dat zal elke fatsoenlijke bank doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:14 schreef Leandra het volgende:
Nou vind ik de ING toch al een verschrikkelijke waardeloze bank (en voorheen de postbank), maar je rekening blokkeren en geen tips willen geven over hoe je het probleem, dat zij claimen dat je hebt, moet oplossen zou voor mij echt een reden zijn mijn rekening op te zeggen.
Virusdetectie is prima, blokkeren ook. Maar hoe ze er mee omgaan zodra de blokkering is ingegaan kan wel beter. en de detectie blijkt dus ook niet al te best.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zal elke fatsoenlijke bank doen
dus mijn advies: stop je geld in een ouwe sok en ga verder zonder bank als je/jullie er niet mee omkunnen gaan
zij zien verdachte actieviteit op jouw internetverbinding, dat ze dat zeggen als jou pc is puur om de klant het te laten snappen..quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:25 schreef µ het volgende:
[..]
Virusdetectie is prima, blokkeren ook. Maar hoe ze er mee omgaan zodra de blokkering is ingegaan kan wel beter. en de detectie blijkt dus ook niet al te best.
Kennelijk gebeurt er iets met de gegevens die ik (of iemand met hetzelfde ip) naar ING stuur. Ik gok dat het een browserdingetje is ofzo, iets wat advertenties blokkeert of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zij zien verdachte actieviteit op jouw internetverbinding, dat ze dat zeggen als jou pc is puur om de klant het te laten snappen..
maar er zit dus IETS op je netwerk/pc's (goed of slecht) wat de boel omzeep helpt, helaas maar waar..
en dan kan je zeggen dat de detectie niet goed is: die is prima: beter een iets overactief iets dan een detectie dat de helft doorlaat..
ik heb al jaren internetbanieken en heb nog nooit een melding gehad, en er staan hier zo 6 (windows)pc's die allemaal op de ING site komen..
dat voegt juist erg veel aan de veiligheid toe: iedere hacker kan dat nummer bellen en gegevens doorgeven.. (die ze van jou gehackt hebben)quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:41 schreef µ het volgende:
[..]
Kennelijk gebeurt er iets met de gegevens die ik (of iemand met hetzelfde ip) naar ING stuur. Ik gok dat het een browserdingetje is ofzo, iets wat advertenties blokkeert of iets dergelijks.
Dat ze blokkeren is prima, maar zorg dat ik er dan ook weer op kan als ik naar een (betaald) nummer bel... Vijf dagen wachten op een brief voegt niets aan de veiligheid toe.
Een code via de SMS lijkt mij voldoende.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dat voegt juist erg veel aan de veiligheid toe: iedere hacker kan dat nummer bellen en gegevens doorgeven.. (die ze van jou gehackt hebben)
Ik weet wie er ongeveer op zitten ja, maar niet wat zij allemaal doen...quote:post onderscheppen blijft een lastige zaak, als je in nigeria/buitenland zit te hacken...
en iemand met hetzelfde IP: je weet toch wel wie er allemaal op je internet verbinding zitten (of welke pc's er aan hangen)
Waarom denkt iedereen dat het van µ's computer/internet verbinding komt. Misschien was er een brute force attack uit Rusland op een reeks accounts en zat zijn username daar tussen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:32 schreef mschol het volgende:
zij zien verdachte actieviteit op jouw internetverbinding, dat ze dat zeggen als jou pc is puur om de klant het te laten snappen..
Ik zou bij ABN Amro of Rabobank gaan dan..quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:38 schreef µ het volgende:
Nee geen scammail. Ik probeer in te loggen op ING, krijg ik de melding dat mijn account geblokkeerd is. Opzich vreemd. Het werkte prima...
Maar nu komt het. Ze willen dat ik een 0900-nummer ga bellen om hem te deblokkeren. Da's mooi geld verdienen!.
Het zijn piemels.
Zit je met zo'n irritante reader...quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:52 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik zou bij ABN Amro of Rabobank gaan dan..
Dat je hem altijd moet hebben zodra je iets wil overmaken (thuis, werk, in de trein, ..)quote:
Bij de ABN kun je die dingen gratis ophalen bij een kantoor. Stop je er toch eentje in je tas.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:01 schreef µ het volgende:
[..]
Dat je hem altijd moet hebben zodra je iets wil overmaken (thuis, werk, in de trein, ..)
hha homoquote:
Brief legt verder niet uit waarom het geblokkeerd is.quote:Uw toegang tot Mijn ING is geactiveerd.
U kunt nu weer inloggen op Mijn ING. U ontvangt een SMS-bericht met een bevestiging.
hoe krijg je het voor mekaar een virus op Linux te hebben? Heb je een bestandje gedownload van www.ingbank.nl.so ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:46 schreef µ het volgende:
[..]
Thanks. Net gebeld met het 0900-nummer.
Ze hebben een virus gevonden op mijn Linux-PC.
uiteraard, ze zijn jou tot geen uitleg verplichtquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:47 schreef µ het volgende:
Brief is binnen:
[..]
Brief legt verder niet uit waarom het geblokkeerd is.
Zeg het maarquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor mekaar een virus op Linux te hebben? Heb je een bestandje gedownload van www.ingbank.nl.so ?
Betaald 0900-nummer bellen en wachten op een fucking brief...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard, ze zijn jou tot geen uitleg verplicht
zolang ze redelijk makkelijk weer toegang tot je account geven is er weinig aan de hand
redelijk makkelijk zeg ik ook,: het versturen van een brief is keihard een beveiligings maatregel waardoor niet iedere hacker met 1 gehackt accountje, gelijk je bankrekening leeg kan trekken (merendeel van de mensen heeft overal (vrijwel) hetzelfde wachtwoord immers)quote:Op woensdag 19 december 2012 00:32 schreef µ het volgende:
[..]
Betaald 0900-nummer bellen en wachten op een fucking brief...
of netwerk hequote:Op woensdag 19 december 2012 02:36 schreef Xenzo het volgende:
TS had zijn computer fatsoenlijk moeten beveiligen, terecht dat ING zijn account geblokkeerd heeft.
quote:Op woensdag 19 december 2012 02:36 schreef Xenzo het volgende:
TS had zijn computer fatsoenlijk moeten beveiligen, terecht dat ING zijn account geblokkeerd heeft.
Dat kan ook, maar hoe dan ook is het terecht dat ING zijn account geblokkeerd heeft.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:37 schreef mschol het volgende:
of netwerk he
ING zal vermoedelijk niet iets kunnen zien specifiek aan zijn pc.. wel aan dingen dat vanaf zijn netwerk gebeurd
Ze kunnen iedereen wel willekeurig blokkeren..quote:Op woensdag 19 december 2012 02:38 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ook, maar hoe dan ook is het terecht dat ING zijn account geblokkeerd heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |