NTS

En dan morgen in gedachten de hele bevalling ed weer doorlopen

Mja, ja,hier.... Gemiddeld 4 uur slaap per nacht, ondanks melk ei en soja vrij zit ukkie weer onder de eczeem en de bv loopt ook nog steeds niet. Hij huilt heel erg veel en gisteren had hij echt duidelijk veel pijn en zijn we even bij de HA binnengewandeld. Die heeft even de wond van de operatie bekeken (zag er goed uit) en levensbedreigende dingen uitgesloten (wel een heel klein beetje verkouden) en me veel succes gewenst met mijn brulbaby.
Gelukkig ging hij gisteravond lekker op mij liggen slapen.
Hij kan echt geen minuut zonder me en slaapt ook alleen op mij en dat vind ik op zich wel ok (doek is handig) alleen ik moet wel een keer of 5 a 6 op een dag kolven en dan hoor ik hem dus beneden bij mijn man heel hard huilen... Ik heb 1 vriendin die hem ook stil kan krijgen en als zij er is, geef ik hem ook graag even uit handen.
Ik vind het niet heel easy zo. Vooral met dat slaapgebrek en dat ik dus geen seconde van de dag of nacht echt zelf heb. Kolven is mijn vrije tijd zeg maar.
En ik heb nog 2 kindjes, waarvan 1 peuter waar we op het moment ook zorgen over hebben en elke week fysio en logopedie en dergelijke.
En de vakantie komt eraan

Nog een weekje en dan 2 weken lang geen school en peuterspeelzaal. Geen opa's en oma's ter beschikking. Niet leuk. Ik zie er als een berg tegenop.