Bij protect root staan niet alle vakjes aangevinkt. Het probleem is dat deze tablet zo uit de verpakking komt en eigenlijk helemaal niet geroot is. Ik heb zo'n idee dat deze dus ook niet helemaal geroot is. Omdat superuser ook geen binary kan updatenquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Download eens de app ota rootkeepeer..
Dan moet je voor de optie protect root kiezen en dan daarna voor de optie temp unroot...
Werkt bij mij prima op al mijn rooted devices!
Probeer hem dan eens wel te rooten en vervolgens de root te patchenquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:08 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Bij protect root staan niet alle vakjes aangevinkt. Het probleem is dat deze tablet zo uit de verpakking komt en eigenlijk helemaal niet geroot is. Ik heb zo'n idee dat deze dus ook niet helemaal geroot is. Omdat superuser ook geen binary kan updaten
1 2 3 4 5 6 7 8 | Coupon code Activation Time BIGRUSH25TH 12/25/2012 01:00:00 BIGRUSH26TH 12/26/2012 20:00:00 BIGRUSH27TH 12/27/2012 17:00:00 BIGRUSH28TH 12/28/2012 10:00:00 BIGRUSH29TH 12/29/2012 23:00:00 BIGRUSH30TH 12/30/2012 14:00:00 BIGRUSH31ST 12/31/2012 18:00:00 |
Als je het geld kan missen zou ik van die van 189 euro gaan die is echt veel sneller.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:27 schreef heletrotsemama het volgende:
Ok....het wordt er een vh kruidvat :-D
Weet alleen niet goed welke te kiezen,die van 189 die jullie net noemden of deze:
https://online.kruidvat.n(...)abletPCDualCore.html van 159
Thnx again!
Hij linkt daar naar de 10.1" i.p.v. 9.7" versie.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als je het geld kan missen zou ik van die van 189 euro gaan die is echt veel sneller.
Oh, dan maakt het geen verschil excuusquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hij linkt daar naar de 10.1" i.p.v. 9.7" versie.
Zijn beide RK3066 heur.
Ik heb mijn samsung galaxy s2 geroot maar bij een tablet zou ik niet weten hoe ik dit zou moeten doen. Kan ik hem in dit geval niet proberen te unrooten of kan dat niet?quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Probeer hem dan eens wel te rooten en vervolgens de root te patchen? Wellicht werkt het
Ik heb die vorige week gekocht maar niet lang daarna was deze 'uitverkocht', er waren redelijk wat klachten over dus ik denk eerder dat hij uit de verkoop gehaald is.quote:Op woensdag 26 december 2012 09:02 schreef heletrotsemama het volgende:
Wil zojuist die van 159 bestellen, is die notabene ineens uitverkocht,pffffffff! Heeft het nog zin denken jullie morgen langs wat kruidvat filialen te gaan? Wordt de webshop weer aangevuld? Misschien iemand hier ervaring mee? Thnx!
Wat voor klachten waren er mee?, de vorige tablets van de Kruidvat waren allen wel redelijk zover ik weet.quote:Op woensdag 26 december 2012 11:03 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik heb die vorige week gekocht maar niet lang daarna was deze 'uitverkocht', er waren redelijk wat klachten over dus ik denk eerder dat hij uit de verkoop gehaald is.
Is er trouwens een mogelijkheid apps op dit tablet te installeren ook al geeft Googe Play aan dat deze niet compatibel is.
In de standaard Chinese webshops niet: http://chinaprices.us?q=novo10%20hero&from=99quote:Op woensdag 26 december 2012 11:30 schreef secondant het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer de Hero II van Ainol in de verkoop gaat? Begrijp uit diverse berichten dat deze al leverbaar had moeten zijn? Ik heb besloten dat dat mijn nieuwe tablet moet worden namelijk
Goeie tip! Ik heb 't net niet gehaald, was ook vrij onmogelijk.. Klikte op de seconde op apply en kreeg direct de error pagina, nog 100 keer geprobeerd en pas na 8 minuten kwam ik er weer doorheen en kreeg ik te horen dat de code al 200 keer gebruikt wasquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:29 schreef RobertNL het volgende:
Dealextreme heeft op dit moment een actie dat ze op een bepaald moment (bijvoorbeeld 2 uur afgelopen nacht) 50% korting geven op bedragen van EXACT 100 dollar (200 mensen maximaal).
Nu zag ik dat ze daar ook de Pipo S1 verkopen voor $94.40:
http://dx.com/p/pipo-s1-7(...)ra-hdmi-black-170161
Koop die tablet icm 1 van bijvoorbeeld deze items en je komt precies op 100 dollar uit. (wel even exclude shops op alles behalve DX.com zetten)
Icm de coupon op de volgende UTC tijden (1 uur UTC is 2 uur bij ons) kan je dus voor 50 dollar een tablet bemachtigen.
[ code verwijderd ]
Winkelwagen gewoon nu al vullen en de coupon een paar seconden voor de desbetrefende tijd invullen (5/6 seconden) en hopen dat je er door komt. Mocht de coupon werken dan snel op Paypal klikken. Mocht hij dan een error geven gewoon op vorige drukken en opnieuw op de knop drukken. Zelf vanacht een paar keer moeten klikken kwam er bij de 5e keer prima door heen
Zelfde hierquote:Op woensdag 26 december 2012 21:12 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Goeie tip! Ik heb 't net niet gehaald, was ook vrij onmogelijk.. Klikte op de seconde op apply en kreeg direct de error pagina, nog 100 keer geprobeerd en pas na 8 minuten kwam ik er weer doorheen en kreeg ik te horen dat de code al 200 keer gebruikt was
Zijn ook mensen die het wel hebben gehaald, tis een kwestie van geluk.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:12 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Goeie tip! Ik heb 't net niet gehaald, was ook vrij onmogelijk.. Klikte op de seconde op apply en kreeg direct de error pagina, nog 100 keer geprobeerd en pas na 8 minuten kwam ik er weer doorheen en kreeg ik te horen dat de code al 200 keer gebruikt was
Dit of wah? https://play.google.com/s(...)roidmoteserver&hl=nlquote:Op woensdag 26 december 2012 23:09 schreef marco_sire het volgende:
Ik zoek een app waarmee ik met mijn Android telefoon mijn Android tablet (aangesloten op de tv) kan aansturen. Tablet remote vond ik geen succes: iemand andere tips?
Mijn doel is om te gamen op de tv via mijn Ainol Fire met een S2 als remote
Ziet er veelbelovend uit: toevallig ervaring mee?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dit of wah? https://play.google.com/s(...)roidmoteserver&hl=nl
check! Dank voor de tip! Hoe is Ainol met apps? Op mijn Zenethink kon ik sommige apps niet uit de martket halen bijvoorbeeld Appie of de NS reisplanner kan dat bij Ainol wel? Of werken die apps uberhaupt niet op tablets?quote:Op woensdag 26 december 2012 13:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Trouwens... Zo te zien valt de Novo10 Captain met 1920x1200 scherm + GPS + Bluetooth maar 20 USD duurder uit dan dan de Hero II. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar dat zijn wel coole upgrades voor weinig. Maar goed, nog niks rond El Capitano is zeker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |