Bij vrienden met onze vaste vriendengroep sushi nommen, daarna andere hapjes en dan keihard feestenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat doen jullie met oud en nieuw doen?
Ik denk dat wij heel lame in breda blijven en dan lekkere dingetjes kopen en lekker drinken en dan met een filmpje ofzo
en de FIPO, gij dollerd!quote:
Batsenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik weet nog niet wat ik met oud & nieuw doe...
dan wijn zuipen of iets anders leuks. Of een sok breien, of schimmel van je voegen poetsen, of projectiel kotsen door een noro-virusquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat durf ik te betwijfelen.
Oh ja, gezellig wordt het sowieso. De vraag is nog even met wie en waar enzo.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan wijn zuipen of iets anders leuks. Of een sok breien, of schimmel van je voegen poetsen, of projectiel kotsen door een noro-virus
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor, die vergeten we niet! No worries!
Ik vind oud en nieuw niet echt boeiend. Om geforceerd iets te gaan doen 'omdat het hoort' vind ik helemaal matigquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga niet meer naar de kroeg, maar met zijn tweeën op de bank hangen is weer een ander uiterste met oud en nieuw
Wij welquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor, die vergeten we niet! No worries!
Belg!quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij welWant dat hebben wij gewoon niet met oud en nieuw
zelf bakken man!quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij welWant dat hebben wij gewoon niet met oud en nieuw
Vuurwerk vindt ie het ergst... Daarom dat ie meestal elk jaar zelf vuurwerk koopt en in belgië dan afsteektquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Belg!
Arme cif... Geen vuurwerk en geen oliebollen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vuurwerk vindt ie het ergst... Daarom dat ie meestal elk jaar zelf vuurwerk koopt en in belgië dan afsteektMaar dit jaar gaat ie het maar niet doen (zegt ie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |