abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120319611
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_120320080
Ja ze zit ook in maatje 62 hoor.. alleen qua breedte wil het nog niet. Maar ze heeft maatje 50 een week of 4 gehad en ineens ging het heel hard! 56 Heeft ze serieus maar een paar dagen aan gehad. Groeispurtje!
pi_120320117
Blijft naar, die bijwerkingen van de prikjes..
Hopelijk morgen M weer beter!
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:34:38 #4
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_120321086
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ze zit ook in maatje 62 hoor.. alleen qua breedte wil het nog niet. Maar ze heeft maatje 50 een week of 4 gehad en ineens ging het heel hard! 56 Heeft ze serieus maar een paar dagen aan gehad. Groeispurtje!
Wat grappig joh.. :D
Hier ist juist dat 62 al redelijk goed zit in de breedte maar niet in de lengte :+
Gister rompers gekocht van de hema, zo'n 5pak maat 62-68, maar die vallen aardig groot.. Verschilt echt behoorlijk per merk! Bambino zit al best goed nu..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_120323290
Ja hemaspul valt hier idd ook groot uit!

Heb net weer even een stukje uiy het oei ik groeiboek gelezen. Veel dingen zijn herkenbaar .. doet me goed. Kan het voor mezelf dan veel beter verklaren dat het ritme sinds een dag of twee helemaal omgeslagen is.. hangeriger.. huileriger .. minder tevreden. Totdat ze mama ziet/voelt/ruikt :-)
pi_120332817
Mijn mini slaapt nog?

Was zelf wakker om 3. Hmmm ik hoor niks. 5 Uur weer. Hmm ik hoor nog steeds niks? Kwart voor 7 klaarwakker ... huh, zou ze het nog wel doen (ja dus). Nah dan ga ik maar even gauw douchen .. zul je zien dat ze dan begint te piepen. Niet dus .. madam ligt nog steeds te slapen. Ga haar zo toch maar wakker maken want zo lang slapen kan ook niet goed zijn gezien haar leeftijd.

Vandaag 7 weekjes!

Net of ze de slaap die ze gister overdag weer niet genomen heeft vannacht heeft ingehaald.
pi_120332827
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 08:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn mini slaapt nog?

Was zelf wakker om 3. Hmmm ik hoor niks. 5 Uur weer. Hmm ik hoor nog steeds niks? Kwart voor 7 klaarwakker ... huh, zou ze het nog wel doen (ja dus). Nah dan ga ik maar even gauw douchen .. zul je zien dat ze dan begint te piepen. Niet dus .. madam ligt nog steeds te slapen. Ga haar zo toch maar wakker maken want zo lang slapen kan ook niet goed zijn gezien haar leeftijd.

Vandaag 7 weekjes!

Net of ze de slaap die ze gister overdag weer niet genomen heeft vannacht heeft ingehaald.
Hoe laat heb je haar in bedje gelegd dan/is ze gaan slapen?
pi_120332828
Lekker Twinkle! :D

Hier 7,5 weken en maat 50 zit als gegoten. 1 romper maat 50 echt te klein, maar die viel ook mini.
pi_120332939
23 uur hier altijd laatste fles. Ligt ze er rond 23.45 in en meedtal slaapt ze dan ook gelijk.
Zojuist is ze zelf wakker geworden. nu weer lekker flesden :-)

Ahh free dus jouw mini begint ook aardig te groeien!

We zijn nu damen lord of the rings aan het kijken haha.
  zaterdag 15 december 2012 @ 08:43:38 #10
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_120332948
Twinkle wat lekker zeg!!!

Freecell wat herken ik dat! Draakje was ook zo mini O+! Hoe gaat het nu met hem? En met jou?

Hier is de laatste dag als baby aangebroken :'(! We vieren het vandaag al dus die dag is zo om schat ik zo!
pi_120332956
*O* man is thuis
Belde me om 6:30 wakker ivm deuren die op allerlei sloten zaten :+ hij kon er niet in haha.
Ik sliep pas om 5:00 vanwege wakkere baby ;) dus ja... S wakker en ik ook. Ik kon niet meer slapen dus maar met S naar beneden gegaan, A was al sinds gisterochtend wakker dus die moet wel even slapen.

twinkle
vanaf hoe laat lang ze in bed dan?
pi_120332961
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 08:43 schreef NotTheSame het volgende:
Twinkle wat lekker zeg!!!

Freecell wat herken ik dat! Draakje was ook zo mini O+! Hoe gaat het nu met hem? En met jou?

Hier is de laatste dag als baby aangebroken :'(! We vieren het vandaag al dus die dag is zo om schat ik zo!
:o morgen 1!!! fijne dag vandaag&morgen! :*
pi_120332997
Fijne verjaardag nts!
pi_120333069
Fijne verjaardag NTS :*

Luc kreeg vlak voor we naar bed gingen toch wel flink verhoging. Heb hem toen toch maar 60gram paracetamol gegeven voor de zekerheid. Zo te voelen is alles nu weer weg. Meneer heeft gelukkig heerlijk geslapen. Had hem vannacht wel bij ons in de co sleeper gelegd. Voelde toch fijner.

Luc is nu 8+ weken en 62 begint goed te zitten... Ligt een beetje aan het merk. Hema valt bij hem ook groot.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_120333128
NTS, fijne dag vandaag en zondag *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120333154
NTS, geniet van je laatste dagen baby! Fijne dagen! *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_120333189
NTS fijne verjaardag!! *O*

Geert heeft koorts schommelt zo rond de 39,5 oorzaak zijn waarschijnlijk de dikke bobbels in zijn bovenkaak. Waar hij normaal altijd lacht en de grootste lol heeft kan er nu af en toe een glimlach af...
pi_120333380
NTS, een heel fijne verjaardag vandaag! *O*

M. moest aan het begin van de nacht weer zo heftig huilen. Hij heeft weer als een kleine baby bij me gelegen in de stoel, terwijl ik zacht liedjes voor hem heb gezongen. Vanmorgen werd hij vrolijk wakker en het lijkt nu ook weer goed te gaan (ook met z'n temperatuur). Weer even in de stoel gezeten samen en 'ik zag twee beren gezongen'. Na mijn 'hi hi hi' zei M. opeens zachtjes: ha ha ha. :D Zo schattig. Daarna natuurlijk nog 6 keer hetzelfde liedje gezongen alleen maar omdat hij zo lief ha ha ha doet op het juiste moment. :') O+

En toen hij vannacht rustig in z'n bedje lag en ik nog even naast hem zat gaf hij na een tijdje z'n knuffeltje door de spijlen aan me. Heb hem ook maar weer teruggegeven. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_120333384
Rixtje, bah wat sneu ook weer die tandjes. -O-

Kyara, hoe is het nu met Midas?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_120333399
NTS *O* En dan morgen in gedachten de hele bevalling ed weer doorlopen O+

Mja, ja,hier.... Gemiddeld 4 uur slaap per nacht, ondanks melk ei en soja vrij zit ukkie weer onder de eczeem en de bv loopt ook nog steeds niet. Hij huilt heel erg veel en gisteren had hij echt duidelijk veel pijn en zijn we even bij de HA binnengewandeld. Die heeft even de wond van de operatie bekeken (zag er goed uit) en levensbedreigende dingen uitgesloten (wel een heel klein beetje verkouden) en me veel succes gewenst met mijn brulbaby.
Gelukkig ging hij gisteravond lekker op mij liggen slapen.

Hij kan echt geen minuut zonder me en slaapt ook alleen op mij en dat vind ik op zich wel ok (doek is handig) alleen ik moet wel een keer of 5 a 6 op een dag kolven en dan hoor ik hem dus beneden bij mijn man heel hard huilen... Ik heb 1 vriendin die hem ook stil kan krijgen en als zij er is, geef ik hem ook graag even uit handen.

Ik vind het niet heel easy zo. Vooral met dat slaapgebrek en dat ik dus geen seconde van de dag of nacht echt zelf heb. Kolven is mijn vrije tijd zeg maar.
En ik heb nog 2 kindjes, waarvan 1 peuter waar we op het moment ook zorgen over hebben en elke week fysio en logopedie en dergelijke.
En de vakantie komt eraan :X Nog een weekje en dan 2 weken lang geen school en peuterspeelzaal. Geen opa's en oma's ter beschikking. Niet leuk. Ik zie er als een berg tegenop.
pi_120333408
Wat schattig Soempie O+
Hier geen last meer geloof ik. Vanmorgen had hij weer volop praatje en nu ligt hij ook weer te zingen in zijn bedje.

NTS, draakjes laatste dag als baby... wat gaat het snel! Ben je al begonnen met terugdenken aan "vorig jaar rond deze tijd"?
pi_120333410
Free :*
pi_120333507
Och free, wat ontzettend zwaar voor jullie. Woont die vriendin bij je in de buurt? Misschien kan zij in de vakantie ook wat bijspringen? Of mensen van de kerk/ vrienden, die misschien in de vakantie wat met de andere twee kunnen ondernemen? Ik duim voor je dat de borstvoeding snel beter gaat, dat scheelt dan vast al een hoop? :*
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:03:01 #24
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_120333512
Mogguh!

NTS Veel plezier vandaag! *O* En alvast gefeliciteerd ;)

Zoë, fijn dat je man ook weer thuis is!

Schattig Soempie O+

Digitale knuffel voor Freecell :* Lijkt me zwaar idd....Kan 1 van de kinders ook niet in het weekend naar opa en oma? Nachtje slapen ofzo?

Cristel was vannacht ook constant wakker, om 13.30 maar een fles gemaakt, want ze bleef maar piepen/janken. Daarna heeft ze wel weer een paar uur geslapen, maar toch weer elke keer eventjes wakker,klein huiltje, ik geef speen, en ze slaapt verder....
Ze heeft volgens mij ergens last van....Zowiezo is ze verkouden, misschien krijgt ze wel tandjes? :?
pi_120333529
Free :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')