Volgens mij kan je de build.prop aanpassen voor betere compatibiliteit met de play-storequote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Mbtobaccos het volgende:
Janesh,
Enig idee of deze wel opgeladen kan worden via USB?
En naar welke gaat jouw voorkeur in vergelijking met de Ployer Momo12?
Geen officiele google play?
En is deze ook te rooten?
Grazie mille.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef Janesh het volgende:
Oke Shiz, even kort mijn eerste bevindingen, m.b.t. de ainol 10 hero ii.
[..]
Ik denk dat deze ook laadt via USB, er is een 5V 3Amp. Ainol lader bij die trouwens niet standaard is.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:20 schreef Mbtobaccos het volgende:
Janesh,
Enig idee of deze wel opgeladen kan worden via USB?
En naar welke gaat jouw voorkeur in vergelijking met de Ployer Momo12?
Geen officiele google play?
En is deze ook te rooten?
Ben ik de man niet naar, ken mijn plaats, laat ik graag aan shiznuts over.quote:Waar kunnen we het echte review verwachten?
Bedankt Janesh, ik ga ze eens vergelijken!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef Janesh het volgende:
[..]
Wat die ipad mini betreft tankstar, zoek op teclast P88, Onda V812, Yuandao Vido N80IPS bijvoorbeeld.
Misschien de device ID nemen (build.prop aanpassen) van de Nexus 10?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef Skiet het volgende:
Mocht iemand een nieuwe rom voor de hero 2 spotten dan hoor ik het graag. Verder best een leuk ding. Ziggo tv via aptoide geinstalleerd en werkt prima. Maar via play store zou wel fijn zijn.
dacht ik ook, maar 't is zo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk? ik dacht dat de RK3066 niet via usb kon worden opgeladen?
Zo dan heb je zeker een goeie deal gekregen bij Ibood!quote:Op maandag 7 januari 2013 12:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb dan misschien geen Hero II, maar nu wel een Mustek TB-110 Tablet binnen.
[ afbeelding ]
Zat in m'n iboodbox (55,94 EUR) die tijdens de Oostenrijkse hunt hier voorbijkwam. M'n eerste 9.7" 4:3 dan.
Je kan het toch bellen naar klantenservice met je traceer nummer?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef Elysee het volgende:
Oké, scheelt dan ook 2 dagen. Vandaar dat jij net wat rapper bent.
Kan trouwens helemaal niets vinden over DHL wat betreft een verkeerde levering (dus als je niet thuis bent). Die site is niet helemaal lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |