Owjah mijn pakket moet vandaag ook nog komenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
Zoyas
Kerstpakket van bb
Met fake Joseph Joseph snijplanken
pics swatches alles !quote:
Jaaa die saristaquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ome Frits kennende krijgen we niks! Al zou ik best een airfryer of een sarista willen
zo'n capsule kost 4,79 dacht ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa die sarista![]()
Maar ik heb weer het idee dat die bonen reteduur zullen zijn (alle dolce gusto cups whatever idee
); dus dan hou ik het toch aar bij mijn senseo
Oooo dat valt wel mee dan. Ja daarom net.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n capsule kost 4,79 dacht ik.
De koffie is wel echt goed, plus je kan er kannen mee zetten!
mwah, het valt wel mee hoor. En senseopads werden ook steeds goedkoper.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:28 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij waren de bonen wel duur, CUL / Senseo Sarista hier vraagt er ook iemand naar.
nogmaals props voor je verpakking altijd, trouwens!quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Onze senseo is overledenwe kunnen geen dubbele pads meer gebruiken
hehehequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ben review aan het kijken van die sarista... komt cif naar benden 'die gaan wij niet kopen he'Waf.
Tnx!quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nogmaals props voor je verpakking altijd, trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |