.quote:Nieuwe hunk/babe word 's nachts in het eerste nieuwe topic van de dag gepost.
Wat vroeg je dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:31 schreef Rockiejj het volgende:
OF alsjeblieft, ik vroeg het vanmiddag ook al normaal.
Ja laten we die combi maar eens breakenquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
Shoutout naar iedereen die mij heeft geholpen
telefoon uit een aan zettenquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn wifi doet echt vreemd op me telefoon, wilt geen contact mee maken maar me laptop wel...
Of je gewoon normaal mee kan posten, en niet meer zo stoer wilt doen.quote:
Kijken of je het goede wachtwoord heb ingetoetst?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn wifi doet echt vreemd op me telefoon, wilt geen contact mee maken maar me laptop wel...
Ik hoorde dat je laptop kapot gooien weleens kan helpenquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hij verbindt automatisch maar hij staat opeens niet meer in het wifi lijstjequote:Op zaterdag 15 december 2012 01:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kijken of je het goede wachtwoord heb ingetoetst?
Te ver weg van de router?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij verbindt automatisch maar hij staat opeens niet meer in het wifi lijstje
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of je gewoon normaal mee kan posten, en niet meer zo stoer wilt doen.
Het is vanmiddag ook al door Oerbeer gezegd, en ook andere mods houden je in de gaten, en zo loop je gewoon vandaag of morgen echt een keer tegen een ban aan,
Als ik een PR doe over dat stukje wat je postte over kanker, weet ik genoeg mods die wel even willen helpen.
Dus ik vraag het nog 1x normaal.
Doe alsjeblieft normaal, we willen je best een nieuwe kans geven, maar dan moet je wel gewoon meeposten, je hoeft niet op elke post 3 reacties te hebben, dat heb ik ook niet. Maar het gaat erom dat je nu iedereen boos maakt, en dat is niet de bedoeling van dit forum.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik deze dag de hele tijd normaal post, weet ik zeker dat ik een stuk minder mensen heb die terug reageren. Maar goed ik zal vandaag dus zaterdag normaal posten. Geen stoer gedrag enz
amen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Of je gewoon normaal mee kan posten, en niet meer zo stoer wilt doen.
Het is vanmiddag ook al door Oerbeer gezegd, en ook andere mods houden je in de gaten, en zo loop je gewoon vandaag of morgen echt een keer tegen een ban aan,
Als ik een PR doe over dat stukje wat je postte over kanker, weet ik genoeg mods die wel even willen helpen.
Dus ik vraag het nog 1x normaal.
Doe alsjeblieft normaal, we willen je best een nieuwe kans geven, maar dan moet je wel gewoon meeposten, je hoeft niet op elke post 3 reacties te hebben, dat heb ik ook niet. Maar het gaat erom dat je nu iedereen boos maakt, en dat is niet de bedoeling van dit forum.
reset je i-net instellingen van je mobiel gewoon.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maakt dat verschil met een laptop?
Laptop staat hier ook en heeft alle streepjes vol
Ja ik heb 0 verstand van wat ik er mee moet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
reset je i-net instellingen van je mobiel gewoon.
Ga dan gewoon op je laptop verder op internet ipv je telefoon?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik heb 0 verstand van wat ik er mee moet.
Heb zelfs een rekening van 75 eu ontvangen omdat die rare telefoon van me het abbo uitzette of iets dergelijks en verkeerde data gebruikte, normaal heb ik onbeperkt nu betaalt me pa al 2 maanden voor niksDus dat ding is sowieso al slecht
gaat om WA.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op je laptop verder op internet ipv je telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |