of je leest even een paar posts terugquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef Tware het volgende:
Waarom hebben ze niet gelijk die adelaars gepakt ipv eerst een tering eind te lopen![]()
De reviewers geven lage cijfers terwijl het gewone publiek merendeels positief is.quote:
Ik wil er ook oor de 2de keer daarheen. Ben er benieuwd hoe groot het verschil is met de normale versiequote:Op vrijdag 14 december 2012 22:25 schreef andreas612 het volgende:
Iemand al ervaring met pathe arena imax 48fps 3D? Ik wil daar heen gaan (voor 2e keer), aangezien de vorige niet-imax was ben ik wel benieuwd of het de moeite waard is.
Agja dat cijfer kan je niet echt serieus nemen. of er wordt een 10 gegeven of een 1.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Op Imdb zie je ook meer de mening van het normale publiek weerspiegeld. Maar daar gaat het extreme nu juist weer de andere kant op. De film scoort nu 8.8, maar dat komt door onevenredig veel tienen die zijn uitgedeeld door enthousiaste fans. Over een tijdje wordt de score wel realistischer.
Doe maar, als jij denkt dat ik niet echt van dit soort film hou ben ik benieuwd naar je meningquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
moet ik nou een discussie gaan beginnen over wie 'echt' van dit soort films houden?
nee, dat zeg ik niet, maar zei dat puur omdat de een het meer kan waarderen dan de ander, ook al zijn beiden fan van dit genrequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doe maar, als jij denkt dat ik niet echt van dit soort film hou ben ik benieuwd naar je mening
http://insidemovies.ew.co(...)desolation-of-smaug/quote:“The dragon is a huge, wonderful, amazing part of the story, but it doesn’t end there,” says screenwriter and producer Philippa Boyens. “Everyone can suspect there’s a rather large battle in film three.”
Dan heb je een film van 5 minuten, dat gaat niet werken met 48 fpsquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:17 schreef Tware het volgende:
Waarom hebben ze niet gelijk die adelaars gepakt ipv eerst een tering eind te lopen![]()
Ik heb de boeken alleen in het Nederlands gelezen (toevallig lang geleden, want lees nu meestal Engels), dus vind het geheel niet misplaatst.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:54 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
De Gouw ipv the ShireSam Gewissies ipv Gamgee
Ik heb meer baardgroei dan een aantal van die dwergen, dat vind ik dan wel weer grappig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan maar snel nog een keer kijken, het is de moeite waard
Ik kijk er met plezier op terug, alleen het minpuntje wat ik in het vorige topic aangaf... dwergen die op mensen lijken. Ik wil volle baarden zien, geen getrimde baardjes of stoppeltjes.
Een dwerg heeft meer baardgroei dan een al-quaida strijder!
Dat maakt het juist interessant. Misschien moeten die mensen overwegen om The Silmarillion te lezen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:31 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Dat is nou een typisch voorbeeld van de overgedetailerde achtergrond informatie en moeilijke termen die de gemiddelde lezer niets zeggen.
Dan vind ik Moviemeter toch nog iets accurater.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Op Imdb zie je ook meer de mening van het normale publiek weerspiegeld. Maar daar gaat het extreme nu juist weer de andere kant op. De film scoort nu 8.8, maar dat komt door onevenredig veel tienen die zijn uitgedeeld door enthousiaste fans. Over een tijdje wordt de score wel realistischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |