalig chocoladerozijnen eten
Als ik het eenmaal open gemaakt heb is namelijk direct het hele bakje leeg
Heel snel doorgelopen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kwam mijn kutcollega trouwens tegen in de stad...
in die rookdroom of in het echt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kwam mijn kutcollega trouwens tegen in de stad...
wanneer gaat ze met pensioen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ze rende heel hard verder en ik wilde nog vragen hoe het etentje was maar ze reageerde erg zenuwachtigik weet ook zeker dat ze maandag gaat vertellen dat ik kennelijk toch niet zo ziek was geweest etc
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zij, vooral! Alsof ze de duvel zag dansen
dat ze per ongeluk struikelt over mijn voet ofzo?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
dan is het hopen op een overplaatsing/reorganisatie voor haar/noodlotting ongeval waardoor haar typskills te slecht worden om te functioneren o.i.d.
Sokken vouwen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
Argh sokken vouwen wordt er niet leuker op als je alcohol op hebt...Of het is een teken dat ik nog niet genoeg heb gehad![]()
![]()
of een kabeltje ofzo, of een emo-light of hoe zo'n van kleur veranderende lamp ook heetquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ze per ongeluk struikelt over mijn voet ofzo?
dittusquote:
Joah sorteren en dan opvouwen/-rollen/-ietsquote:
living colorsquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of een kabeltje ofzo, of een emo-light of hoe zo'n van kleur veranderende lamp ook heet
Dat jaquote:
Ja en dan alles van 1 grote stapel af moeten pakken waar ik me kapot aan erger omdat ik niet snel genoeg de goeie kleren/sokken/lingerie/iets kan vindenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dittus
Priem, stop met strijken, gooi alles in de droger en vouw niets meer, dan heb je tijd over jonguh!
jij sorteert je sokken niet??quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dittus
Priem, stop met strijken, gooi alles in de droger en vouw niets meer, dan heb je tijd over jonguh!
ja dat jaquote:
Koos en ik hebben samen 60 paar zwarte sokken in dezelfde maatquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij sorteert je sokken niet??
Ja ik zwem in de sokken van cif; dus dat wordt em nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koos en ik hebben samen 60 paar zwarte sokken in dezelfde maat
Dus dan hoeft dat niet
Ja ....ok..... klein detailquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
Ja en dan alles van 1 grote stapel af moeten pakken waar ik me kapot aan erger omdat ik niet snel genoeg de goeie kleren/sokken/lingerie/iets kan vindenHelpt niet
dus je tieft alles in 1 la en daar graai je dagelijks beiden 2 sokken uit?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Koos en ik hebben samen 60 paar zwarte sokken in dezelfde maat
Dus dan hoeft dat niet
wij schelen 1 schoenmaatquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik zwem in de sokken van cif; dus dat wordt em niet
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus je tieft alles in 1 la en daar graai je dagelijks beiden 2 sokken uit?
Ja onderbroeken is niet zo moeilijk. Hij alleen boxers van bjorn borg en ik alleen stringsquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik heb ook alleen maar zwarte onderbroeken en hij allemaal lichte/kleurtjes, dus da's ook makkelijk met sorteren
eh, toch wel andere modellen mag ik lijen???quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik heb ook alleen maar zwarte onderbroeken en hij allemaal lichte/kleurtjes, dus da's ook makkelijk met sorteren
ik ben te oud en vet voor strings dus ik ga altijd voor de Hema of Albert Heijn onderbroeken/slipsquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja onderbroeken is niet zo moeilijk. Hij alleen boxers van bjorn borg en ik alleen strings
Doet cif tegenwoordig ook hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Hij strijkt elke ochtend zijn eigen kleding en ik koop alleen spullen die niet gestreken hoeven te worden, ideaal
jawel, maar om kwart over 6 ben ik nog niet helder genoeg om boxer van slip te onderscheiden hehehehehehequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, toch wel andere modellen mag ik lijen???
er zitten gradaties tussen hemaslips en g-strings hèquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben te oud en vet voor strings dus ik ga altijd voor de Hema of Albert Heijn onderbroeken/slips
gewoon van dezequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zitten gradaties tussen hemaslips en g-strings hè
ik weet het verschil wel, het is alleen niet evident bij deze broekiesquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hipsters komen wat lager qua 'beentjes'; niet?
I dunno. I heb nog een paar boxers van bjorn borg ook (vrouwelijke ja); maar een 4-tal ofzo. De rest zijn echt allemaal strings
dewat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.girlscene.nl/p/690/de_camelflage
[ afbeelding ]
Camelflage slip
Ow... geen idee.. pic?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet het verschil wel, het is alleen niet evident bij deze broekies
oh, lomp!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet het verschil wel, het is alleen niet evident bij deze broekies
om je cameltoe te verdoezelenquote:
Waarheidquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
Je broek minder ver in je snee trekken wil ook soms helpen!!
Weet ik het.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een katoenen slip en een normale onderbroek?
best knap om je onderbroek tussen je lippen te trekkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
Je broek minder ver in je snee trekken wil ook soms helpen!!
zeer fijn gesneden a la julienne?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, lomp!
Misschien verkeerde verpakking?
er lagen bij de AH vanavond ook "runder roerbakreepjes" in de koeling, wat toch echt rundergehakt was
What's he doingquote:
thehehehquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Pleurt ineens vanuit de eetkamer een pluchen handgranaat tegen mijn tokus
natuurlijk apprecieert hij het!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
theheheh
Zal vast terecht geweest zijn
Ik ben al de hele avond sokken naar cif aan het gooienHij is aan het gamen. Hij apprecieert het
![]()
en daarna door de knoflookpers gehaaldquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeer fijn gesneden a la julienne?
gmrpfl.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Leg die laatste tegels es ff, priem
Neehheeee... draag dan zo'n shaping rok ofzoquote:
beter plaatje gevonden, zoiets:quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Dwyn, als je maar niet dit soort dingen draagt:
[ afbeelding ]
goed zo!quote:
ik heb er wel 1 want aan een shaping rok heb je niks onder een broek...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neehheeee... draag dan zo'n shaping rok ofzodie van H&M is wel erg fijn
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er wel 1 want aan een shaping rok heb je niks onder een broek...
het si kwart over 10, da's toch niet zo gek?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:13 schreef Dwyn het volgende:
Ik zit nu al met de ogen half dicht op de bank, ernstig.
het is zaterdag, Dwyn is ongehuwde student, streufquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het si kwart over 10, da's toch niet zo gek?
Torseletquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:15 schreef megamandy het volgende:
Ik heb om te shapen, lukt niet met botten
Verkapte kijk mij dun zijn postquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:15 schreef megamandy het volgende:
Ik heb niets om te shapen, lukt niet met botten
ja, al dat ranzige buikvet van jouquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Torselet
Maar onder een jurkje doet dat nog steeds weinig voor mijn buikvet
Shapingrok/-jurk wel
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, al dat ranzige buikvet van jou
ze had toch de hele dag vanaf vroeg gewerkt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zaterdag, Dwyn is ongehuwde student, streuf
Jongeuh fuquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, al dat ranzige buikvet van jou
jouw buikvetquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Torselet
Maar onder een jurkje doet dat nog steeds weinig voor mijn buikvet
Shapingrok/-jurk wel
Dat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zaterdag, Dwyn is ongehuwde student, streuf
Ik zat het mij gewoon even voor te stellenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij dun zijn post
ja, bij mij viel die jurk meer als een toight shirtjequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
Onder die jurk van H&M zie je alles; dus daar is die shaperok wel zeer handig voor
Ook ja. 5 uur.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze had toch de hele dag vanaf vroeg gewerkt? :http://i.fokzine.net/s/emo.gif6
torselet heeft toch betere tettenhouder erin en van die jarretels-dingen (die ik eraf heb gehaaldquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoef geen torselet denk ik, korset is afdoende
Torselet zit zoveel makkelijker onder je bruidsjurkquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoef geen torselet denk ik, korset is afdoende
IS BEIDE GROENTE GEKKE SPEES!!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga morgen soep maken
Groentesoep vs champignonsoep
En meer elastisch. Ik kon er me een stuk beter in bewegen dan de korsetten die ik zelf heb en draag. Die zijn wel wat stroeverquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
torselet heeft toch betere tettenhouder erin en van die jarretels-dingen (die ik eraf heb gehaald)
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, bij mij viel die jurk meer als een toight shirtje
onwaar, het verschil is enkel de lengtequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
torselet heeft toch betere tettenhouder erin en van die jarretels-dingen (die ik eraf heb gehaald)
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die met hun auto over schoenen heen rijden om ze 'in te lopen' dafuq
Nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onwaar, het verschil is enkel de lengte
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En meer elastisch. Ik kon er me een stuk beter in bewegen dan de korsetten die ik zelf heb en draag. Die zijn wel wat stroever
Ik heb er nul verstand van hequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onwaar, het verschil is enkel de lengte
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja, ik heb de bikerboots gekocht¤45,-
Anders zou ik er sowieso spijt van krijgen mhehe.
Dus nu kan ik ze dragen in Berlijn en daarna gaan ze de kast in tot de rest van NL ze niet meer draagt
volgens alle informatie die ik tot dusver heb gevonden is het verschil enkel de lengte. Ah well, dan noem ik het bustier, jullie ook blijquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nietkorset heeft stevigere baleinen
is heul niet over mijn heupen jonguh!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Torselet is tot over heupen en korset is tot op heupen.
Nee jonge, ik moet aan mijn image denkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gewoon aantrekken, gekke nep-rebel
laat maar... Dat is wat lingerie dinges zeggen, ik zal het wel mis hebben!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is heul niet over mijn heupen jonguh!
Bustier is de kortere variant. Ik kan zo van alle 3 een pic makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens alle informatie die ik tot dusver heb gevonden is het verschil enkel de lengte. Ah well, dan noem ik het bustier, jullie ook blij
dan spuit je ze roze met stoepkrijt-smurrie, kun je eraf wassen als Nederland biker boots in het zwart weer stom vindtquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee jonge, ik moet aan mijn image denken
het zit precies om mijn torso, niet lager, en de doos zei torselet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat maar... Dat is wat lingerie dinges zeggen, ik zal het wel mis hebben!
Van den babykamert? Stef's kamer had ik doorgestuurd toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Haaaai!
Hedde gij al kinderkamer pica's?
Nouja ik heb het vooral onthouden doordat ik zelf zei: Goh wat een handig korset ditquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie nu dat bruidswinkels idd de definitie van priem aanhouden. Ook goed!
volgens mij nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Van den babykamert? Stef's kamer had ik doorgestuurd toch?
Ik had met mijn bruiloft een rijgkorset. Briljant ding! Ik ging er heel recht van lopen en had aan het eind van de dag niet eens rugpijn, ondanks knetterlang staan enzo
daarom, je wordt er velen slanker van!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja ik heb het vooral onthouden doordat ik zelf zei: Goh wat een handig korset ditEn dat de verkoopster me toen dus het verschil uitlegde
![]()
Maakt ook niet uit. It makes you feel pwettyyyy
Ow, niet? Op mijn blog? Wacht ff, ik zoek het op dan.. Voor zover het nu overigens af is heur, afwerking moet nogquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgens mij niet![]()
niet af in ieder geval
Zekerrsssquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom, je wordt er velen slanker van!
bij de bruidswinkel?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen hadden ze mijn maat uiteraard niet
je weet dat ze elk moment kan komen hèquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, niet? Op mijn blog? Wacht ff, ik zoek het op dan.. Voor zover het nu overigens af is heur, afwerking moet nog
gevonden, maar ik dacht dat je dus nog een ander stel foto's bedoelde, met afwerking klaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, niet? Op mijn blog? Wacht ff, ik zoek het op dan.. Voor zover het nu overigens af is heur, afwerking moet nog
nee dat viel hendig tegen inderdaad... en we hadden nog wel zulk lekker eten.... verdorie...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZekerrsssEcht een bazending
En ah zoveel eet je ook weer niet op je bruiloft
Ow, maar dit gaat over Stef's kamer en het is af genoeg om het te gebruiken, maar er moeten gewoon nog wat dingen, zoals sierlatjes langs de planken van het bed, plankjes verven, verwarmingsombouw verven. Zoietsquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat ze elk moment kan komen hè
lijkt me toch zeer sterk...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien was ik de grootst tietige bruid ooit die best strapless wilde passen?
Echt? Stuk taart had ik helemaal op; maar die van ons was heel luchtigquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee dat viel hendig tegen inderdaad... en we hadden nog wel zulk lekker eten.... verdorie...
ik heb maar 1 hap bruidstaart genomen omdat ik anders ging kotsen
Dat duurt waarschijnlijk nog tot B2 een jaar of 4 isquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gevonden, maar ik dacht dat je dus nog een ander stel foto's bedoelde, met afwerking klaar
Bij mij niet... ik had het laatste torselet in mijn maat. Hadden ze speciaal uit verpakking gehaald en die heb ik dan ook maar gelijk gekocht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt me toch zeer sterk...
bij die toko waar ik was (zeer grote wel) hadden ze echt alles in alle maten. Stond een heel dik meisje met enorme bloemkolen ook gewoon alles te passen, no problem.
die bedsteequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, maar dit gaat over Stef's kamer en het is af genoeg om het te gebruiken, maar er moeten gewoon nog wat dingen, zoals sierlatjes langs de planken van het bed, plankjes verven, verwarmingsombouw verven. Zoietsde babykamer is klaar, alleen Peach moet nog op de muur
OUD / Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 49
Post 119
Ah bruidstaart wás ook ons dessertquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had mijn voor, hoofd en nagerecht wel helemaal op en 2 uur daarna werd bruidstaart aangesneden dus ja
ja da's ook weer waar!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat duurt waarschijnlijk nog tot B2 een jaar of 4 ismaar mijn lief zat er zo doorheen van maanden aanééngesloten klussen, in zijn eentje het huis doen, Stef vaak opvangen en ook nog allerlei dingen voor de baby doen dat het wel even goed is zo. Ik wilde het écht af hebben, maar een vent die straks als ze geboren is niet overspannen is lijkt me ook wel fijn
Awwww zo kjoetquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij is er ook zó enorm fan van, echt té cute
kipske, nee, is een schuilnaam
zuipen!!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah bruidstaart wás ook ons dessert![]()
's Middag had ik ook maar 1 broodje op en ontbijten doe ik nooit; dus ik heb eik vooral gedronken
oh gelukkig maar! Ik vond het al zo zieligquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij is er ook zó enorm fan van, echt té cute
kipske, nee, is een schuilnaam
Ik moest wel lolleren toen cif om 2u naar mij kwam en zei: Nu is al het serieuze volk weg; nu mag ik me lam zuipen he?quote:
Echt he? Dan gaan we hem naar bed brengen, dan hoor je eerst vanuit die rode stoel 'wie wil mij draaaaaaiiieeeeeen??' en als hij dan in bed klimt gaat hij eerst allerlei kleuren licht instellen en benoemen en dan boekjes van het plankje zoeken om te lezen voor hij gaat slapenquote:
tehehequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moest wel lolleren toen cif om 2u naar mij kwam en zei: Nu is al het serieuze volk weg; nu mag ik me lam zuipen he?![]()
Had al van te voren gezegd dat het een sleckten bruiloft zou zijn als ie er zelf niet zat op was
Haha, er zijn er nog een paar met zulke schuilnamenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh gelukkig maar! Ik vond het al zo zielig
Die foto's had ik gezien ja, supertof!
kan ie er zelf wel in en uit??quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he? Dan gaan we hem naar bed brengen, dan hoor je eerst vanuit die rode stoel 'wie wil mij draaaaaaiiieeeeeen??' en als hij dan in bed klimt gaat hij eerst allerlei kleuren licht instellen en benoemen en dan boekjes van het plankje zoeken om te lezen voor hij gaat slapenen soms vraagt hij of hij even naar boven mag om in zijn bed te spelen
/irritantie moeder-rant
D'aaaawwwwwwwwwquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he? Dan gaan we hem naar bed brengen, dan hoor je eerst vanuit die rode stoel 'wie wil mij draaaaaaiiieeeeeen??' en als hij dan in bed klimt gaat hij eerst allerlei kleuren licht instellen en benoemen en dan boekjes van het plankje zoeken om te lezen voor hij gaat slapenen soms vraagt hij of hij even naar boven mag om in zijn bed te spelen
/irritantie moeder-rant
Jawelquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ie er zelf wel in en uit??
als de baby en Stef beide kunnen slapen en het voor hun een veilig hok is het belangrijkstequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, er zijn er nog een paar met zulke schuilnamen![]()
Zjn er wel tevreden mee jahen na een paar weken keihard nesteldrangen zijn mijn hormonen ook plusminus wel tevreden met de babykamer
Zo cool he?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ahhh das toch tof!
Ik had vroeger een opklapbed en als mijn bed opgeklapt was (overdag) dan zat er een gordijntje voor. Die ging ik altijd dicht doen als mijn bed uitgeklapt was om in mijn eigen hutje te spelen, heerlijk was dat![]()
Vriendin van me had een boomhut-bedstee, net zoiets als jullie hebben gemaakt maar dan net alsof ze in een boom (van mdf) sliep. Was zo tof!
Kinderen vinden dat geweldig en dat is het ook
meubelmaker laten doen? Hoeft niet zo duur te zijn en dan is het echt stevigquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jawelmet een ikea keukentrapje
plan is wel een beter passend laddertje op maat te maken, maar nouja
ooit, dus
Dat isquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als de baby en Stef beide kunnen slapen en het voor hun een veilig hok is het belangrijkste
ik droomde vroeger weleens dat we geheime kamertjes/deurtjes hadden in huis en in school.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo cool he?zou ik zelf ook nog wel willen, zoiets
of een geheim deurtje ergens naar een klein leeskamertje ofzo
nou, dan is het belangrijkste geregeldquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat isde wieg staat en is opgemaakt zelfs, de cosleeper (bed dat je aan je eigen bedvastmaakt,erg handig voor nachtvoedingen) staat klaar, moet alleen nog aan het bed vast. Haar kleertjes zijn gewassen, commode is ingeruimd, ik heb nu zelfs álle bakjes die ik hebben wilde om haar spullen in op te ruimen. Kostte maar 2 ritjes ikea
Daar zaten wij idd ook al een beetje mee, we hebben al op mp zitten kijken naar van die laddertjes om zo'n hot-tub in de tuin mee in te gaan, maar die zijn allemaal te laag. En we zitten eraan te denken om voor eruit een glijbaantje te makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
meubelmaker laten doen? Hoeft niet zo duur te zijn en dan is het echt stevig
laddertje zelf maken is nog knap ingewikkeld, om het fijn te laten lopen en stevig te laten zijn.
is op zich wel leuk idee maar misschien lastig als hij niet wil slapen (en dus lekker gaat glijbanen i.p.v. pittenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar zaten wij idd ook al een beetje mee, we hebben al op mp zitten kijken naar van die laddertjes om zo'n hot-tub in de tuin mee in te gaan, maar die zijn allemaal te laag. En we zitten eraan te denken om voor eruit een glijbaantje te maken
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik droomde vroeger weleens dat we geheime kamertjes/deurtjes hadden in huis en in school.
Op school (oud gebouw met gekke gangen erin en een puntdak) zat een verlaagd plafond op zolder. Maar aan de buitenkant zat er een puntdak op, dus MOEST er wel een geheime ingang naar de ECHTE zolder zijn![]()
Heb vaak genoeg gezocht maar nooit gevonden
Het plan is om dan zowel de trap als de glijbaan met haken aan de zijplaat te zetten en ze dan door te wisselen. Dan wisselen we de trap pas weg voor de glijbaan als we hem zijn bed uit komen halen (oms gekke kind komt er altijd pas uit als één van ons hem komt halen, ideaal!)quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is op zich wel leuk idee maar misschien lastig als hij niet wil slapen (en dus lekker gaat glijbanen i.p.v. pitten) en oppassen met een duffe slaapdronken ventje die zo HOEIIIIII van de glijbaan zwiert
beval dan maar volgende week zaterdagquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen zijnals onze medeklusser niet met vakantie gegaan was zou er in Stef's bed een plafond hebben gezeten, zodat we als hij groter was op dat plafond ook nog een geheime ruimte konden maken voor hem
ben 29 december uitgerekend, dus dan heb ik nog ff.. Maar als ze komt met de termijn waarop Stef kwam beval ik.. Woensdag aanstaande
klinkt goed en tof!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het plan is om dan zowel de trap als de glijbaan met haken aan de zijplaat te zetten en ze dan door te wisselen. Dan wisselen we de trap pas weg voor de glijbaan als we hem zijn bed uit komen halen (oms gekke kind komt er altijd pas uit als één van ons hem komt halen, ideaal!)
Ik wil er eigenlijk 1 buiten het huis om, van de 1e verdieping naar de begane grondquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
Omg zelfs ík wil een glijbaan om uit mijn bed te komen![]()
![]()
Net als in het Tikibadquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk 1 buiten het huis om, van de 1e verdieping naar de begane grondwe hebben een tijd zitten kwijlen naar een huis met een vide, daar kon dat zó makkelijk! Huis was alleen een beetje out of ur league
glijbanen zijn cool
Dat is immens cool!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beval dan maar volgende week zaterdag![]()
Als wij de zolder gaan fixen wil ik ook kleine gekke hoekjes behouden, voor als we ooit kinderen krijgen want die vinden dat tof![]()
En ik wil ooit nog in de voortuin 2 boompjes planten en daar een klein kabouterdeurtje op maken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Net als in het Tikibad![]()
En dan zonder de aanrandende Marokkanen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beval dan maar volgende week zaterdag![]()
Als wij de zolder gaan fixen wil ik ook kleine gekke hoekjes behouden, voor als we ooit kinderen krijgen want die vinden dat tof![]()
En ik wil ooit nog in de voortuin 2 boompjes planten en daar een klein kabouterdeurtje op maken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is immens cool!!hoekjes en dingetjes zijn de bom
En zaterdag.. Jouw verjaardag?
als je in Limburg blijft komt dat wel goed toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:57 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Hoe geweldig is dit! Mocht ik later ooit een tuin krijgen zou ik ook een kersenboom willen
Mja heb niet echt de ambitie om in Limburg te blijvenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je in Limburg blijft komt dat wel goed toch?
Ruimte zat daaro!
waar dan? eindhoven? of heel ergens anders?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja heb niet echt de ambitie om in Limburg te blijven
Wie weetquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een groot klein kind en zat vroeger altijd te dromen, van Koos zijn moeder hoorde ik dat hij ook zo was (en deels nog wel is) dus mochten wij kinderen krijgen, zijn ze vast ook wel zo
En anders vind ik het zelf ook gewoon tof
Met de verbouwing doe ik ook steeds stukken krant met de datum en onze namen erop achter rachels enzo
Op dit moment zou Eindhoven wel logisch zijn ja. Of het buitenlandquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waar dan? eindhoven? of heel ergens anders?
ja das ook wel weer waar. Als je het nog trekt zo (lichamelijk endezo) is het wel fijn als ze dan nog even blijft zittenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wie weetik vind het allang best allemaal, al hoop ik op nog eventjes wat rust hier in huis, even lekker cocoonen met z'n drietjes voor ze er is
![]()
En oh, da's zo fijn dan he? En owja, wat supercool, haha!
daar heb je zelf wel beetje de hand in hequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Op dit moment zou Eindhoven wel logisch zijn ja. Of het buitenlandMaar ben bang dat ik daar alleen maar over blijf dromen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een groot klein kind en zat vroeger altijd te dromen, van Koos zijn moeder hoorde ik dat hij ook zo was (en deels nog wel is) dus mochten wij kinderen krijgen, zijn ze vast ook wel zo
En anders vind ik het zelf ook gewoon tof
Met de verbouwing doe ik ook steeds stukken krant met de datum en onze namen erop achter rachels enzo
Ja weet ik. Maar dan denk ik altijd, zou ik nu meer kans hebben qua werk dan later als ik met een psychologie diploma werk zou moeten zoeken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar heb je zelf wel beetje de hand in he
Dat lijkt mij wel zo vertieft. Ben je +/- 10K kwijt aan een bruiloft (afhankelijk van je wensen), kan je zelf niet genieten van het lekkere eten dat je hebt uitgezochtquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt? Stuk taart had ik helemaal op; maar die van ons was heel luchtigIk had 2 hapjes op bij de receptie (en ok meer tijd had ik ook niet om te proeven want moest vooral staan en dan overal naartoe lopen). En eten had ik soep op; hoofdgerecht van alles geproefd maar niet op en dan taart helemaal
Dat was het wel
Aan de ene kant ben ik het wel zat hoor, maar het voordeel van altijd pijn hebben is dat het wentquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar. Als je het nog trekt zo (lichamelijk endezo) is het wel fijn als ze dan nog even blijft zitten
Jaaaa! Zo geweldig was datquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Mochten wij bij nieuw behang ook altijd doen
Eraf rukken en dan op de muren tekenen
dat snap ik niet, nu meer kans dan met diploma?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar dan denk ik altijd, zou ik nu meer kans hebben qua werk dan later als ik met een psychologie diploma werk zou moeten zoeken.
Denk namelijk dat je moeilijker aan de bak komt in een land wat niet je moedertaal is.
Ik heb net van elke minuut genoten (was niks zenuwachtig; niks...quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel zo vertieft. Ben je +/- 10K kwijt aan een bruiloft (afhankelijk van je wensen), kan je zelf niet genieten van het lekkere eten dat je hebt uitgezocht.
nee maar d'r vent zit er een beetje doorheen en ze krijgen bijna een baby dus weinig tijd en energie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, een trap maken is toch niet heel moeilijk?
Hoe lang moet het ding zijn?
De instap van het bed is 80 hoogquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, een trap maken is toch niet heel moeilijk?
Hoe lang moet het ding zijn?
Ja omdat ik nu dan zou solliciteren om in een winkel te werkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat snap ik niet, nu meer kans dan met diploma?![]()
Tuurlijk is het lastiger om aan de bak te komen in een land waar je de taal niet super machtig bent, maar waar een wil is, is een weg
Tenzij je mentaal beperkt bent, maar dan zal wel meevallen
denk dat je moeilijk aan een werkvergunning komt hoor, voor winkelwerk. O.a. UK is best streng daarin.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja omdat ik nu dan zou solliciteren om in een winkel te werkenHoef je niet zo "slim" voor te zijn mhehe.
Heb je ook in de EU een werkvergunning nodig?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denk dat je moeilijk aan een werkvergunning komt hoor, voor winkelwerk. O.a. UK is best streng daarin.
En dan ga je stiekem je opleiding misschien niet meer afmaken en da's wellicht niet handig voor den toekomst endezo
ik droom dat nog steeds erg vaak...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik droomde vroeger weleens dat we geheime kamertjes/deurtjes hadden in huis en in school.
Op school (oud gebouw met gekke gangen erin en een puntdak) zat een verlaagd plafond op zolder. Maar aan de buitenkant zat er een puntdak op, dus MOEST er wel een geheime ingang naar de ECHTE zolder zijn![]()
Heb vaak genoeg gezocht maar nooit gevonden
UK heeft andere regels geloof ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je ook in de EU een werkvergunning nodig?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik droom dat nog steeds erg vaak...
Ik zal eens kijken wat ik hier nog heb liggen aan houtquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De instap van het bed is 80 hoogen we hebben ons er eigenlijk nog niet heel erg in verdiept, we zijn gelijk doorgestoomd van klussen naar verjaardag naar sinterklaas naar babyspullen in orde maken. Ik heb ook geen idee hoeveel tijd er in zoiets zou gaan zitten.
Volgens mij is het dan veranderdquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
UK heeft andere regels geloof ik.
Tenminste, bij een klasgenoot van me was het een heel geregel toen zij naar Londen wilde, maar dat was wel gezondheidszorg he, dus misschien weer andere regels.
http://europa.eu/youreuro(...)-sector/index_en.htmquote:As an EU national, you have the right to work in another EU country, including in the public sector — that is, for example, in state-owned companies, government bodies and public authorities.
Your right to work in some EU countries might be temporarily restricted if you are a national of Romania or Bulgaria.
Oh, echt? Lief!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik hier nog heb liggen aan hout.
Een vriend van mij vroeger woonde in een oude dorpsparochie. Gigantisch jaren 30 huis naast de kerk. In dat huis lag geen kamer op hetzelfde niveau als de kamer ernaast. Geweldigquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]cute
![]()
O.a. daarom vind ik oude huizen zo interessant, geen recht toe recht aan blokken dozen, maar rare hoekjes en kiertjes en deurtjes
zou kunnen hoor, weet alleen niet of Groot Britannie helemaal onder de EU valt daarmeequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan veranderd
[..]
http://europa.eu/youreuro(...)-sector/index_en.htm
Ik kwam op deze pagina nadat ik op informatie voor de UK had gekliktquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zou kunnen hoor, weet alleen niet of Groot Britannie helemaal onder de EU valt daarmee
dat is toch geweldigquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een vriend van mij vroeger woonde in een oude dorpsparochie. Gigantisch jaren 30 huis naast de kerk. In dat huis lag geen kamer op hetzelfde niveau als de kamer ernaast. Geweldig.
Daar moeten ook flink wat kruip door sluip door opties in het huis gezeten hebben.
Moeten we wel wat verzinnen met verzendenquote:
Dat is zo cool! Wij hebben in principe wel een blokkendooshuis, maar als je een beetje knutselt wordt het nog wel watquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een vriend van mij vroeger woonde in een oude dorpsparochie. Gigantisch jaren 30 huis naast de kerk. In dat huis lag geen kamer op hetzelfde niveau als de kamer ernaast. Geweldig.
Daar moeten ook flink wat kruip door sluip door opties in het huis gezeten hebben.
mocht je serieuze plannen hebben, zou ik gewoon eens in KAA gaan zoekenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kwam op deze pagina nadat ik op informatie voor de UK had geklikt
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moeten we wel wat verzinnen met verzenden.
Maar ik denk dat ik daar wel wat eiken vloerdelen voor kan gebruiken die nog op zolder liggen.
Ja, op dit moment ben ik alleen nog teveel aan het zoeken qua wat ik echt wilquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mocht je serieuze plannen hebben, zou ik gewoon eens in KAA gaan zoeken
En die enkelingen zijn niet samen te voegen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Klaar met sokken vouwenHeeft maar 3u geduurd; en ik hou maar 26 enkelingen over... thehehhe
Dat is wel zo superquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat is toch geweldig![]()
ik kom weleens bij patiënten thuis in de meest gekke, rare, oude huizen, heerlijk is dat, vooral als mensen er al lang wonen en trots zijn op wat ze zelf gedaan hebben in huis en/of het vol trots laten zien na afloop
einddoel maken en dan verdelen in deelstappen, kom je vanzelf bij stap 1 uit en weet je wat je moet doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, op dit moment ben ik alleen nog teveel aan het zoeken qua wat ik echt wil
Neequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
En die enkelingen zijn niet samen te voegen?
Ik en doelen/planning makenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
einddoel maken en dan verdelen in deelstappen, kom je vanzelf bij stap 1 uit en weet je wat je moet doen
Misschien viel het niet opquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NeeAnders waren het geen enkelingen
![]()
![]()
Haha, die zijn wel tofquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Psssst, bleiblei, lego-achtige-plakbandhouder
Aan elkaar klikbaar
[ afbeelding ]
http://www.psikhouvanjou.nl/sale/tapehouder-block
je zou natuurlijk SQ kunnen prostitueren om het geld bij elkaar te krijgen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is wel zo super.
Hier in Eindhoven staat er nu echt een geniaal oud huis te koop, moet gezien het gebrek aan foto's van de binnenkant, flink aan verbouwd worden. Lijkt mij fantastisch om aan te pakken. Maar ja... 6ton excl. verbouwen... Dat gaat em niet worden vrees ik.
kom op, dat kun je heus wel. In de psychologie draait het bijna om niks andersquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik en doelen/planning maken
En als ik in mijn eentje zou gaan, zou Berlijn denk ik eerder een optie zijn want goedkoper
alles wel met Mirjam?quote:
Maar hoe oud is Stef? Kan ik beetje rekening houden met de stijlheid van het ding. Moeten jullie wel ff zelf iets maken om het aan de bedstede te haken. Kan zo niet inschatten wat handig zou zijnquote:
quote:
Nesteldrangquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:26 schreef Incantrix het volgende:
Hey Mirrust weer wedergekeerd thuis?
en tsssk. Mijn nesteldrang is naarstig op zoek naar een servethouder (liggend model) en de enige die ik leuk vind is natuurlijk weer een Alessie van 75 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |