Geen idee eerlijk gezegd. Je hebt daar wel een punt maar zouden die zich dan niet al gemeld hebben? Je zou zeggen dat die er dan ook bovenop zouden zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het staat wel mooi in het Naturalis hoor, daar niet van, maar zijn er nou geen andere musea (met ruimte) die zoiets zouden willen hebben?
Naturalis is natuurlijk wel het grootste natuurhistorisch museum van Nederland, en ze doen er ook gewoon onderzoek. Misschien dat er geen andere musea zijn met de benodigde kennis om zo'n beest klaar te maken voor tentoonstelling.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Je hebt daar wel een punt maar zouden die zich dan niet al gemeld hebben? Je zou zeggen dat die er dan ook bovenop zouden zitten.
haha zo flauwquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij deed geen plankton kwaad.... oh wacht
Ruimte lijkt me het grootste probleem bij een dier met de lengte van een flinke vrachtwagen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naturalis is natuurlijk wel het grootste natuurhistorisch museum van Nederland, en ze doen er ook gewoon onderzoek. Misschien dat er geen andere musea zijn met de benodigde kennis om zo'n beest klaar te maken voor tentoonstelling.
Zonde dan dat we niet meer grote musea hebben in Nederland.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ruimte lijkt me het grootste probleem bij een dier met de lengte van een flinke vrachtwagen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wegwezen met je stille tochten, daar komt dus mooi niks van in. Het plan is dat iedereen een gedicht van 4 regels schrijft waarna ik de gedichten bundel in een boekje en dat bij het zelfgemaakte houten kruis neerleg op Texel.
"She ain't really had happiness since my pop died.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |