quote:Aulë is trouwens ook de god die de dwergen heeft gecreëerd stiekem.
Hij was namelijk heel ongeduldig en kon niet wachten tot de elven er waren.
Hij heeft toen stiekem de dwergen gemaakt. Dit mocht eigenlijk niet van de Illuvatar.
Maar hij had het te doen met Aulë en hij mocht zijn dwergen houden, maar ze moesten wel onder de grond blijven en in slaap, totdat de Elven ontstaan waren.
Aangepastquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
noob edit jouw quote dan ff dat de spoilers weg zijn.
Hahaha, damn!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
noob edit jouw quote dan ff dat de spoilers weg zijn.
Kan beurenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha, damn!
Niet eens aan gedacht!
Echte gangster he, wel commentaar geven maar nadenken hoo maar.
ja van 5K resolutie enzo weet ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is een beetje moeilijk om uit te leggen maar ik ga het toch proberen. De RED epic camera die is gebruikt zorgt voor 5K resolutie, waardoor dat op zichzelf al voor een zeer scherp beeld zorgt (onze HDtv's zijn 1080p of iets meer dan een 1K) Daarna heb je de overgang van 24fps naar 48fps, wat op zich niets meer doet dan de hoeveelheid informatie die de kijker te verwerken krijgt verdubbelt. Dán heb je ook nog eens de toevoeging van 3D die wordt toegepast.
Die 3 elementen samen zorgen voor een zeer realistisch en scherp beeld dat in principe neerkomt op het kijken naar een theatervoorstelling (real life) Omdat de 48fps de realiteit van het alledaagse leven zowat nastreeft en bewegingen vaak een stuk vloeiender maakt heeft dit ook z'n invloed op de - in mijn ogen - voor 90% subtiel toegepaste 3D bij the Hobbit. Er waren heel veel momenten dat er vanuit een hoek een personage of stuk gebouw op de voorgrond kwam (in 3D) en de camera als het ware er omheen bewoog. De 48fps draagt er dan aan bij om die wisselwerking tussen het 3D beeld en de scherpte waarmee je de voorgrond en de achtergrond ziet te waarborgen.
Waarom denk dat ik zei: Vooral mijn post qoutequote:Op vrijdag 14 december 2012 12:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha, damn!
Niet eens aan gedacht!
Echte gangster he, wel commentaar geven maar nadenken hoo maar.
Om aan te duiden hoe gangster ik ben?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom denk dat ik zei: Vooral mijn post qoute
Nee, dan had het geëindigd bijquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef wolfrolf het volgende:
We zullen het denk ik nooit weten, maar ik ben echt heel nieuwsgierig of het eind van de 1e film, als het geen trilogie had geworden, hetzelfde einde was geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Dat is mijn grote vrees voor deze film: ik heb een schurfthekel aan zichtbare CGI.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja van 5K resolutie enzo weet ikDie cameras
Ik werk zelf bij een green screen studio. Ik zou ook wel zo`n green screen en camera hebben zoals hun dat hebben
Maar ik vond gewoon dat je de dingen die in software gemaakt zijn duidelijker opvalt dat het nep is. Maar wel allemaal super scherp en mooi gemaakt. Maar juist omdat het zo scherp is, zie je de neppe dingen beter
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef wolfrolf het volgende:
We zullen het denk ik nooit weten, maar ik ben echt heel nieuwsgierig of het eind van de 1e film, als het geen trilogie had geworden, hetzelfde einde was geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, dan had het geëindigd bijDie is wel al gefilmd in die tonnen vatten, zag je bij de vlog. Heel vet hoe ze die scene gefilmd hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
[..]
Nee, dan had het geëindigd bijDat neemt niet weg dat het laatste shot van film 1 er niet in had kunnen zitten natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Zit Beorn eigenlijk al in deel 2?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:33 schreef Giester het volgende:
[..]
Zit Beorn eigenlijk al in deel 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist!quote:
Ik vond (helaas) dat de orks en goblins er in tegenstelling tot de LotR trilogie veel te veel uitzagen alsof ze rechtstreeks uit de computer kwamen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is mijn grote vrees voor deze film: ik heb een schurfthekel aan zichtbare CGI.
Eigenlijk had Beorn ook al prima in de eerste film kunnen zitten vind ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:35 schreef Giester het volgende:
[..]
Juist!
Dat moet wel, want ze komen nog bij Beorn voordat ze Mirkwood in gaan.
Ik ben er wel benieuwd naar!
De CGI in deze film is niet altijd super; maar persoonlijk was ik zeer tevreden over de Trollen, de Goblins en Goblin King, de dieren in het rijk van Radagast, Azog én natuurlijk Gollum. Betere CGI dan Gollum heb ik persoonlijk nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is mijn grote vrees voor deze film: ik heb een schurfthekel aan zichtbare CGI.
Hoezo? Orks komen toch uit Mordor?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond (helaas) dat de orks en goblins er in tegenstelling tot de LotR trilogie veel te veel uitzagen alsof ze rechtstreeks uit de computer kwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Ja, Radagast zit er ook in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:35 schreef Jivis het volgende:
Eigenlijk had Beorn ook al prima in de eerste film kunnen zitten vind ik.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:37 schreef Giester het volgende:
[..]
Hoezo? Orks komen toch uit Mordor?Normaal gesproken wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Amen.
[..]
Nee, dan had het geëindigd bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou best kunnen.Tering, en dan toch een film van 165 minuten er van weten te maken. Dan is er zeker al veel ingestopt wat voorheen in de extended cut zou zitten of zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |